IGROVJE
stranka » igrovje » gamecube » Rainbow Six: Lockdown
Rainbow Six: Lockdown

Snetija se metek ogne. Hrošči in kravatarsko govno ne.

Niti Jezus Kristus na višavah, starodavne figurice tolstih žensk in klanje ovac ne pomagajo več, da bi se založniki spametovali. Po vrsti silijo v enostavnost igralne izkušnje, da bi maksimirali prodajo rulji, nakar to združijo še s hitenjem k izdaji, zaradi česar je celo v konzolastičnih igrah vse več hroščev. In ker tod ni tako kot na PCju, kjer si namestiš zaplato, je to greh, vreden metka usred čela, ne Jezusovega usmiljenja.

Iz taktične se je R6 spremenil v hudo poakcijščeno streljanko. Žal je bolj kot to problematična sama izvedba.

Lep primer je novi Rainbow Six. Namesto počasnejše, taktične izkušnje v četrto kljub sličnemu okolju (špil se večinoma odvija v notranjosti stavb, kjer vdiraš v prostore, luknjaš zlobneže ter varuješ talce) fašeš poarkadeno teci-in-streljaj klavko. Če je vodja Ding Chavez prej podlegel krogli ali dvema, si zdaj lasti pokazatelj energije, ki mu dovoljuje slabo kaznovane navale v sobane. Sovragi in predmeti so pisano označeni, poslednjo trohico upa, da bi moral igralec premisliti, preden ukaže razsuv vrat, pa ubije zaznavalo gibanja, ki skozi zid razkrije položaje bitij v prostoru. A čeprav greš noter na blef, je nasprotniška umetna pamet tako zanikrna, da te zlepa ne bo ubila. Povrhu bodo šle krogle hroščavo skozte, itak pa zdržiš manjšo jedrsko eksplozijo. Takisto je katastrofična zavezniška UP; nikdar ne veš, kdaj se bo pojavila napaka, ki ti bo onemogočila napredovanje; in biserne uživantske (not) so ostrostrelske misije, kjer imaš ništrc časa, da opaziš sovraga, ki ga je treba počiti. Položaj lahko posnameš kadarkoli, a to je izgovor avtorjev za lenobo pri dizajnu, postopek včitavanja pa je dolgovezen do amena.

Prvoosebni bulj zdaj prekriva lesket čeladnega vizirja, ki pripomore k vzdušju.

Ostane multiplayer. Tu vodi xbox zaradi načina PEC, kjer na Livu izbereš med štirimi poklici in nabiraš izkušnje, s katerimi napreduješ v spretnostih. No, večina bo ostala pri modusih na enem teveju (razdeljen zaslon za dva v sodelovalni in tekmovalni varianti) ali čez splet (team DM; rivalry z izpolnjevanjem ciljev; varianta CTF). In se spopadala z nezmožnostjo pridruževanja strežnikom, teleportiranjem sovragov, izginjajočimi orožji ... Hecno, da ustvarjalci izkušnjo poarkadijo, obenem pa mora biti človek petkrat bolj potrpežljiv kot v trojki (J130, 80). Pri kateri velja ostati, saj je superiorna. Še dobro, da kanijo z inačico za PC počakati do spomladi 2006.

Rainbow Six: Lockdown
Ubisoft za playstation 2, xbox, gamecube
objavljeno: Joker 148
november 2005

51