IGROVJE
stranka » igrovje » playstation 2 » FIFA Street
FIFA Street

Kakšen Ronaldinho - Sneti ima najbolj naprej potisnjene čekane!

Tole morda veste ali pa tudi ne, ampak veliko projektov pri Electronic Arts je vezanih na enoleten razvojni cikel. Kar programerji sklamfajo v dvanajstih mesecih od določenega datuma, gre na prodajne police, ostalo pustijo za neogibno nadaljevanje. Redke so izjeme in FIFA Street ni ena od njih, saj bi jo morali še precej piliti.

Malo češko je vse skupaj in točno se vidi, da je razvijalcem zmanjkalo časa. Prav, nam kupcem pa denarja.

Znajdemo se torej s štiričlanskim moštvom na pouličnem igrišču, brez sodnika, prekrškov, outa, prepovedanega položaja in drugih takih elementov. Cilj so seveda goli, vendar štos ni le v tem, temveč je treba izvajati trike in si s tem polniti merilnik za gamebreaker, ki pomeni skoraj zagotovljen zadetek. Če vam to zveni znano, je to zato, ker je sistem izluščen iz NBA Streeta. Prav tako kot v V3 z desno gobico izvajamo finte, eden od knofov da naključen trik, kar dopolnujejo strel in podaja po zraku ter po tleh. Tudi grafični pogon je enak in struktura je nezgrešljiva - hitre tekme; kariera, v kateri ustvarimo nogometaša, ga nadgrajujemo ter služimo rešpekt za sodelovanje v izzivih na desetih lokacijah širom sveta; ter stvarjenje zvezdniške ekipe s slaboritneži iz petnajsterice držav. Vse to se sliši kul in prav tako ne morem reči, da FIFA Street ne zna biti zabavna. Triki niso le zaradi lepšega, marveč rabijo temu, da se postaviš v pozicijo za dober strel. Z različnimi višinami podaj (tla, glava, prsi s tiščanjem gumba) je moč zgraditi fine kombinacije in za preigravanje uporabiti zidove.

Vsled licence je prisotna večina najbolj znanih fuzbalerjev sveta, čeprav pri Nemčiji v vratih ni Kahna.

Vendar pa je vse skupaj v povojih. Žoga se giblje tako, kot bi bila z nevidno elastiko pripeta na noge, animacija, zlasti teka in drsečih štartov, pa je sunkovita in nezloščena. Umetna pamet je grozna: računalnik ne izkorišča jasnih priložnosti, ko nastanejo (no, ne da bi si jih s planiranjem ustvaril), temveč nabija v tri dni, vaša soigralca pa se postavljata noro zanič. Ko greš v napad, zaostajata, ko bi morala biti v obrambi, bluzita po sredi igrišča. Ker prekrškov ni, so tekme polne zbijanj po tleh, ki skoraj vedno delujejo, kar zelo uničuje tempo. Večigralstvo je omejeno na dvoje sodelujočih, spletnega ni. Seznam trikov je močno omejen, raznolikost izzivov takisto, za konec pa sta tu vratarja, ki zdaj branita nemogoče, zdaj pustita skozi debilen strel iz kr-neki pozicije, zlasti ako ta sledi par trikom. Posledica je, da na gol v večini primerov nisi ponosen, ampak je pač nekaj, kar je ratalo. Če to ni smrt za vsak žogobrc, ne glede na to, ali je tapravi ali poulični, pa tudi nič nočem.

FIFA Street
Electronic Arts za playstation 2, xbox, gamecube
objavljeno: Joker 140
marec 2005

59