IGROVJE
stranka » igrovje » gameboy advance » Gunstar Future Heroes
Gunstar Future Heroes

Sneti

Zopet legendarni Treasure. A tokrat ne z nečim novim, kot je odlični Astro Boy: Omega Factor (J143, 91), temveč s predelavo svojega starega 2D teci-in-streljaj-v-slogu-Contre hita za mega drive, Gunstar Heroes, ki nekako velja za najboljši špil za to Segino konzolo.
Toda GH je nastala 1993 in čeprav jo je še danes luštno igrati, je rahlo zastarela. Konfine žanra je razširil Omega Factor, tu so Metroidi in Castlevanie, Metal Slugi so postajali vse bolj izpiljeni ... Future Heroes pa se ne brigajo za take malenkosti, temveč se udobno valjajo v objemu klasike. Tako so iz originala prenešene celotne sekvence, ozadja ter sovražniki. Čeprav novega ni malo, bo ljubitelje prvenca upravičeno zaskrbelo, da se morajo ukvarjati z enako vsebino kot pred trinajstimi (!) leti, s pregovorno bednim poslednjim šefovskim obračunom vred. Po drugi strani pa so Zakladniki crknili kombiniranje orožij in ga nadomestili s po tremi prednastavljenimi krepeli za rdeči ali modri lik. Res je, da nabiranje moči za strel doda nov nivo strategije, zlasti v navezi z močnejšimi hladnimi udarci, kot so zamah z mečem, uppercut ter drseča brca. A plačilo za staro nepredvidljivost to ni. Še nekaj iz izvirnika manjka: večigralstvo. Nič kabla, nič ničesar. Čeprav je grafika lepa in obiluje z veleeksplozijami brez upočasnitev, je to hud davek za odsotnost vsakršnega multiplayerja, ki je bil na mega drivu nadvse popularen.

Grafika je v GFH (čez Lužo Gunstar Super Heroes) za GBAjevo moč naravnost izjemna. Ni pa vse skupaj zares pregledno.

Tako ostane puščavniško divljenje nad raznolikimi pristopi, kjer tečeš v desno in prožiš pokalico, v obračajočem se labirintku rešuješ piščančke, drviš po rudniškem rovu in se otepaš kanalj na vlaku, se tepeš s šefom v orbiti plinskega velikana, z ladjico bežiš po luftu v psevdo-3D grafiki ... Ja, razgibanost je nadmočna. Vendar pa so bili Treasurovci sposobni sklamfati borih sedem kratkih nivojev, od tega enega trenažnega, štiri osrednje ter dva odklepabilna. Nič kaj mojstrski ni treba biti, da na Normal špil iz prve obrneš v slabi urici, kar je šestkrat manj od ne prav dolgega Astro Boya. In dasi ostanejo pošteno (v obeh pomenih besede) zagamana Hard, top scori ter kosci sicer nevzemirljive, a gostobesedne zgodbe, tako lenobnega smrčanja na lovorikah od Treasura nismo pričakovali. Kupite, ko bo dva, tri jurje na razprodaji.

Dober primer psevdo-3D grafike je leteči nivo, kjer obračaš plovilce za poln krog.

Gunstar Future Heroes
Sega za gameboy advance
objavljeno: Joker 150
januar 2006

64