|
Fight Night Round 2 V rožnatem kotu s firtahom okrog riti - Sneti!
Neznalcu je boks videti kot butasto nabijanje pesti ob čeljusti, vendar je to daleč od resnice. Drži, da je tu linija med športom in borilno veščino jako zabrisana in da je zadeva brutalna, kakorkoli jo obrneš. Sam nekomu pač raje polomim gleženj ali ga z vzvodom pripravim k poslušnosti kot da mu raztreščim lobanjsko dno. Po drugi strani pa boks prav toliko kot nasilnost označuje zvrhan koš rabe možganov za taktičen, pameten pristop, brez katerega si običajno tepen kot brisača.
Tehnične plati in lepote boksa v igrah dolgo ni bilo opaziti, saj so se povečini zanašale na hitrostno drgnjenje knofov, dokler ni lani prispel Fight Night 2004 (J130, 84). Namesto da bi drkal gumbe, si moral udarce in kombinacije praviloma tvoriti z d
Preostanek paketa je tipično EAjev: dodaj ravno toliko, da boš lahko naslednje leto ustvaril verzijo s 'še nevideno vsebino'. Kariera je bolj zaokrožena (med drugim je moč prehajati med kategorijami, je pa res, da se boksar ne spreminja dovolj), stvarjenje borca podrobnejše, trening bolj usmerjen, umetna pamet trohico boljša, dodana je mini igra, kjer celiš obraz premlatenega ubožčka (kul), na PS2 in xboxu je tu nalinijski način in znebili so se zoprnega hiphoperskega sloga iz Def Jama. Aleluja. Toda kljub vsem izboljšavam, zlasti klinču, se mi kot boksarskemu tehničarju zdi FN2004 boljši, saj tam vsaj nisem v nevarnosti, da me bolj ali manj z jasnega neba pokosi mogočen, ne najbolj usmerjen zamah, ki bi v resnici izzval zgolj salvo smeha iz publike ter morilski nasprotnikov protinapad. In kdo bo kupil to igro, če ne prav navdušenci nad boksarskim realizmom? |
77
sorodni članki
![]() |
|