IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Heroes of Newerth
Heroes of Newerth

Aggressor je lameass gay noob feeder, ki #$%#$ mamo in sploh vse po spisku.

K olikor so uveljavljeni žanri neoriginalni, vsaj pri razlagi njihovih osnovnih značilnosti ni problemov. Večina bralcev ve, da ti v prvo­osebnih streljankah pred nosom binglja ror od puške in se na zaslonu, ko stisneš miškin gumb, radi narišejo prizori, ki naj jih mlajši od dvanajst let ne bi gledali. Fino bi bilo, ko bi to končno obveljalo tudi za način igranja najbolj slovitega moda za Warcraft 3, Defense of the Ancients. Heroes of Newerth so nam­reč še en njegov posnetek, zato bom v nadaljevanju os­nove po podobnih Demigodu (J190, 87) in League of Legends (J198, brez ocene) našteval že tretjič. Ker je HoN pravzaprav čista kopija vzornika, se torej nekaj zmenimo. Tule še spišem pravila, vi pa si zabeležite številko Jokerja in stran na velik list, poleg napišite 'KAJETO DOTA' ter nalimajte na steno. Velja? A anale da bi radi? Kristus.

Ker ni botov, se moraš tega, kateri urok sproži denimo vijoličen zmazek na tej sliki, naučiti zgrda. Je pa tako v igri kot na spletni strani dosegljiv spisek herojev z vsemi lastnostmi. Še bolj pomembni so vodiči, za katerimi le pobrskajte po forumih, saj so pri izbiri opreme neprecenljivi.

Za zvrst se je nekako prijela oznaka multiplayer online battle arena (MOBA), ki namigne, da gre za več­igrals­ko pogruntavščino, zgrajeno okoli približno tri­četrturnih bitk. Na bojišče med klikotanjem zremo od zgoraj, nadzorujemo pa eno samo enoto. Svojega heroja, ki je fantazijsko bitjece z nizom posebnih spo­sobnosti. Vse ostalo, se pravi dve nasprotni si bazi in dve vojski domišljijskih zverc (creeps), ki v neskonč­no valovih marširata iz njiju, ima v oblasti računalo. Umetna pamet na obeh straneh karte trči s povsem enakima silama, naša naloga pa je, da s kolegi razbijemo ta status quo, svoji armadi pomagamo razsuti obroč obrambnih stolpičev okrog sovražne postojanke ter jo na koncu uničiti. Hakeljc je seveda ta, da so na drugi strani junaki z enakim ciljem, v našem mošt­vu pa sami nesposobneži. Pa net laga za popizdit. OMGLAME.
Dve ozemlji, ki sta v Heroes of Newerth trenutno na voljo, podpirata boje pet na pet in tri na tri. Globina ig­re in njen sloves pa prideta iz nujno potrebnega sodelovanja igralcev, ki se morajo z veščinami svojih junakov karseda dobro dopolnjevati. Vsak šampion ima štiri sposobnosti klasične fantazijske baže: kurjenje na blizu in daleč, kladivo po glavi, zdravljenje, izginjanje v megli. Število se nemara zdi majhno, a upoštevati je treba, da veliko strategije leži v izbiri herojev, ki jih je trenutno 69. Različnih, ja. Oziroma ne le različnih, temveč dejansko raznolikih. (56 jih je skopiranih ali povzetih po DotA, ostali so povsem originalni.) Veliko partij gre po zlu že zaradi ponesrečene izbire junaka, če moštvo nabaše na sovražnika, ki ima zanj najbolj neprijetna 'orodja'.
Stvar dodatno zaplete dejstvo, da se moč likov skozi potek igre spreminja. Šampioni namreč s pobijanjem vojske in sovražnih junakov ter rušenjem obrambnih stolpov nabirajo izkušnje, s katerimi lahko splezajo do 25. stopnje. Ob tem se jim krepijo tako statistike kot omenjene štiri veščine. Druga važna reč je oprema, za katero ima sleherni lik v inventarju šest mest. Kupuje jo na treh bazarjih (eden je v bazi, ostala dva sta sredi karte), in sicer z denarci, ki takisto pritekajo iz uspehov v boju.
In tu začne HoN zahtevati spretnost. Če je za zbiranje izkušenj dovolj, da prodajamo zijala blizu bojev, je za cekine nujno, da smo mi tisti, ki neko zver fentamo (last hit). Lahko mahamo po creepu, kolikor hočemo, a če bo na koncu mimo pridrvel kolega ali naš creep in ga kresnil zadnji, bo denar njegov. Ne le to, celo sovrag se lahko odloči, da bo fental svojo beštijo in nam tako odtegnil zlatnike (deny).

Heroes of Newerth in League of Legends se med seboj dajeta tudi, ko gre za videz. HoNova grafika nedvomno premore natančnejša drevesca in zverce, kljub temu pa bi se težko odločil, katera je zmagovalna. V LoL je namreč zaradi preprostejše risankavosti večji kontrast in s tem boljša preglednost.

Heroes of Newerth
založnik: S2 Games
demo: ni
objavljeno: Joker 207
oktober 2010

zasvojljiv, posrečen igralni sistem
urav­no­te­ženost
tekmovalni potencial
nalinijska robust­nost
podpora
obupna, elitistična skupnost
le dve karti ob izidu
neprijaznost do začetnikov
kopija moda DotA

 
 
sorodni članki