IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Defy Gravity
Defy Gravity

Misfit

Neodvisna scena nudi obilo iger, a vse niso zabav­ne. Toda Kljubovanje gravitaciji, od strani gledana spretnostno miselna ploščadarica, je eden tistih naslovov, ki so kljub pomanjkljivostim vredni ča­sa in malih denarcev.
Nastopamo kot punca v skafandru, ki globoko v vesolju najde ostanke ancientne tujske civilizacije. Op­remljeni smo z gravitacijskim topom, s katerim moramo na vsaki stopnji od skupno šestnajstih doseči cilj. Med kolovratenjem po levelih poleg skakanja uporabljamo dve vrsti strela. Prvi ustvarja polja težnosti, ki nas privlačijo, drugi pa taka, ki nas odbijajo. Oboja lahko in moramo odstranjevati oziroma vklapljati antigravitacijski ščit, saj nas drugače ne izpustijo. Prav tako je naš kanon omejen na dve polji iste sorte naenkrat, dokler se z nogami ne dotaknemo trdne podlage. Zato je treba dobro kombinirati skakalne sposobnosti, uporabo kanona in gruntanje, kako te elemente odmeriti, da bomo prišli naprej.

V takih scenah, kjer je na zaslonu kopica gravitacijskih in odbojnih polj, se prisotnim predmetom dobesedno strga, saj jih težnost kar meče naokoli.

Videz stopenj ni nič posebnega, pač zvezdnato ozadje s ploščadmi. A dizajn je domišljen in zahteven. Na dnu zaslona navadno preži laser, ki ne dovoli stika s tlemi. Tudi smrtonosne krogle in zvezde, ki so sicer edini sovragi, znajo biti zafrknjene, saj jih na novo ustvarjena gravitacija mimogrede spelje z njihovih standardnih poti. Je pa res, da lahko po vrhu krogel mirne duše skačemo. V dosti primerih to tudi moramo početi, da dosežemo želeno ploščad. Poleg navadnih območij, kjer si sami določamo 'tempo' napredovanja, nam vsake toliko požene kri po žilah še nadležni zasledovalni laser. Če smo prepočasni ali nespretni – sprž!
Vsaka smrt nas postavi nazaj na nadaljevalno točko. Te so razporejene pametno in ob morebitnem neuspehu nam nikoli ni treba ponavljati cele stopnje. Igra uporablja samodejno shranjevanje napredka, medtem ko življenja oziroma ponovni poskusi niso omejeni, tako da igranje kljub zahtevnosti ni nikoli zares frustrirajoče.

Pot nadaljujemo z: a) odbojnim poljem ali b) tež­nostnim poljem. Možnost c) je, da pregriznemo tip­kovnico. Pri nagnjenosti k temu špila ne priporočam.

Kar je po drugi strani problem. Za šestnajst levelov ne porabimo veliko časa, le urico ali dve. Po končanju se odklene višja težavnost, ki nam odvzame možnost ustvarjanja odbojnih polj in istočasno zviša število privlačnih na zaslonu do tri. Tudi količina kugel in zvezdic se poveča, zato postanejo stopnje drugačne ter bolj zafrknjene, saj pristopi, ki smo jih lahko uporabili v prvo, ne delujejo več. Vsekakor pa sem pogrešal kak dodatni motivator za vnovično preigravanje in mojstrovanje, ki bi ga tak špil nujno potreboval. Denimo uro, ki bi beležila porabljeni čas, ali vsaj števec poskusov za opravljeno stopnjo. Tako ni ne lestvic, ne večigralstva.
Ampak navsezadnje zanimivi špilčič na Defygravitygame.com košta le slabe štiri evre in v njem se imaš dlje bolj fino, kot če bi si kupil dva bureka. 

Defy Gravity
založnik: Fish Factory
objavljeno: Joker 212
marec 2011