IGROVJE
stranka » igrovje » gamecube » Marvel Nemesis
Marvel Nemesis

Kekken od EAja dobi le železna jajca.

Tale 3D razsuvalnica se deli na sorodna, a po zabavi nemalo oddaljena načina. Prvi, versus, postavi dva od šestih sprva razpoložljivih Marvelovih herojev v klasično borbo eden na enega. Nadzor je prenešen iz Def Jama (J137, 76), kar pomeni prosto tekanje okoli in ukaze za napad, izmik, met ter obrambo. Običajne sunke z

Nezemljani bodo kmalu imeli nov vozni park - na glavi. A neimenovani zeleni stvor bi opravil še bolje.
namenskim knofom v zameno za del obnavljajoče se zaloge posebnih moči nadgrajujemo v izstrelke in zaščitne aure. Arene so zdaj velike, nekje dimenzij od rokometnega pa do fuzbalskega igrišča, zaradi česar sta tu skok in poseben premik, ki, odvisno od lika, omogoči tek po zidu, teleport, lebdenje ter slične agilnosti. Bojišča so urbana in polna zlomljivosti, ki jih lahko s prijemom uživantsko lučamo v nasprotnika. Pri tem gibčna, a švohcena Elektra komajda dvigne stol, gorostasi The Thingovega kalibra pa opletajo s telefonskimi drogovi in tanki. Avtorji so tu v nabor potez vključili vse zaščitne karafeke posameznega junaka. Ko se s Pajkecmožem po mreži zavihtimo na vrh stolpa, se s tem umaknemo Magnetovemu frčečemu avtu in od tam s pajčevino zgrabimo eksplozivni sod, je občutek stripovsko nor. No, žal so taki trenutki višek, saj špil ponuja manj globine, kot gre

Nezemljani bodo kmalu imeli nov vozni park - na glavi. A neimenovani zeleni stvor bi opravil še bolje.
sprva upati. Naj bo ogenj, strela ali katarac, večina posebnih moči si deli zelo soroden učinek, medtem ko dvoboji z bližine zavoljo univerzalnih zaporedij ne sežejo čez preprosto ugibancijo med ubranljivimi udarci in metom. Ne pomaga niti robotsko jasnovidna, a prav toliko omejena umetna pamet.
A če so lepo izdelani liki, pristne poteze in visoka dinamika simpl dvobojev vsaj paša za čute ljubiteljev ameriških nadmož, kar bi znalo v tepežkarsko nezahtevni družbi ali po spletu (kocka žal ne) vedno upravičiti seansico, je čista morija način story, ki ga je nujno dokončati, da odklenemo ostalih dvanajst čudakov. Tu igra prestopi v sistem hodi-okoli-in-tolči-trume-nebodijihtreba, kjer po monotonih, ponavljajočih se nivojih rutinsko odstranjujemo grde, brezosebne in nemožganske pajace, ki nas ubijajo le po zaslugi neprilagojenosti nadzora ter kamere na grupno mlatenje. Šefovski spopadi eden na enega, izbiranje vrstnega reda misij in z nekaj filmčki ter govorom podprta, četudi nametana štorija se resda trudijo ure trajajočo kalvarijo o(s)mi(s)liti. A podvig ne bi uspel, če bi pisal in režiral Bog. Vsiljeni enoigralski del tako skazi izkušnjo in res škoda, da namesto tega avtorji niso izpilili versusa, ki skriva veliko potenciala.

Marvel Nemesis
Electronic Arts za playstation 2, xbox, gamecube
objavljeno: Joker 148
november 2005

63