IGROVJE
stranka » igrovje » playstation 2 » Onimusha: Blade Warriors
Onimusha: Blade Warriors

Sneti to Samanosuke wa madafaka-tachi desu yo! Kso!

Nič čudnega, da Onimusha postaja ena Capcomovih zastavonošnih franšiz. Podrobno izdelan svet s karizmatičnimi junaki, prepoznavnimi stranskimi liki in počasi klasičnimi vrstami pošastkov se je skozi tri dele sekljaških avantur dodobra razvil in vodstveni so prišli na misel, da bi ga lahko porabili še kje

Včasih zaslon napolni toliko svetlobnih učinkov, da ne veš več, kje si in kaj počneš. Umetna pamet takih težav nima.
drugje. Izid? Rezljalna pretepačina, ki se težko meri s Soul Caliburjem, je pa na PS2 vsekakor nekaj posebnega. Dasi ne pretresljivega.
Izkušenim bo vse jasno, ako povem, da špil kopira zasnovo Super Smash Bros. Melee s kocke. Igralnega polja ne tvori ena planjava, kot je v navadi, ampak več njih, med katerimi je moč preskakovati. Itak je sovražnikov na zaslonu več, tja do pol ducata, tako da je tako ogibanje nujno. Podlaga je Onimushino okolje, kar pomeni troje. Prvič, znane igralčeve like (tako dobri kot zlobni - Samanosuke, Jubei, Kaede, three-eyes, zombi ...), demonske sovrage in šefe (zobati hudičevec, osja babura, Nobunaga). Drugič, lahkoten mlatilni sistem s štirimi gumbi (zamah, brca, blok, ready) in sesljanjem duš poraženih kanalj za nabiranje energije ter copranje. In tretjič, nadgrajevanje orožja v kategorijah napada, obrambe ter magije. Se pravi, Onimusha v čisti pretepaški obliki plus Smash Bros. Temu trojemu se pridružijo nadgradnje, od resnih do odpuljenih, kot so strojnica, palica za bejzbol in ventilator. Žal pa se te čutijo nasilno nataknjene na seriozno osnovo, saj nekako ne sodijo v samurajski ep. Začetnim dvanajstim bojevnikom, ki se po naboru potez ne ločijo pretirano, priodklenete kup dodatnih, od Nobunage do Megamana, kar dosežete v enoigralskem načinu.

Tepežkarski sistem ni brez globine, vendar novega Soul Caliburja ali Virtua Fighterja niti pod razno ne pričakujte.
Ali ta je hudo kratek: po deset stopenj za vsak lik z alternativnimi tremi ali štirimi bo vsakdo količkaj spreten na najtežji od treh nastavitev obrnil v največ uri. Umetna pamet ni ravno sposobna - zna usekati, vendar tehničnih bojev a la SC tu srečali boste ne.
Nekaj več globine in trajnosti se odkrije v večigralnosti za do štiri ljudeke, čemur so BW v bistvu namenjeni. Tu pride do izraza tepežkarski sistem, ki ni tako plitev, kot se sprva zdi, saj v navezi s pritiski ob pravem času, spretnim sesanjem duš, postavljanjem na ravneh in čaranjem omogoča lep nabor protiudarcev in kombinacij. Takisto je kul, da lahko s pomnilniške kartice včitate nadgrajene bojevnike. Vendar pa podlaga v veliki meri ostane na nivoju razbijanja po gumbih, dočim igri krvavo primanjkuje raznolikih načinov, ki so SSBM naredili tako zabavne. Kar pomeni, da se bo BW tudi ob orenk razigrani družbi kmalu preselil na polico.

Onimusha: Blade Warriors
Capcom za playstation 2
objavljeno: Joker 132
julij 2004

65