IGROVJE
stranka » igrovje » playstation 2 » Atelier Iris 2
Atelier Iris 2

Jurec in Šarenica se tokrat ne razumeta najbolje.

Le kaj se je dogajalo pri Gustu, razvijalcu serije Atelier, da se je iz naslednika zelo solidne Eternal Mana (J153, 79) izcimilo tako skropucalo? Štorijo lahko definiramo kot križanca med Chrono Crossom in Tales of Symphonia. Deželo Eden zajame usoden potres, med katerim glavnega junaka z zopet nemško zvenečim imenom Felt (Feld = polje) odnese v paralelni svet Belkhyde. Fant kmalu spozna, da je ta ključ do rešitve Edena, pomembno vlogo pri tem pa ima njegova prijateljica iz otroštva, Viese (Wiese = travnik). Medtem ko Felt s pomočjo novih prijateljev rešuje težave v Belkhydu, se ona doma trudi, da bi pomagala. Svetova sta namreč povezana in stvari, ki jih počne dec, vplivajo na reči, s katerimi se sooča baba. Ideja in zasnova zgodbe ter špilavnega sistema sta zanimivi, žal pa so konkretnosti slabše. Igra te namreč večinoma zaposluje z neumnimi, dolgočasnimi kvesti, kjer moraš ustvariti predmet iz drugih predmetov, ki jih dobiš v skrinjah ali jih kupiš pri lokalnih prodajalcih. Viese v kuhinji ustvari nov ključen item za Felta, s katerim napredujemo v zgodbi. Ta postopek se vleče skozi ves naslov, ki na srečo traja le okrog dvajset ur.

Podoba je sočno risankasta in novinci v seriji bodo nemara impresionirani. Toda dejstvo je, da je prvi del mnogo naprednejši.

Način igranja je zelo sličen enici, s par novostmi. Najpomembnejša je merilnik naključnih bojev, ki se napolni vsakič, ko zmagamo v kakem boju. Ko se merilnik napolni, nas do izhoda iz blodnjaka ne preseneti noben naključni boj več. Vesela novica? Bila bi, če bi se meter polnil dovolj hitro, da bi to imelo kak učinek. Boji so klasič

Japonec, ki se trudi z nemščino, je nekaj najbolj smešnega na tej obli. Že od Einhanderja dalje.
no potezni in za bolj izkušene igralce nekoliko prelahki. Šefi so recimo krotki mucki napram krvoločnim beštijam iz prvega dela. Takisto boste razočarani oni, ki ste se v prvem delu izživljali nad inovativnim kombiniranjem orožij, kuhanjem in sintezo novih predmetov. Razvijalci so se namreč odločili, da vsega tega v novo epizodo ne bodo vključili. Tudi sistem zbiranja elementov so poenostavili in skrajšali, kakor je manj predmetov za mano in zavetnikov mane.
The Azoth of Destiny je frp z malo privlačnosti. Prvencu je inferioren, ima butasto zgodbo in vsled lahkosti bo dogajal kvečjemu začetnikom. Seveda pa se je treba ob tem vprašati, koliko zelencev si želi igrati nekaj, kar se ne razlikuje dosti od 16-bitnih erpegejk s super nintenda. Najbrž ne prav dosti.

Atelier Iris 2
Koei za playstation 2
objavljeno: Joker 162
januar 2007

45