|
Medal of Honor: European Assault Sneti je Evropo rešil tolikokrat, da bi mu lahko dala vse evre.
Težava zgodovinskih streljank ni hištorija, temveč dejstvo, da njih ustvarjalci iz nje stalno jemljejo ene in iste kose. Primer: komaj se je serija Medal of Honor v Rising Sun preselila na Pacifik, že smo nazaj v Evropi in njeni okolici, ki smo jo predihali že ducatkrat. Kot ameriški soldat William Holt, pripadnik nekakšnih posebnih sil OSS (Office of Strategic Services - huh), 1942 začnemo na stari celini, pri vasi St. Nazaire, kjer pomagamo Britancem; nato se preselimo v Severno Afriko in damo roko Montgomeryju, ki ima težave z Rommlom; tretji del kampanje zaseda vzhodna fronta, polna Rusov, ki takisto potrebujejo pomoč; in na koncu se leta 1944 kot del ameriških sil udeležimo nemške protiofenzive v Ardennih. Izvirnost bi špilu tako težko pripisali in zdi se, kot bi EA vkup zbobnal neke sorte kompilacijo bitk, da bi impresioniral kar največ ljudi. Kar je seveda problematično s tega vidika, da je večina vse to že videla.
Ampak okej, prežvečena tematika gor ali dol, se zadeva vsaj solidno igra? Pah, se, čeprav nekih odličij za superiornost ne bo odnesla. Vsekakor gre pohvaliti trud, ki so ga avtorji vložili v European Assault in ki se odraža na dodatnih ciljih, ki dajejo občutek nelinearnosti, ter rudimentarnem, a uporabnem poveljevanju spremljevalcem. Glede prvega - če so se prejšnji deli serije zdeli, kot da čufa-čufajo naprej po tračnicah in ne nudijo svobode raziskovanja, je to zdaj urejeno s številnimi drugotnimi opravki (razstreli to ali ono, ubij nekoga ...), ki se pojavljajo sproti, bolj kot vtikate nos v kotičke. In ne le to, mestoma se cepijo tudi osrednje direktive, tako da špil dejansko poseduje nepremočrtnost, kar je za MoH kar velik napredek. In glede drugega - z enostavnim pritiskom na knof lahko kolege pošljete na točko pod muho, da vas rešijo sovražnega ognja, naredijo luknjo v obrambi ali kaj tretjega, oziroma jih pokličete nazaj k sebi. Moram reči, da se tipčki sploh ne obnašajo tako neumno, kot bi pričakovali, in čeprav znajo včasih ustreliti kozla ter nastaviti Švabom š
Vendar pa dogajanje ne zdrži resnejšega zadega pod drobnogled. Kakor je destrukcija preizkušeno MoHovska, kot je grafika solidna in kakor navdušijo novi elementi v navezi s tradicionalnimi predpripravljenimi sekvencami, v katerih veliki badabumi tekmujejo med sabo za večji spust čeljusti, tako ima kampanja nelepo bero problemov. Po eni strani je nesramno kratka, saj vsebuje le ducat odprav, ki trajajo po kake pol ure vsaka, kar na koncu znese komaj kakih šest, sedem ur dogajancije. To kratkost pa skuša nadomestiti s precej zoprnim ponavljanjem enega in istega ob smrti, saj nadzornih točk ni, marveč le skopo odmerjeni krediti za oživljanje (revives). Vsakič ko dokončno umreš - težavnostna stopnja je kar visoka, v praksi pa revivi ne pomagajo prav dosti, saj te dvignejo od crknjenih sredi bitke, nakar ponavadi fašeš v tazadnjo še par strelov, preden jo pomakneš na varno - moraš jovo na novo. Bi ne bilo bolje, če bi bile misije daljše, vendar s pametno razporejenimi nadaljevalnimi punkti?? Umetna pamet je obupna, saj nasprotniki niso natančni in so nevarni le masovno, ko se jim približaš, pa zapaničarijo ter začno tekati okrog kot kure brez glave. Njihov poškodbeni model je kajpak spet omejen na t
Evropski naskok je v določenih vidikih pogumen korak naprej za serijo, a se zaradi številnih spodrsljajev izjalovi. Itak bo večina špilavcev ob pogledu na izbiro bitk le zazehala in si srčno poželela, da bi EA končno odkril partizane, Avstralijo ter podobne zapostavljenčke. Bogec ve, da zgodovina nudi dovolj snovi. |
66
![]() |
|