IGROVJE
stranka » igrovje » pc » The Sims Medieval: Pirates and Nobles
The Sims Medieval: Pirates and Nobles

Navi

Mislili smo, da se srednjeveški simčki ne bodo razbohotili z dodatki, a smo se ušteli. Le nekaj mesecev po izidu so navalili Piratje in plemiči – bisagica novih nalog, prijemov in artiklov. Raz­ši­ri­tev, ki jo prodajajo tako na ploščku kot v EAjevi spletni štacuni Origin.com, ni samostojna, temveč se brez­šivno vklopi v matično igro, ki je obvez­na. Sistem tako kot prej temelji na izpolnjevanju kvestov, ki so ohlapno povezani v štorijo. V deželo zdaj prirožljajo gusarji, ki so se spičili s cehovsko noblesko. Vpet si v nov cilj mediatorja med sprtima frakcijama, ob čemer odločitve vplivajo na bla­gostanje, vzdušje in špilavne možnosti. Boš podprl prešerno bando razbojnikov ali fine, napudrane riti? Oboje ima posledice.

Skrivni gusarski pozdrav je le za posvečene. Srborita bratovščina velik del časa nameni mikastenju in ustvarjalnemu obkladanju z žaljivkami.

Te naloge lahko sicer igraš v obstoječem kraljestvu, a bolj smiselno je, če ustvariš novega in greš od za­čet­ka. S tem si bolje v stiku z novostmi, ki jih srečuješ tako pri gradnji kot pri cunjah in obnašanju človečkov. Označene so s prekrižanima sabljama, a želela bi si, da bi bile še jasneje. Gusarski vidik igre je dosti opaznejši in privlačnejši od plemiškega. Simčke ovesiš s klobuki, rutami in prevezami, jim daš v roke lopate in jih pošlješ iskat zaklad. V torbici sta celo maskara in črtalo za oči, da lah­ko ustvariš lastnega kapitana Sparrowa. Na gosposki strani se baviš s sokolarstvom, kjer ti tič nosi plen in celo napade neprijatelje. Večja novost pri pohištvu je izpraševalni stol, kjer nesrečno žrtev žgečkaš ali nanjo naščuvaš činčile.
Kljub tem pisanim možnostim pa so naloge sedaj težje in bolj razvlečene. Poudarek je na politikantstvu z ogromno diplomacije in premalo sočne zabavnosti, ki bi jo od igre z morskimi razbojniki upravičeno pri­čakovali. Stotina dodatnih predmetov, od lobanj do elegantnih stebrov, je premalo izpostavljena in se v znanem kar nekako izgubi. Želela bi si vsaj še kakšno frišno stavbo in poklic, ki bi razbil rutino. Prav tako bi sedle spremembe pri predpripravljenih bajtah. Zdaj so vse sobane do pičice enake kot v izvirniku, kar je razočaranje, če nimaš volje ali sredstev za samostojno opremljanje. Zlajnanost je še bolj izrazita, ker igralec spet medli ob nesposobni kameri in maratonskem tekanju od enega podcilja k drugemu.

Lov na zaklade je težak hobi, kjer izkupiček ni vedno v skladu z napori. Lahko celo dregneš lovko jezne pošasti, kar se slabo konča.

Kljub obetavni tematiki tale nadgradnja zaplove v nevarne vode dolgčasa. Zaradi ponavljajočih se, že videnih mehanik motivacije ni dovolj, posebej ne za 30 evrov. Saj je kul, ko se tvoja družinsko usmerjena kraljica odpravi v gozd, pobije par medvedov in nato še pol spletkarskega kraljestva, ki je rovarilo po svoje. Ali ko svojega odljudnega zdravnika vpišeš med gusarje, da postane še trikrat hujša pokora. A premalo je pravih iskric, špil pa se izgublja v gostobesednih oblačkih, ki se nizajo kot po tekočem traku. Občutek tvornega zgodbarstva je izgubljen in velik del časa se počutiš kot klikotava marioneta, kar ni v ponos nobeni strani.

The Sims Medieval: Pirates and Nobles
založnik: Electronic Arts
objavljeno: Joker 218
september 2011


sorodni članki