IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Shift 2: Unleashed
Shift 2: Unleashed

Očeladeni in pripasani LordFebo razmišlja, ali je Shift 2 razočaranje ali ne. A pri 250 na uro da užitek črne misli vnemar.

Po raztegovanju Undergrounda in obupnem Pro Streetu je z resnejšim Shiftom zavel nov veter v seriji Need for Speed. EA je razvoj zaupal londonski ekipi Slightly Mad Studios, ki ima veliko izkušenj z virtualnim dirkaštvom, in tudi v drugo so sestavili soliden izdelek. Če nanj gledaš samostojno. Drugače pa nadaljevanje nekam preveč vozi po kolesnicah predhodnika in močno upam, da se s Shifti ne bo ponovila stara zgodba. No, zaenkrat je vtis vseeno pozitiven in Shift 2 vsebuje novo dozo skrajno vzdušnega ter izzivalnega preganjanja po dirkališčih. Med največje pridobitve sodi v Hot Pursuitu predstavljen sistem Autolog, ki skrbi za deljenje eno­igralskih dosežkov, izzivov in komentarjev s prijatelji. Nadalje so dodali nočno drvenje, nov gibajoči pogled iz čelade in najvišjo stopnjo vernosti.

V pogledu iz čelade se glava nagiba in obrača v smeri ovinka, kabina pa se pri hitrostih in hujših manevrih zamegli. Veliko dirk sem odvozil tako in zanimivega občutka ne gre oporekati. A večkrat sem uporabljal celozaslonski način na desni.



Porscheji in lambor­ghiniji ter Nordschleife
Čeprav se špil odvija na dirkaških pistah, pod streho ni­ma nobene celotne licence. Temeljni cilj se je skozi grozd tekmovanj povzpeti do razreda GT1 s tričetrt­urni­mi dikrami, vendar je odvijanje jako prosto in premešano ter nima nobene veze z resničnimi tekmovanji. Zato da se do obisti navit audi A3 lahko podi po suzuškem asfaltu ob boku galardu. Avtomobilov je drugače okoli sto, med njimi ni prototipov, sez­nam pa ni za dol past. Ferrariji so izostali in se jih gre kot v izvirniku nadejati v plačljivem dodatku, bržda samo za konzole. Druge velike znamke v stilu aston mar­tinov, BMWjev, korvet, lambotov, porschejev in mečk so prisotne in vsi modeli imajo zaresne konzole. Dirkališčni nabor vključuje nekaj deset lokacij, ki dajo skupaj okoli osemdeset različnih variant. Peš­či­ca mestnih tras je izmišljenih, dočim so ostale res­nične in segajo od Dakote prek Brna do Šangaja. Izbor je v redu, saj najdemo tako klasike, kakršni sta Brands Hatch in Donington Park, ki smo jih drgnili že v Toci, kot prvič predstavljene, recimo Dubai Auto­drome ter legendarni Circuit de Dijon-Prenos. V takem špilu itak nihče ne pričakuje vseh prog Velike nagrade. Bi si pa želel še kakšne vožnje po naravi, kakršne ima Gran Turismo 5.

Lambovega aventadorja na žalost ni, tole je pilotski reventon. Zakaj ferrarijev ni, nihče ne pove, a za enojko je za xbox 360 za 10 evrov izšel paketek desetih tardečih. Za dvojko bo bržda takenako, a za PC skoraj zagotovo ne. Prascidolgolasci!

Nekaterim anomalijam navzlic imaš res dober občutek, da voziš tonski dirkalnik, ne čolna ali lunarnega vozila. Tudi dodane nočne dirke doprinesejo k atmosferi, prav dobro pa se izkažejo tudi nasprotniki, ki so dober in kvaliteten izziv.

Igra se niti ne trudi z osebnejšim pristopom, kot se to gresta Dirt in Test Drive Unlimited. Za popestritev skrbijo edinole glasovi in frisi nam nepoznanih mladih ameriških volanizatorjev, denimo prvaka v driftanju Vaughna Gittina. Do tekmovanj, pločevinaste ponudbe in mehanične delavnice dostopamo prek navad­nih menijev, katerih osrednja postavka je kariera. To sestavlja niz posamičnih dirk in prvenstev, ki ne zahtevajo premočrtnega zmagovanja. Tudi posiljevanja z vsemi dogodki in disciplinami ni. Če ti driftanje ne paše (in verjetno ti res ne, ker je spet slabo izvede­no), ga pač preskočiš. Za napredovanje oziroma odpi­ranje novih možnosti so pomembne izkustvene toč­ke, te pa pridejo z dobrimi uvrstitvami in obče mojstrsko vožnjo - idealnim ovinkarjenjem, skrivanjem v zavetrju, gladkim prehitevanjem ... Dobrodošlo je prav tako, da ne vozimo venomer z lastnim, spočetka slabim avtom, marveč dobimo za mnoge izzive bolj­še, vnaprej določene modele.

Prvič se v igri predstavlja Paganijeva huayra, naslednica zonde, ki jo 750-konjski Merce­desov dvoturbinski 12-valjnik požene vse do 370 na uro. Izgovorjava imena mi ni znana, Clarkson iz Top Geara pa ga je označil za medmet, ko pokozlaš armaturo.

Poleg dokupovanja boljših rorov in filtrov pozna igra tudi nastavitve podvozja, motorja, menjalnika in aerodinamike. Postavk je veliko in čeprav so poleg informacije, ta del ni privlačno udejanjen in bo prezrt. Bistven ni, pomaga pa kar.

Shift 2: Unleashed
založnik: Electronic Arts
objavljeno: Joker 213
april 2011

80
dobra, izzivalna vožnja za staro in mlado, tipke in volan
nenadkriljivo dirkaško vzdušje
Autolog in večigralstvo
ni resničnega napredka
drift je slab
ni duhca
dže ferrariji?

 
 
 
sorodni članki