IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Dirt: Showdown
Dirt: Showdown

Zaleteni LordFebo iz­polnjuje ev­rop­sko poročilo in reklamacijski zahtevek.

Showdown ni nadaljevanje Dirta 3, še manj ima skupnega s koreninami serije. Izginili so še poslednji ostanki brzincev in količkaj vernega dirkanja, ostal je le zaletovalni avtokros. Ali je to nova smer ali zgolj odvrtek, ne vem. Drži pa, da je izdelek švoh in v najboljšem primeru kratkoročne privlačnosti. Pri tem ne nergam na rovaš premalo novosti oziroma raztegovanja ene in iste vsebine, glede česar sem često požugal Need for Speedom in Colinom. Ne, tukaj gre kratkomalo za brezdušno, neiskrivo in zelo ozko ter plitko arkadno avtomobilščino, ki je sploh ne morem oklicati za dirkačino, saj je dirkanje v manjšini.

Proge so preproste, zato ne nudijo užitka ne proti umetni, ne proti živi pameti. Večigralstvo resda deluje v redu, prijateljem je moč pošiljati izzive. A ker v štartu špil ni dober, na liniji ne bo zaživel.

Novi Dirt najbolje označim kot slabo zmešanico prastarega Destruction Derbyja in FlatOuta. V dirkaških disciplinah brez pravega izziva in z ob­čut­kom pri vožnji, kot bi furali čoln, preganjamo izmiš­lje­ne krntije po nedomiselnih umetnih pistah. Te se niti slučajno ne morejo primerjati z lepimi, podeželskimi, ovir in bližnjic ter uničljive okolice polnimi progami v Flat­Outu in mnogih drugih dirkalnicah. Dejansko je nemogoče ubesediti, kako brezvezna je vožnja tako igralno kot vizualno. Še nitro je vdelan na prvo žogo. Za razliko od špilov, kjer je smejalni plin nagrada za skoke, odnašanje zadka in trkanje, se tukaj polni samodejno, ne glede na to, kako vozimo. Res apnen­čarsko. Edina nevsakdanjost so proge, speljane v obliki osmice, kar pomeni, da se poti sekajo.

Dirt 3? Ne, Showdown. Je pa res, da je tale poligon za gymkhano dopičično povzet iz predhodnika. Edino v tej disciplini je nekaj avtov tazaresnih. Ken Block in to ...

Drugi podmnožici modusov sta gymkhana in arensko zaletavanje. Prvega smo spoznali v trojki in gre za poligon, kjer moramo po navodilih driftati, zbijati ovire ter delati sodčke. Zabavna občasna popestritev, nikakor pa to ne more biti polnopravni del kariere, ki vpliva na napredovanje. Precej enako velja za načrtno razbijanje pleha, ki je takisto nerazvito, nenavdahnjeno in ponavljajoče se.
Velik poudarek je na večigralstvu in socialnem bahanju z raznoraznimi dosežki, celo videotki na YouTubu. Multiplayer je kajpakda dosti bolj zabaven, a to zato, ker je tak že privzeto. Toda ker je osnova slaba, se hit­­­­ro izpoje. Je enostavno toliko boljših iger. Sodba je zato jasna: Codemasters, nezadostno!

Uničevalska arena pomeni nekaj minut zaletavanja brez enega samega naprednega zrna. Ko me bodo tile živi nasprotniki razleteli, se bom samodejno obudil od mrtvih in nadaljeval s karamboliranjem.

Dirt: Showdown
založnik: Codemasters
objavljeno: Joker 227
junij 2012

48