|
IGROVJE
Samurai Warriors Sneti zopet, vnovič, spet mečevalsko na bojnem polju.
Serija masovnih klavščin Dynasty Warriors ima predvsem na Japonskem bazo nečloveško predanih oboževalcev, ki poskrbijo, da vsak del kojci prodajo v gromozanskih cifrah. Shin Sangoku Musou 3 - DW4 (J121, 73) so v Deželi
Čuditi se temu ne gre, zakaj Samurai Warriors združujejo preizkušeni recept iz DW z japonsko srednjeveško zgodovino. Koei tu ne izumlja nobene tople vode, ampak postreže natanko s tem, kar fani pričakujejo: namesto kitajske japonska gloriozna hištorija, namesto kitajskih pretepačev taki v japonkah. Na tapeti so slavni japonski bojevniki in čeprav o dogodkih iz takozvanega obdobja bojujočih se držav ne veste ničesar, lahko špil štorijalno preprosto dojemate kot akcijski zgodovinski roman. Špil vsebuje petnajst herojev in cepi pripoved glede na pot, ki jo uberete na pustolovski karti, pri čemer bistvo ostaja tradicionalno: vaš mogočnež proti stotinam navaljujočih kanalj. Zakol, obglav. Tepežkarski sistem bo domač vsakomur, ki je kdaj preizkusil DW - običajen napad, posebni udarci in mogočne specialke plus povezovanje vsega tega v kombinacije. Kljub luštni grafiki in mnogim posebnim učinkom pa sekljanju kmalu zmanjka raznolikosti, kar je itak večen problem serije. Če imaš izklopljene možgane in ti zato ne niti presede tisočprva na dejansko enak način dosežena kruta smert zabitega sovražnika, je vse nekako kul. Ko se zaveš, da se vedeš kot tumpasta poskusna živalica, ki zabija čas za izvajanje vedno istih akcij, pa se ti vse skupaj komotlih zagnusi.
Res je, da skuša igra DW-podlago nadgraditi s frpjskim nabiranjem nadgradenj za sposobnosti in služenjem svežih orožij, napadov ter predmetov. Prav tako je moč ustvariti samuraja in se uriti v spretnosti bojevanja, čeprav je ta način (Officer) ponavljajoč se. Hipnotičnosti špilu takisto ne gre očitati. A ko razmisliš, kaj pravzaprav počneš in čemu, postane banalnost izdelka boleča. Prodajne številke ne pomenijo vsega! |
63
![]() |
|