|
IGROVJE
Street Fighter 3: Third Strike Sneti je očaran nad vrhunsko globino in čudovito animacijo likov.
OMG, boste rekli, ne še en strit fajter. Je res, da Capcom znano serijo ožema kot ubogo limono. Drži pa tudi, da so starodavni sistem skozi leta tako
Po vserazsuvajoči, že kar malček zapretiravani seriji Alpha, kjer so avtorji v sistem zadegali nebroj novih elementov, od alpha counterjev do zračnega bloka, in norišničnih Guilty Gearih je SF3 prijetna vrnitev h koreninam. Minimalizem je žal očiten tudi v načinih, saj so na voljo le urjenje, klasično dvoigralstvo in Arcade s staroverskim napredovanjem skozi boje. Pri tem je lepo, da imamo v vseh bojih razen zadnjih dveh (štorijalno prednastavljeni nasprotnik, recimo Ken za Ryuja, in šef) možnost izbirati med po dvema sovragoma. Če se enega naveličamo, se lahko še vedno pomerimo z drugim, dočim je kreditov seveda neskončno. A vseeno bi bilo lepo, če bi imeli več izbire. No, za razliko od modusno takisto revnega Maximum Impacta je vse drugo bleščeče, začenši z izbiro likov. Osemnajst jih je v tej zadnji inkarnaciji trojke in od starih so tu le Ryu, Ken, Chun Li ter Akuma. Ostale so oblikovali nanovo in čeprav gre - s par izjemami - pravzaprav za vobče zmiksane stare znance, se SF3 po nebroju ponovitev znanega rostra vseeno čuti nadvse svež. Praktično vsak novi borec je vreden pozornosti in čeprav so mi osebno hecne nakaze tipa Twelve, ki bolj sodi v Marvel vs. Capcom, bolj zoprne kot ne, menim, da bo res vsakdo našel nekaj zase. Posebej navduši karatejka Makoto, ki se zaradi večje možnosti kombiniranja igra drugače od običajnega skoči / dashaj proti nasprotniku - udari - umiri.
In sistem? Aah, sistem. Capcom je rekel adijo skoraj vsej šminki iz Alph in in obdržal le dashe in višje skoke. Na voljo imamo zgolj eno super specialko (pred začetkom fajta izbiramo med tremi njimi), nadgraditev specialk v kvazi superje, če namesto enega pritisnemo dva gumba, in pa prestrezanja (parry). Parry izvedemo, če v trenutku, ko zblokiramo udarec, iz tiščanja nazaj tapnemo naprej. To velja tako za visoke kot nizke sunke ter v zraku.
Trojka je resda videti kot le še en SF in celo navdušenska publika je pogrevanja ene in iste župe počasi sita. A četudi z načinsko revnostjo in temeljnim spominjanjem na predhodnice se Third Strike izkaže za dvorazsežni tepežkarski haiku. |
83
sorodni članki
![]() |
|