|
IGROVJE
Killzone Snetiju obljubijo pošteno dumačino - in mu pokvarijo dan.
Kaj vse ni bilo izusteno glede futuristične prvoosebne streljačine Killzone - najnaprednejša umetna pamet tostran aiba, nadmočna kinematografičnost, izjemna igralnost, fantastična podoba, povsem nov pristop k žanru ... Izraz 'Halo killer' se je špila vsled nuje po tovrstni ubijalski igri za PS2 oprijel v najzgodnejši fazi razvoja in zavoljo neumornega hvalisanja pretkanega Sonyja in nizozemskega razvijalca Guerilla, kar je prispevalo k plasiranju naslova v najbolj branih (OPM, PSM, Gamespot ...) ter spoštovanih (Edge) medijih, se je razvilo pričakovanje, ki se je lahko merilo s San Andreasom, Halom 2, Snake Eaterjem. A neosnovana lastna hvala je cena mala, s čimer se bo strinjal vsak, ki je igral Guerillin nedavni Shellshock (J134, 49).
Ampak v redu, važno je, da se dobro strelja, ka-li? No, se ne. V nasprotju z obljubami je Področje uboja (sic) čisto klasična, po ničemer pretresljiva ali prelomna nažigačina. Nivoji, sprva sestavljeni iz mestnih ruševin, ki se kasneje prevesijo v džunglo, zasnežene gore in notranjost nadzornih središč, so premočrtni in zaradi enoličnih, nevznemirljivih obračunov ne navdušijo. Čeprav je puščavniška kampanja razumno dolga, več kot petnajst ur, jo tvorijo ene in iste sorte boji, v katerih stojiš ali se malo gibaš levo ter desno, po možnosti s kako oviro med sabo in sovražniki, in nažigaš po uletavajočih / kampirajočih helgastih. Ti so absolutno preveč uporabljeni in nenehno enaki, saj poznajo minimalne variacije glede na tip orožja. Velikovečinoma se boste spopadali s prašinarji, ki vihtijo strojnico, že manj je mitraljezcev, dočim so pripadniki posebnih sil, opremljeni z boljšimi rešetali ali bazuko, častniki ter oklepniki precej bele vrane. Takisto je neimpresivna njihova umetna pamet. Znajo se prerazporejati in premikati med streljanjem, a vse skupaj deluje bolj skriptano kot ne. Nevarnost predstavlja le sila njihovih izstrelkov, ki vas kljub obnavljajoči se energiji (hm, le kje so pobrali to?) krepa z dvema ali tremi zadetki. Zaradi tega in ker število sličic na sekundo v večjih bojih (četudi kanalje uletavajo največ v grupah po šest) in na širših območjih pogosto odurno pade ne glede na izbiro načina PAL ali NTSC, kar onemogoči gladko gibanje ter natančno merjenje, je tolikanj bolj zoprno, kako dostikrat so nadzorne točke razporejene z ništrcem posluha za zvezno odvijanje in tempo. Ena sama napaka in ponavljali boste ducatkrat ponavljano, kar ob manku pravega izziva in inteligentnih nasprotnikov ne prispeva k zabavnosti.
Ker smo v dobi interneta, je vdelan večigralski način, bodisi za dva špilavca na eni drkalici, bodisi s spletno povezavo za največ 16 sodelujočih. Solo in team deathmatch sta standard, v poklonu PCjevim streljankam pa so tu še domination (boj za nadzorne točke, posejane širom karte), assault (izpolnjevanje nalog - en tim napada, drugi brani), defend & destroy (podobno assaultu, le da obe moštvi nekaj branita) in supply drop (varianta CTFja). Botov tu ni, prisotni so le na razdeljenem ekranu. Raznolikosti je dovolj, všečno je napredovanje v činih glede na točke in razmerje med uboji ter
Killzone je vse prej kot ubijalec Hala in prvoosebna strelska revolucija. Če vas res neizmerno ne vzburjata nalinijsko udejstvovanje in kroglično posiljevanje nikogar drugega kot nacijevskih stormtrooperjev, ostanite pri TimeSplitterjih, preselite se na xbox oziroma PC ali zakurblajte Ratchet & Clank 3. Videti je otroški, toda kot streljanka je kilometre boljši od tega marketinško sfuranega pofla. |
60
sorodni članki
![]() |
|