IGROVJE
stranka » igrovje » playstation 2 » Spyro: Eternal Night
Spyro: Eternal Night

Jurec podpiše Spyru odlok o pred­čas­ni upokojitvi.

Resnično mi je tesno pri srcu, ko vidim, v kaj so izrodili luštnega vijoličnega zmaja in kaj je ostalo od domiselnih stopenj, v katerih je bilo ska­kanje pravi užitek za srce ter paša za oči!

Razvijalci so očitno ves denar porabili za sinhronizacijo, saj Spyru glas posoja Elijah 'Frodo' Wood. Za igralnost je ostal samo drobiž.

Večna noč je druga epizoda Spyrovih dogodivščin v novi seriji, ki se je začela z lanskoletnim A New Beginning. Cilj načrtovane trilogije naj bi bil zmajčka naphati z novo energijo, zanimivo štorijo in obšir­nej­šim proračunom. A kar se je kolikor-toliko solidno začelo, je zavilo na kompost izrabljenih franšiz. V Eternal Night se Spyro spopade z Gaulom, opičjim kraljem, ki si je zadal na­logo oživeti 'Temnega mojstra'. Kot je šlo pri­čakovati, je vijoličnež pozabil vse spo­sob­­nosti iz prvega dela, zato je treba od­k­le­niti bruhanje ognja, ledu, elektrike in zemlje. To pa se izkaže za Sizifovo delo. Iz­vež­ba­ni igralci bodo hitro opazili občutljive kon­trole, ki so vse prej kot na­tan­čne in ne dopuščajo nobenih napak. Zlasti je to nerodno pri dvoj­nem skoku, ki se včasih sp­loh noče sprožiti in je pre­ne­ka­terič vzrok za odvečno smrt. Ker špil ne pos­tav­lja omejitve življenj, to na videz ni nič tragič­ne­ga. Toda po smrti je treba znova prehoditi vso pot od nadzorne točke do ključ­nega mes­­­ta, kar vključuje na­­porno in dol­­­go­­­vezno pobijanje sovragov. Teh ne po­kon­­­­­čamo prav hitro, zlasti večji so lahko ve­­­lik problem, saj te za par se­kund onesposobijo. Utrujajoče odstranje­va­­nje vedno istih kanalj, da prideš do pre­pa­da, kjer za­ra­di bednih kontrol znova pa­deš v brezno, je stalna pesem, in Eter­nal Night je zaradi te­ga tako blizu premišljeni zabavnosti kot plamen ledišču. Za nameček so tečne še uganke, ki segajo od enostavnih prestavljanj stikal do streljanja s topovi in se začno hitro ponavljati.
Zahtevnost te epizode je nenavadno visoka, zato je Večni noči težko najti publiko. Mlajše bo zafrknjeno skakanje utrudilo, večji pa bodo raje posegli po res­nej­­ših špilih. Vsekakor si trdoživeži, ki bodo špil pre­­ig­rali do konca, zaslužijo nagrado.

Novi Spyro bo težko našel publiko. Starejšim bo otročji, mlaj­ši pa bodo nad njim hitro obupali.

Spyro: Eternal Night
Sierra za playstation 2, wii
objavljeno: Joker 177
april 2008

39