IGROVJE
stranka » igrovje » playstation 2 » Def Jam: Fight for NY
Def Jam: Fight for NY

Kjer s pestmi naklada Kekken, ne zraste več zlatni lanac.

You just got owned, bitch!' se v mlaki lastne krvi razmazanemu nasprotniku zadere naš mnogokaratno okičeni frajer, nakar s hendlingom privabi goro joškatih prasic. Scenarij reperskega spota, kjer manjkajo le še avto iz NFS Underground, beli tiger in razkošna vila z olimpijskim bazenom? Ne, le vrnitev nastopaške rokoborščine Def Jam. Glede na predhodnika (J119, 68) je Fight for NY usmerjen veliko manj 'športno', saj je z vrvmi obdan ring le ena od aren. Te zajemajo obljudene lokale, parkirišča, gradbišče, postajo podzemne... Taka pestrost da nove možnosti za nasilno interakcijo: sovraga butamo v zidove, z njim razbijamo avte ali ga ruknemo skozi okno / v bližajoči se vlak, kar podari zmago. Na nebroj načinov je moč sodelovati z gledalci, ki znajo z nami v spregi izvesti timske mete in nas oskrbijo z nanovo vpeljanimi, koristnimi orožji. Poleg 67 s točkami odklepljivih borcev iz (hiphoperskega) šovbiznisa obstaja stvaritev lika, s katerim igramo štorijalni del. Tu mu poleg pričesk, cot, zlatnih lancev in podobnih estetskih gudijev določimo enega od petih borilnih slogov, nakar ga kasneje oplemenitimo z dodatnima dvema. Vsak je samosvoj: streetfighting temelji na močnih posameznih udarcih, kickboks na žokanju v klinču, borilne veščine na zračnih karafekah, rokoborba na prijemih in submission na utrujanju udov. Značilne poteze sloga so tudi one, s katerimi nasprotnika pokončamo, ko ni na voljo univerzalnega zaključka v obliki poteze blazin', meta v okolico ali udarca z orožjem. Ker je prvi slog vedno osnovni, druga dva pa ga nadgradita, s tem dosežemo zanimive rezultate - kickbokserski klinč preide v vrestlerski met, vrestlerski doseg prijemov dopolni žokalno utrujanje in podobno.
No, čeprav je našteto dobrodošla izboljšava in je kariera manj enolična kot prej, igranje pa kostolomno zabavno in primerno za vsakogar, ki bi se rad mogočno butal, a nima časa za nadmudrenje težkokategornikov tipa Soul Calibur, težave ne izostanejo. Predvsem borilni sistem dodatkom navkljub ni tako globok, kot bi lahko bil. Obramba v pravem trenutku res postane preusmeritev, medtem ko napad prekine poskus prijema, dinamika pa ostaja bolj na počasni strani, kar si zasluži tehnično naprednost. Po daljšem igranju tako začneš pogrešati prisotnost nečesa, kar bi vzorec žokanja v prijem naredila manj samoumeven in več pomena dala tajmingu ter pravilni rabi oddaljenosti. Zabavna in tepežkarsko privlačna zadevščina, v kateri dobesedno čutiš udarce, čeprav glede na izvirnik ne pretirano boljša in iščoč vseeno potrebno globino.

Def Jam: Fight for NY
Electronic Arts za playstation 2, xbox, gamecube
objavljeno: Joker 137
december 2004

76

sorodni članki