IGROVJE
stranka » igrovje » playstation 2 » Arc the Lad: Twilight of the Spirits
Arc the Lad: Twilight of the Spirits

Retro najde pravšnji frp za lenobno poležavanje v poletni vročini.

V  svetu, polnem sovraštva, dneve skupaj štejejo industrijsko razviti ljudje in deimosi, humanoidne beštije z razvito uporabo magije. Oboji se poslužujejo energije iz posebnih kamnov, zaradi katerih pa v njihovih življenjih ni miru. Vsaka stran se namreč hoče polastiti petih mogočnih kamnov, od katerih vsak pripada po enemu elementu narave. Klasična podlaga za džihad proti glavnemu

Moj meč je pa večji od tvojega! STFU, n00b!
kratkokurčnežu, ki si želi pridobiti neskončno moč ob združitvi vseh skal. Skozi precej dolgo frpjko (več kot šestdeset ur) nas vodita dve rdeči niti, v katerih izmenično spremljamo pripetljaje mladega bojevnika Kharga in njemu podobnega deimosa Darca. Vez med njima se lepo razpleta in kljub manjšim klišejem vleče k igranju. Nelinearnosti in stranskih vej ni, vendar fabula v navezi s stalnim menjavanjem strani poskrbi za razgibanost in razsvetljujoč pogled na probleme, ki jim ni težko najti vzporednic v našem svetu.
Twilight of the Spirits nadaljuje slog stare serije Arc the Lad. Nje deli so lahkotne frpjke in tudi tule sem kruto smert storil zgolj trikrat. Igralni del ne prinaša nič novega, saj gre za klasično čvekanje, nabiranje predmetov in orožij ter napredovanje likov (po pet njih v vsaki od dveh druščin) do višjih izkustvenih stopenj. Tako kot špil je lahkotna glasba, dočim pri grafiki varčevanje s poligoni nadomestita odlična animacija in mnoštvo skriptanih dogodkov. Kar daje Somraku svojevrsten pečat, je potezni boj. Ta je zelo strateški, saj sleherna poteza sestoji iz premikanja enote po bojišču, pobiranja predmetov in na koncu izvedbe napada, posebne moči

Izboljšana krepela omogočajo čiščenje tropa vojakov.
(ljudje) ali magije (deimosi). Ker se vsako orožje in urok razlikujeta po območju, kjer lahko prizadanemo sovrage, in širini napada, lahko z dobro postavitvijo in natančno merjenim nažigom pokončamo krdelo nasprotnikov. Pravilno postavljanje daleč - blizu je velikega pomena, saj sami oblikujemo formacijo druščine. Sistem je dobro izpeljan, toda všečnost ni vsesplošna, kajti v zameno za strateškost in popoln nadzor smo deležni manj spektakularnosti in počasnejše akcije. Hkrati neke blazne zahtevnosti ne boste uzrli.
Pretiravanje s količino zaužitega igranja niti ni priporočljivo, saj špil ni pretirano raznolik. A če ga jemljemo lahkotno, brez previsokih pričakovanj, zanimiva zgodba poskrbi, da se vedno znova vračamo po novo žlico dogodkov iz sveta ljudi in deimosov.

Arc the Lad: Twilight of the Spirits
Sony za playstation 2
objavljeno: Joker 132
julij 2004

72