IGROVJE
stranka » igrovje » playstation 2 » The Red Star
The Red Star

Mefisto kolje in kolje, nakar ga ce­neneži zabodejo v križ.

Kaj dobimo, če v koš vržemo arkado tipa Final Fight, v kateri mlatimo legla barab, in vesolj­sko nažigačino, kot je Gradius V? Hja, Rdečo zvezdo! Igra, v kateri se peš gibljemo proti desni in streljamo kot nori, je udejanjena na podlagi stripa, ki se dogaja v alternativni Rusiji. Toda z izgovori, čemu moramo poklati sovražno armado, se ne obremenjuje. Izvemo le, da je treba zma­gati in da se prvi šef imenuje Aggressor. Res. No, filozofiranje je za babe. Deci skočimo v kožo nabiteža Kyuza, vzamemo v roke revolverja in ogromno ... rezilo ter se odpravimo čistit nesnago. Za Smrka in slič­ne poženš­čen­ce pa sta na voljo junakinji: gib­č­na in švohotna Makita ter coprnica Maya, ki postane dosegljiva, ko končamo igro.

Aggressor (ne naš) je prvi impresivnejši nasprotnik. Kasneje se vrne v novi preobleki.

V boju uporabljamo fizične napade z rezili in strele iz enega od treh orožij (pištolice, ognjebruh, mini bazuka), od gibov pa blok ter stransko izmikanje. Sis­tem je zabaven in ravno prav globok za arkado te vrste - kakih naprednejših kombinacij ni, toda nabor zadostuje. Spraviš se nad mnoš­t­vo sovražnikov, od takih, ki so odporni na izstrelke, prek gibč­ne­žev, ki se izmikajo, do hinavcev, ki se skrivajo na drugi strani zaslona. Vsem je skupna cenenost, proti kateri je albanski mafijec zgleden državljan. Napadi v skupinah so stal­nica, podlosti so na dnevnem spisku, najljubši pa je napad izza hrbta. Tudi šefov je na pretek, zlas­ti fini pa so, ker ekran tedaj dobesedno eksplodira od krogel. Pri tem je 'bullet hell' dobro orkestriran in zahteva dosti spretnega ogibanja. Številčnost, raznolikost nasprotnikov in odsotnost snemalnih točk (smrt nas vrže na začetek misije) prispevajo kar visok izziv, kljub temu pa težavnost ni pre­ti­ra­na. Treba je imeti le reflekse, da se izmikamo strelom, ki jih vsako sekundo kasiramo v rit. Dodana je še mož­­nost igranja dveh na enem zaslonu, medtem ko delež razgibanosti in povoda za vnovično igranje pris­pevajo nadgradnje orožij, zdravja in oklepa ter razlike med bojevniki.

Grafika je z burnimi eksplozijami na nivoju, vse skupaj pa bogati solidna zvočna spremljava.

Škoda, da Zvezda ne premore še kake misije poleg ob­stoječih devetnajstih, vsaj bežne zgodbe ali kake vmesne animacije. Prav tako bi ji težko pripisal konkuriranje ne Gradiusu V, ne Final Fightu. A navsezadnje gre za izdelek po polovični ceni, ki z zelo dobro akcijo poskrbi za urice presenetljivo kakovostne pinjau-pinjau-zabave.

The Red Star
XS Games / Acclaim za playstation 2
objavljeno: Joker 182
september 2008

78