IGROVJE
stranka » igrovje » gameboy advance » The Lord of the Rings: The Third Age
The Lord of the Rings: The Third Age

Sneti

Tretje dobe za prenosnega špilavnega mulota sem se lotil z velikim pričakovanjem, ki je sprva naletelo na izpolnitev. Vsaj predstavitev je prvovrstna: rotoskopirani liki so ubijalsko animirani, medtem ko niso zanič niti učinki ter okolica. In nadvse intrigantna se mi je zdela zamisel: ne pretepaška, temveč potezna, od zgoraj gledana strategija z lahkotnimi elementi frpjke je tole, v slogu Fire Emblema, le da s filmsko licenco. Toda ohanje in ahanje se je v jamranje sprevrglo, ko se je patina po par urah zdrgnila in se je pokazalo notrajšnje gnitje. V osnovi je igra sicer spodobna. Nastopimo lahko v vlogi D

Špil bi NUJNO potreboval mini karto in boljšo UP.
obrega ali Zlega in skozi niz enoigralskih misij kažemo v velikega platna znanim nasprotnikom, kdo je slaboriten. Za uspehe dobivamo izkustvene točke, s katerimi dokupujemo uroke in čarobne predmete za junake, sučno točko naslova. Od prgišča herojevih - najsibo to Aragorn, Saruman, Wormtongue ali kak drug znanec - je odvisno, koliko točk dejanj (premik, tepežkanje, čaranje, raba predmetov) bo vaša vojska dobila. Znani recept je domiselno prikrojen s tem, da je bojno polje razdeljeno na tri dele, središčnega in dve krili, ki se jim točke dejanj prištevajo ločeno, glede na junake in v odvisnosti od rolanja kocke. Tako lahko včasih dobite 1, včasih 3 točke, če je to herojev razpon - ali pa 0 oziroma 1, če je rang tak. A hkrati je prav ta sistem eden minusov, saj traja sto let, preden se v The Third Age kaj zgodi. Posebej duhamorno je zavoljo majhnega števila akcijski

Ko se enoti udarita, pogled kakopak preskoči v stranski ris. Animacija likov je prvovrstna.
h točk premikanje oddaljenih enot, za katere zapravljate po pol ducata potez, bojne situacije se nenehno ponavljajo, lokostrelci so orenk premočni, najbolj pa je tečno, da špil uvaja naključne dogodke, ki povečajo ali pomanjšajo število potez brez vašega vpliva. Tako lahko en trenutek izgubljate, nakar fašete vseučinek rally in nenadoma imate na zalogi sedem potez, s katerimi zmeljete sovraga. Za strategijo so take reči smrt. Umetna pamet ni slaba, vendar ji do tega, da bi dejansko igral proti njej in ne le demoliral nasprotnikov ter se bal, da te kdo ne poči po glavi, manjka še precej. Štorija je praktično neobstoječa - zaslonček z malo teksta med nalogami, to je vse, pri čemer ne gre za novo avanturo kot na sobnih konzolah, marveč za reciklažo.
The Third Age sprva deluje kot obetavna, saj kar zagrabi. Potem pak splavajo na dan plitkost, enoličnost, dolgoveznost, nepripovedništvo in nestrateška naključnost. Raje kot da bi se trudili in povrhu vabili prijatelja na GBA-izmenjevalen dvoboj po sistemu vročega sedeža, zatorej igrajte Advance Wars ali Fire Emblem, čeprav je ta daleč od izvrstnega. Sauron, zmagal si.

The Lord of the Rings: The Third Age
Electronic Arts za gameboy advance
objavljeno: Joker 137
december 2004

59