|
IGROVJE
Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII Kot Aeris pred njim se tudi Case žrtvuje za dobro planeta. Zaman.
Na nekem planetu za devetimi sonci stoji Pozabljeno mesto, v katerega jezeru se pod gladino neobremenjeno giblje duh preminule deklice po imenu Aeris. Na tem in onem svetu bi težko našel bolj čisto, nepokvarjeno bitje, ampak celo ta žlahtna dušica se zdaj trese in se preobrača v vodni trugi, ko z nesmrtnimi očmi gleda na šlamparijo, ki si jo je Square privoščil z izdajo Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII.
Zanimivo je, da se stvari začnejo obetavno. Ko izveš, da se bodeš za čas nabijanja poosebil z Vincentom Valentinom, stranskim likom iz prelomne sedmice - model se mora soočiti s svojo temno preteklostjo ter se zoperstaviti organizaciji Deepground, ki Vincenta potrebuje za oživitev nič kaj dobrodelnega projekta Omega - si kot pristaš Clouda, Tife in Barreta kar malce razočaran. A igra te v hibrid prvo- in tretjeosebne streljačine uvede s pregovorno čeljust-do-podplata-spuščajočo animacijo ter lično trenažno sekcijo, kjer se ti razodene del, ki so si ga sposodili iz tradicionalnih FFjev. Prisotno je napredovanje z razvijanjem lika, ki ga opraviš med stopnjami, kjer lahko s pobijanjem ka
Tako se ti zdi, da so vsi pogoji za kompleksno frpjsko akcijado na mestu - vse dokler z Vincentom, ki ga v rdeči opravi mimogrede zamenjaš za Danteja iz Devil May Cry, ne stopiš na ulice Midgarja ali kake druge (ne)znamenite lokacije iz sveta FF7. Zakaj? Preprosto. Ker je špil enoličen in patetično lahek. Ne vem, kakšne streljačine so zadnja leta igrali Squarovi programerji, a očitno je, da jih niso sploh. Drugače si težko razlagam njihovo upanje, da se bo raja navduševala nad stopnjami, kjer se ne glede na okolje od začetka do konca premikaš, kot bi hodil po dolgem hodniku, ob čemer kot balončke lahkotno pokaš skupinice totalno neučinkovitih soldatkov. Ti se vedejo kot lipovi bogovi in te streljajo, kot bi te hoteli z vročim svincem božati. Umiranja ni niti na višji težavnostni stopnji, vaja pa gre nekako takole: nameri, sproži, zazehaj, nameri, pali, šef, zeh, ponovi vajo. Ne tako razl
Temeljni ideji za stvarjenje Dirge of Cerberus sta bili očitno dve: Squarova želja po vstavitvi novega pomembnega poglavja v igrarsko enciklopedijo legendarne sedme Poslednje fantazije in zavoj s tirnice stroge frpjskosti. Reči, da se poskus ne v enem, ne v drugem primeru ni posrečil, je kot reči, da Cloud ni pravi moški. Edino sprejemljivo opravičilo bo kajpak rimejk Final Fantasy VII za PS3. Make it happen, Square. |
53
![]() |
|