IGROVJE
stranka » igrovje » playstation 2 » Onimusha 3: Demon Siege
Onimusha 3: Demon Siege

Sneti zares ni vedel, da ima Jean Reno sadomazo bič fetiš. Lepo.

Ko je Capcom tri leta tega izdal Onimusho: Warlords (J97, 86), so ji nekateri malce posmehljivo rekli Resident Evil s samurajskim mečem. To je kakopak izjava, vredna porinjenja taistega globoko v kranium. Je že res, da je špil uporabljal enak grafični oziroma igralni pogon kot Prikrito zlo, zaradi česar je bil na prvi pogled sličen tej klasični grozljivščini. Ampak. Prvič, Onimusha je bila usmerjena bolj akcijsko, saj je šlo predvsem za sekljačino montrumov v izmišljeni srednjeveški Japonski z lahkotnimi pustolovskimi in miselnimi elementi. Pri RE je poudarek na raziskovanju in vzdušju, saj je nažiganje po zombijih d

Blancov raztegljivi bič ni uporaben le za delanje doručka iz neprijateljev, marveč se je moč z njim vihteti čez prepade.
okaj okorno (razpaljotkam je navsezadnje namenjena virtuacopovščina Resident Evil: Dead Aim). To pripelje do druge bistvene razlike, se pravi okretnosti glavnih junakov, samuraja Samanosukeja in nindžarske babure Kaede. Za razliko od stanja, počasnega pomikanja nazaj in - vsled običajnega manka municije - natančnega streljanja, če ne kar bežanja iz Evila, sta dec in baba obvladala orožja z rezili in s tem blokiranje zamahov, povezovanje zabodljajev v kombinacije, izmikanje ter zakol sovraga na tleh. Kontrole so bile sicer vzete iz RE, vendar je bila razlika očitna. In tretjič, Onimusha je prinesla rahel frpjski element: ko si sovražnika porazil, je za sabo pustil dušo v obliki energijske krogle, ki si jo posesal v čarobno rokavico ter jo v slogu klasičnega igranja domišljijskih vlog uporabil za nadgradnjo bodisi osnovnega meča, bodisi trojice magičnih (ogenj, grom, veter). Ta dokaj izvirni pristop se je udejanjil kot zvezdica stalnica v sorodnih špilih, kot sta Devil May Cry in Chaos Legion, medtem ko se je Onimusha v hištorijo zapisala kot preprosto eden boljših in prelomnejših špilov za playstation 2. Toliko o silni podobnosti z Resident Evilom!

Čeprav so liki za spoznanje manj podrobni kot v enici, to nadomeste povsem 3D ozadja in izvrstno efektovje.

Capcom, znan po tem, da svoje uspešne zasnove rad izkoristi do konca, je koncept sčasoma prigural do trojke. Vendar to ni molža. Že drugi del, Samurai's Destiny (J112, 84), je zasnovo prečistil in dodal kinematografičnost v obliki nadmočnih predpripravljenih animacij ter solidnih s srčkom narejenih sekvenc. Demon Siege, menda brezprizivno zadnji del serije, pa je absosmrkno najboljša Onimusha in hkrati ena najhudejših akcijskih pustolovščin na PS2. Kar je ob močni konkurenci, saj je tretjeosebnih bojevalščin ducat na gobavčevo gobo, toliko večji podvig. Na štartni zadeg zrkla najbolj opazna novost je še nadalje zvišan nivo filmskosti, ki, mimogrede, ne botruje man

Onimusha je vse prej kot divje mlatenje po knofih. Sistem je dokaj globok, sovragi pa vse bolj blokirajo in vam potem besno zavdajo.
jši špilavnosti in dolžini. Za čimvečji uspeh pri blagajni, saj je rulja postala vajena velikih imen in nabijajoče propagande, so junaka Samanosukeja zopet oblikovali po znanem japonskem igralcu Takešiju Kaneširu in tako zadovoljili navdušence v Aziji. Za zahodni trg pa so dodali nov lik, francoskega najemnika Jacquesa Blanca, ki temelji na zvezdniškem stasu ino glasu Jeana Renoja (Ronin, Leon ...). Reno je odlično prenešen v igro in je prepoznaven na prvi pogled, prav kakor mu paše lik treznega, možatega bojevnika iz sodobnosti, ki se znajde v hudičevskih načrtih gospodarja Nobunage in njegovih zlodejskih minionov. Um, kako že? Finta je v pregibanju časa (po domače: potovanju skozenj), ki združi mečevalskega samuraja iz šestnajstega stoletja in pištolarskega vojaka iz sodobnosti. Prvi se znajde v Parizu leta 2004, ki ga meni nič, tebi prerezan vrat napadejo demonske horde, drugi na Japonskem petsto let poprej. S tem je založnik ohranil japonarsko tradicijo špila in ga hkrati pripeljal v sodobnost. No, zapleta ne kanim razkrivati naprej, saj je kljub klišejem in par prisiljenostim ter luknjam jako uživantski, razkriva pa se skozi številne vmesne sekvence, večinoma izdelane s srčkom.

Onimusha 3: Demon Siege
Capcom za playstation 2
objavljeno: Joker 131
junij 2004

89
okvirčki:

Domači samuraj