IGROVJE
stranka » igrovje » playstation 2 » Champions: Return to Arms
Champions: Return to Arms

Če bi Sneti izgubil gram za vsak razsut zaboj, ga ne bi bilo več.

No, pa se vrnimo k rokam, ee, orožju, in se po dokaj slabih Champions of Norrath (J127, 65) znova odpravimo v to EverQuestovo deželo. Ali pa tudi ne. Kakor je namreč nalinijska frpjka priljubljena, je EQjev svet daleč od D&Djeve bogatosti. Špilavca znova čaka okolje, ki je po temeljnih elementih (poklici, veščine, uroki, krepela ...) slično Temnicam ino zmajem, pri čemer manjka vsa čarobnost slednjih. Štorija je znova čisto nezanimiva, brez navdušujočih likov, kul rdeče niti in vznemirljivih, osmišljenih pripetljajev. To skušajo nadomestiti slabo/tipično oblikovani pošastki in joškate babnice, kot je uhljata vilinska v plavem. Gre pač za nedomišljijsko nizanje grdavžev in prežvečenih kvestov, dokler ne gagne Zlo - ali Dobro. Ja, lahko se odločimo, da bomo dobričine postavili na hladno in se udinjali kanaljam, kar doda vsaj kanček prepotrebne zanimivosti.

Glede na izbiro zlobne ali dobre poti boste videli le dve ali tri samsvoja območja, vse ostalo bo enako.

Nekaj reči je v Return to Arms resda boljših kot v predhodniku, četudi to nista ne fabula, ne seznam ras in poklicev, ki je kanec bolj samosvoj. Tu sta kuščarmož in tigrodec, med službami pa berzerker in šaman, ki sta mešanici bojevnika in metalnega rangerja oziroma bojevnika in coprnika. Nič pretresljiva nista in niti igrata se ne preveč zanimivo. Monstrumi so malce manj glupi; ko začneš, ni več treba izbrati žaljivo lahke stopnje Easy; in nivoji so pretežno manj razvlečeni. Vendar po drugi strani naslov glede na okolico in oba Dark Allianca ne prinese ničesar novega. Igra se tako kot Champions, je premočrten, prisegel bi, da sem nekatere stopnje in misije že videl, ter nasploh je orto utrujen. Vsebine z vsemi karakterji in skrivnostmi, za katere posrkrbijo posebne kolajne, naj bi bilo za več kot sto ur, a nad njimi bo zmerno navdušen in se bo okrog tega trudil le nekdo, ki te zvrsti doslej ni povohal. In še on bo kmalu pogruntal, da ga naprej v veliki meri vleče le to, da nima početi ničesar pametnejšega.

Motor iz Dark Alliance se drži presenetljivo dobro, a vseeno kaže znake staranja. To ipak ni legendarni Infinity.

Bistvena bo tako zopet večigralnost bodisi na eni konzoli (z multitapom za štiri sodelujoče), bodisi po spletu. V tem modusu se da še najbolj uživati, zlasti ker je na netu poskrbljeno za pametno čvekalnico, boljše menije in boj med igralci (PvP). Oceno zato upoštevajte edino v primeru, da se boste lotili tovrstnega udejstvovanja, sicer ji mirno odbijte pet do deset pik ter se lotite DA2 (J127, 86) ali X-Men: Legends (J135, 78).

Champions: Return to Arms
Sony za playstation 2
objavljeno: Joker 140
marec 2005

67