IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Catwoman
Catwoman

Sneti mara muce, ampak ob temle koščku povožene krepanine se počuti, kot bi fasal mačjo kugo.

Od slabih špilov me včasih dejansko zaboli glava, a če bi bolečine povzročala Catwoman, bi mi razgnalo betico s tako silo, da bi njene koščke po portoroških solinah iskali še zanamci. In da, sedel bi nekje pod Peco, z dolgo brado od

Mačkobaba počepne na kabel, kot bi imela pravkar driskniti.
dolgčasa in priklenjen ob kamnito mizo, da bi si česa sam ne naredil. Najbolj hecno pri tem je, da je Warner Bros. Interactive takorekoč sveto obljubil, da ne bo več delal slabih špilov oziroma da si bo prizadeval za čimbolj kakovostno hendlanje svojih preljubih licenc tipa Harry Potter. Prav zato je medijski gigant navsezadnje ustanovil svojo interaktivno vejo. Ampak pomagalo ni - Catwoman je vseeno eden največjih drekov, kar jih je kdaj pripolzelo iz umazane riti kakega dobičkarskega izdajatelja. Saj ne, da tega nismo pričakovali, toda ogromnost tega obupa presega še tako zlobno domišljijo ...
Kot je šlo pričakovati, je Mačkobaba tretjeosebna arkada, ki si drzne zgledovati po odličnem Perzijskem princu (J126, 88). To pomeni, da meša bojevanje s platformskim plazenjem, kar naj bi ponudilo razgibano špilavno izkušnjo. Ni mi treba dvakrat mijavkniti, da temu niti pod razno ni tako. Tepežkarski deli so dobesedno, ampak res patetični. Stražar ali kak soroden vosu se postavi pred našo junakinjo in jame bodisi invalidsko boksati, bodisi nenatančno streljati, na nas pa je, da mu preštejemo rebra z eno od običajnih ali posebnih potez vrste z-bičem-ti-bom-izpulila-orožje-iz-rok-in-impresionirala-špilavca. Glede na to, da nasprotnikom, ki so povsem debilni in gibčni kot stare mamke, nikoli ni moč zares prešteti reber, ampak jih kvečjemu poriniti s kakega višjega mesta oziroma jih rukniti v kako vnaprej pripravljeno odprtino, je boj že v temelju zgrešen. K zanič vtisu odločilno prispeva baburina lesenost pri izvajanju udarcev, zakaj o tem, kakšen lipov bog je naša Mačkobaba, bodo pesniki še stoletja zlagali haikuje in ob tem umirali od poapnenja žil.

Še najboljša stvar v vsej igri je animacija babure. Tisti, ki je to delal, je imel očiten fetiš na miganje z ritjo in mahedranje z jozeljni. Razlog za nakup?
Čas, ki ga ne porabljate za deljenje udarcev, je namenjen ploščadni akciji. V vidu tega moram brez klobčiča dlak v grlu povedati, da bolj kretensko in brez smisla narejenih platformskih stopenj verjetno še ni bilo. Nivoji so prav zanalašč izdelani tako, da mimogrede padete nekam daleč in se morate potem pet minut vračati oziroma da se morate plaziti po natanko določenih delih zidu, nakar spet nekam zgrmite. Pravzaprav padate več časa kot plezate in skačete in še dobro, da pri tem ne izgubljate kaj dosti energije. Nadzor je naporen kot sto mater, ker je treba ob osnovnih nenehno stiskati dodatne tipke (shift, ctrl ...), nabor stopenj pa mučno dolgocajten, saj se sprehodite skozi celih pet okolij, med katerimi sta glavni razliki barva preprog v notranjosti in bolj-ali-manj sivina zidov. Vse ostalo je enako grdo in kockavo, s slabo uporabljenimi svetlobnimi učinki ter preobilico dima, ki zakriva še tisto malo vidnega polja, ki ga dopusti kamera. Slednja je sicer nadzorljiva, a le,

Tepežkanje je narejeno tako debilno, da se človek vpraša, če so programerji svoje remek delo sploh kdaj preizkusili. Ampak res.
če pod tem pojmom razumete premikanje v levo in desno za kake tri centimetre. Da bi jo lahko postavili za lik, jo dvignili in tako celo videli, kam greste in kaj počnete? Lepo vas prosim, ne bodite smešni. To je vendar preživet koncept, važno je, da se gledamo v joške!
A pravzaprav je najslabša v špilu - in če to pravim ob grozljivem dizajnu nivojev, bednosti platformskih puzel, jojmenosti boja, napornosti nadzora in enoličnosti okolice, nekaj pomeni - prav Mačkura. Česa tako brezzveznega, pozerskega, pocarskega, glasovno slabo odigranega (Halle Barry je morala biti docela pijana, ko je z enim odprtim očesom in slinastim gobcem visela pred mikrofonom), štorijalno nebistvenega in sploh nesmiselnega že dolgo nisem videl. Opolzko miganje s ritjo, kmečko migotanje z joški in neumorno posredovanje imidža najhudejše candre tostran Vladivostoka s kupom zares butastih kao-seksi enovrstičnic bi lahko vzburilo samo enajstletnika, ki so mu v bolnišnici namesto placeba vbrizgali liter testosterona, pa še on bi imel težave z zadrževanjem ... smeha, seveda. Vsakomur drugemu se bo Catwoman daleč bolj kot seksualni objekt zazdela kot duševno razpadla flandra, ki je za superjunakinjo primerna toliko kot gnilo seme zelene solate, ki ga je poscalo mlado mače. In približno toliko je vreden tudi ta špil.

Catwoman
založnik: Electronic Arts
objavljeno: Joker 133
avgust 2004

5
pri nas je za PC na srečo ne bodo prodajali
še vedno obstaja v naši dimenziji