IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Just Cause 2
Just Cause 2

Počitniško razpoloženi, zamorsko ogoreli Esac svoj vzdevek prebere nazaj in se zaradi strašnega spoznanja vrže s stolpnice. Brez padala. Ayayay, que dolor!

Lep pozdrav vsem skupaj! Ime mi je Esac in sem novopečeni član kremastega moštva. Interni JCTjev pravilnik veli, da nove sodelavce običajno čaka mesečno pripravništvo s tihotapljenjem kebaba LorduFebotu ter dostavljanjem infuzijskih plastenk Snetiju, ko maratonsko ustvarja in popravlja tekste. Toda sreča je hotela, da je švedski razvijalec Avalanche ravno v času moje pridružitve delil vabila za organiziran izlet na otok Panau, kjer naj bi se izbrani predstavniki novinarske srenje sestali s samim Ricom Rodriguezom. Saj veste, to je z vsemi žavbami namazani junak Just Causa 2. Šefi so kajpak takoj pomislili na prvoaprilsko šalo in na domnevno izmišljeno lokacijo poslali novinca. A še nikdar se niso bolj ušteli!

Streljanje je na PCju zaradi merjenja z miško manj naporno kot na konzolah. Milimetrska natančnost pa itak ni potrebna, saj se izstrelki kar nekako lepijo na tarče.

Z Ricom sem se sešel ob bazenu na strehi prvorazrednega hotela. Tam sem ga med srebljanjem mohitov temeljito izprašal o njegovi drugi peskovniško-akcijski igri. Z njo sem imel med delovnim dopustom na prelepem otoku priliko rokovati tudi sam.
Rico, prisrčno pozdravljen. Glede na to, da je marsikateri bralec Jokerja preskočil prvi del tvojih pustolovščin, ki si je v številki 159 prislužil oceno 70, bi bilo prav, da se najprej predstaviš in nam poveš, s čim se ukvarjaš.
Rico: Muy bien. Lahko bi rekli, da sem neke vrste Winston Wolf iz Pulp Fictiona. Rešujem probleme. Konkretno sem plačanec, ki sodeluje s tajno ameriško agencijo. V prvem špilu so me poslali v karibsko republiko San Esperito, v nadaljevanju pa svoj poklic opravljam v otoški državici Panau nekje v jugovzhodni Aziji. Smisel odprave je sicer podoben prejšnji. Prvič: navezati moram stik z lokalnimi uporniškimi frakcijami in redkimi zavezniki agencije na tujem terenu. Drugič: tako ali drugače moram odstraniti megalomanskega diktatorja, ki terorizira prebivalstvo. A dočim gospod Wolf težave odpravlja karseda neopazno, je moj modus operandi drugačne sorte. Sem namreč specialist za povzročanje kaosa. To je vsakovrstnih eksplozij, sabotaž, oro­žars­kega in drugačnega genocidiranja monarhu zaprisežene soldateske, cestnih nesreč, kraje prevoznih sredstev in podobnega.

QTEje so v igro zadegali bolj zaradi lepšega. Najsi gre za izbacanje pilota ali he­­kanje terminala, opravila se rešimo z enostavnim pritiskanjem numeričnih tipk.

Heh, temu v naših krajih včasih rečemo kar čefursko obnašanje. No, ampak prej si mi neuradno zaupal, da si se za tako karierno pot odločil tudi zato, ker ti ugaja operativ-na svoboda. In eksotične lokacije, ki te očitno privlačijo kot magnet. Kaj lahko bralcem poveš o tem?
Rico: Mucho. Že za izvirni Just Cause so se radi pošalili, da je bilo okolje prav toliko v središču pozornosti kot jaz sam. V drugi avanturi pa so švedski avtorji po tej plati presegli same sebe. Plazniki so impresivno grafično srčiko iz prvenca dodatno izboljšali, tako da zdaj ta na več sto kvadratnih kilometrih ozemlja ustvarja prizore, ki bolj kot v igro spadajo na razglednico. Imaš fantastično vodo, volumetrične oblake, dinamične sence, cikel dneva in noči, vsakovrstne vremenske učinke ... Največ lepote bodo iztržili imetniki spodobno nabildanih abakov, vendar se tudi lastniki playstationa 3 in xboxa 360 ne bodo pritoževali, saj večjih razlik med edicijami ni.
Sploh po tistem, ko po prvih urah igranja spoznaš, kako nepretrgan in enovit je ta mali svet. V enem trenutku se sprehajaš po pomolu zanikrne obalne vasice in ob­ču­duješ gost tropski gozd, ki se razprostira v njenem ozadju. V naslednjem pa si lahko že pet kilometrov v zraku, kjer med prostim padanjem in mežikanjem v prekrasen sončni zahod občuduješ širno stvarstvo pod seboj. Panau je tropska dežela, kar pome­ni, da prevladujeta oceansko modra in zelena barva. Toda okolje je tako ogromno in tektonsko tako raznoliko, da poleg številnih večjih in manjših otokov, posejanih z džunglo, travo in drugim zelenjem, doživiš še marsikaj. Denimo obširno alpsko pod­ročje na severovzhodu zemljevida, ki skriva nebroj triglavsko visokih gor, prekritih s snegom. Ali pravcato puščavo, ki te čaka v južnozahodni sekciji. Pri tem nalaganja, tu­di ko gre za izrisovanje notranjosti utrdb in drugih poslopij, tako rekoč ni. Amigo, dal bi si kapo dol, a je zaradi z briljantino prepojene vranje čupe itak ne nosim.

Padec s take višine bi Rico preživel tudi brez padala, če bi se s kljuko potegnil od tal trenutek pred tem, ko bi vanje trčil. Ne, JC2 ni posebej resen špil.

Just Cause 2
založnik: Avalanche Studios / Eidos
demo: natlačenka 201
objavljeno: Joker 201
april 2010

87
vrsta odličnih osrednih misij
mnogo obrobnih vsebin
navdu­šujoča srčika
velikansko ozemlje
karafekanje s prostim pa­danjem, padalom in kljuko
svoboda gibanja
nepo­g­lob­ljene stranske naloge
komaj zadosten scenarij
kup manjših nedodelanosti