IGROVJE
stranka » igrovje » playstation 4 » Resident Evil Revelations 2
Resident Evil Revelations 2

Raveer hrabro prežveči zel in faše drugo razsvetljenje.

Kakor izmišljena zlobna korporacija Umbrella tudi Capcom eksperimentira. Marela spaja viruse in parazite, da bi dobila ultimativno biološko orožje, japonski založnik pa išče sveže tržne prijeme. Tako so serijo Resident Evil zmutirali iz tretjeosebne grozljivke, kjer sta bila v ospredju počasno raziskovanje in taktično pokanje neumnih zombijev, v akcijsko streljanko, kjer so segniteži gibčni, mi pa nažigamo med premikanjem. Nov eksperiment je v načinu podajanja vsebine, ki je v Revelations 2 epizodna. A to ni presenečenje, saj je dogajanje že enica beležila v krajših poglavjih.

Natalia mutante čuti, zato jih kot obris vidiš skozi stene in štuke. Pri bolj kompleksnih razkrije ranljivo točko, s čimer prišparaš svinec.

Drugi šok
Revelations 2 osvetli obdobje med RE5 in RE6. Odvija se v otoškem zaporu, kjer se med mutanti in ljudmi znajdeta stara znanka Claire Redfield in njena kolegica Moira Burton, slednjo pa rešuje njen oče z desetletno Natalie. Tako se v Revelations 2 prepleta dvoje zgodb, ena o preživetju in druga o rešitvi. Sklop najprej igraš z dečvama, čemur sledi hajka skozi isto območje v vlogi Barryja in punčke. Ob tem prvo preigranje zanimivo vpliva na drugega.
Igralno je izdelek blizu začetkom serije. Glavna je neprestana napetost, ki terja počasno premikanje in previdno rabo municije. Rad ti nakaže, kaj te čaka, ko na primer v zaporu prispeš do osrednjega krila, kjer so pod ključem najhujši primerki. Tedaj veš, da se bodo kmalu odprla vsa vrata naenkrat. Zato v gatah nenehno čutiš pritisk in pričakuješ pogibel za vsakim vogalom otoka, kjer so poleg ječe še klavnica, ribiška vas, kanalizacija in rudnik. Kot iz priročnika za grozljivke. 

Na šefih so ranljive točke povečini v obliki očes ali oranžnih vreč, ki se jih splaša ciljati. V vrvežu sta mirna roka in jekleni živci nujna.

Dinamični dvojici
Komandosa Claire in Barry vihtita strelno orožje, do­čim sta njuni spremljevalki oboroženi s hladnim. Desetletnica sovrage in njihove ranljive točke vidi skozi stene, medtem ko Barryjeva deklina s svetilko oslepi sovrage. Ko se capin opoteka, ga Claire podre z brco, čemur sledi Moirin zaključek z lomilko. Poleg tega punci nadomeščata skener za iskanje skrivnosti.
Sodelovanje je intimno povezano z napredovanjem. Barry deklico mestoma pošlje skozi rove, da odpre zaklenjena vrata, Moiri pa kameradinja pomaga doseči višje police. Naletiš tudi na zagonetke, ki niso le vrste prestavi ročico, temveč je važno ugotoviti sosledje dogodkov. Pred tabo je denimo kip Prometeja brez droba, kar pomeni, da je na mestu tek v mesnico po jetra. Zlasti kul so več­zas­lonske zanke, ki so praviloma neobvezne in navržejo kak dober kos za orožje ali dragulj. Za sredstva nadgrajuješ krepelca in odklepaš veščine likov, ki segajo od hitrejšega zdrav­ljenja do močnejših udarcev ter izstrelkov. 
Vse pride prav, saj poleg neumnih zombijev okoli tavajo oklepljeni gorostasi, spake, ki rastejo in eksplodirajo ob približevanju, ter dru­žina tentaklastih stvorov, podobnih vodnim kreaturam iz prvega dela. Vsi so hitri in agresivni ter te spočetka hitro nadvladajo, sploh ker znajo izvajati instantne uboje. Ko se okrepiš, postane odstranjevanje lažje – nakar špil med navadne sovrage vrže pol­še­fovske kreature in nevidne vešče. Škoda torej, da so šefi le reciklirani najboljši primeri iz prejšnjih delov serije. Med drugim se v stilu štirice v zaprtem prostoru pomeriš z mutantom, ki vihti orodje, in z monstrumom, po­dobnim Nemesisu iz trojke. 

Ker najprej nadzorujemo punci, lahko Barryju s spretnim igranjem močno olajšamo pot. Nastavimo mu lahko škatle ali odklenemo vrata.

V dvoje je bolje
Vsebino je Capcom najprej ponudil v obliki štirih dolpotegljivih epizod po 6 evrov. Nato so dostavili digitalno celoto za 25 evrov z dodatnima scenarijema in plošček za 40 ev­rov, kjer je poleg pehar dodatkov za modus raid. To je akcijsko haranje po odprtih are­nah, kjer je treba klati valove sovragov. Poleg tega, da je soban več kot dvesto, so tu od­klenljive osebe, orožja in posebne vešči­ne, za kar lahko porabiš na stotine ur. Za nameček je mogoče vse epizode in raide igrati v dvoje na kavču ali po spletu. Igra zasije v drugi luči, ko podporni lik vodi dejanska ose­­ba. Umetna inteligenca ni slaba, vendar mestoma brez zveze postopa okoli sovragov ali ti stoji na poti kot kup nesreče. 
Prvi skozihod skozi vse epizode terja kakih enajst ur. S tem odkleneš modus z odmerjenim časom, ki ga nadoknadiš s spretnim odstranjevanjem groženj, in način z nevidnimi sovragi. Nadalje sta tu posebni epizodi, ki po­vežeta niti med krovnima zgodbama in glav­­no vlogo namenita pripada Moiri oziroma Na­taliji. Kot Moira se znajdeš v simulaciji pre­živetja z omejenim časom in strelivom. Če umrješ, moraš od začetka, nadaljevanje pa si zagotoviš z lovom na živali. Natalijo pa so vtaknili v skrivalnice, kjer je med iskanjem plišastega medvedka ne sme nič opaziti. 

Globoka misel
Japoncem je v deseto eksperiment uspel in gre za zelo soliden naslov. So trenutki, kjer preveč kopira iz prelomne štirice, in znova sta prisotni nekoliko preveč okorna kamera ter lik. A v pri­merjavi z začetki so oboje omilili, dočim reciklaža izven šefov ne moti. Potrudili so se tudi z zgodbo, ki črpa iz antičnih mitov, rde­ča nit pa so Kafkova dela. Epizodno naravo so zgledno izpeljali in za znižano ceno ponudili dosti kvalitetne vsebine. Zato lahko Revelations 2 rabi kot zdrav temelj za sedmico.

Resident Evil Revelations 2
Capcom za playstation 4, xbox one
objavljeno: Joker 261
april 2015

82