IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Battlefield: Bad Company 2
Battlefield: Bad Company 2

Sneti ostane frosty kot snežak na Plutonu, čeprav ga divje obstreljujejo z vseh strani.

Hehetam se. Zdaj bom zloben kot zlobnjak, ki ga je pičila muha zlobnjakarica. Izberem snajperja, na hitri štirikolesni motocikelček nastavim kup eksploziva C4 in oddrvim čez drn in strn. Bližam se stavbi s ključno nadzorno točko, kamor so se nasrali nasprotniki. O, tudi tank imajo, poglej poglej. Še lepše. Med vpitjem kamikazeeee! in zvoki Manowarjev v glavi s frisom Charlesa Bronsona pičim proti njim. Toda finta! Deset metrov prej skočim dol in planem za kontejner pred vrati. Štirikolesniček nadaljuje pot in se ustavi sredi njih, jaz pa hop sprožilnik iz žepa in KLIK. Buuuuum! Soigralci me avajo, ko redčijo oslabljene sovražne sile. Toda v strasti jih je preveč zašlo v napad, saj že slišim opozorilo, da je zaledje v nevarnosti. Kje je zdaj quad bike, ko ga potrebujem ...

Spomni na Call of Duty, kajneda? Že res, ampak tu je mogoče vsaki od teh stavb razsuti zidove, nekatere pa čisto podreti.

Ja, večigralstvo v prvoosebni streljačini Bad Company 2 prinaša epske trenutke, ki ostanejo s tabo. Take, ki so v marsičem podobni epskim trenutkom iz prejšnjih Battlefieldov - in hkrati epskim trenutkom iz Modern Warfare 2. Logično, saj BC2 vzame koncept Battlefielda, ki smo ga spoznali v prejšnjih delih, in ga spoji s tistim iz Activisionove kultne nažigalke. To pomeni dokaj velike karte, rabo vozil in proslavljeno sodelovalno taktično igranje iz Bojnih polj, kar je pomešano z zasvojljivim nabiranjem izkušenj in robe ter dinamičnimi poklici iz Modernega vojskovanja.
Daleč od tega, da bi bila nastala čobodra neslana in neslastna. Tempo je hiter, a bolj umirjen kot v MW2. Pod kroglami umreš hitro, vendar ne TAKO hitro. Igra bolj poudarja natančno merjenje, zlasti pa sodelovanje. Osnovni modus conquest do dvaintrideset sodelujočih (v inačicah za PS3 in X360 štiriindvajset) razporedi v ameriško in rusko armado, ki se razlikujeta le po uniformah in imenih opreme, ter jih spusti na pehanje za nadzorovanjem kontrolnih točk. Sicer lahko igraš sam in pokaš naključne debilčke, ki jih ne manjka v nobeni novi MP-streljanki. A takoj, ko se pridružiš organizirani skupini, taktičnost eksponentno naraste. Če veš, da težko pridobljeno zastavo brani nekdo, s katerim se lahko normalno glasovno sporazumevaš in ne vztraja, da je tvoja mama gej, je napad lažji. In če je le-ta usklajen, je igranje petkrat bolj uživantsko. Ne pa, da vsi laufajo naprej kot kure brez glave in crkujejo po tekočem traku, saj tvoji strani na ta način hitro zmanjka 'vstopnic' (tickets). Tedaj spopad, ki običajno traja kakih dvajset minut, izgubiš.

V prvem štuku skednja sem zapazil sovraga, ki mi preprečujeta, da bi dvignil zastavo matere Rusije. Razstrelitev zgradbe je na mestu.

Klani se že ustanavljajo po tekočem traku, saj ima igra več kot zadosti globine za dolgotrajno udejstvovanje. Deloma je tako zaradi prefrigane zasnove, ki zagotavlja večen ples prednosti in slabosti. Karkoli, kakorkoli in kjerkoli si, praktično zmeraj imaš možnost, da nekomu zavdaš - in da nekdo drug zavda tebi. To ni le igra škarij, kamna in papirja: ne, tu so škarje v stegnu, kamen v glavi in papir, ki je zarezal v kožico med prsti. Deloma zaradi rabe arkadno nadzorovanih vozil, kamor sodijo okretni tanki, štirikolesniki in močni, a občutljivi helikopterji. Deloma zaradi odlično oblikovane osmerice prizorišč (zimsko, mestno, džungelsko, puš­čavsko, vodnato ...). Ta dajejo prednost zdaj pehoti, zdaj furalicam, premišljeno so zgrajena okrog vročih točk in so terensko razgibana, z mnogimi griči, kotanjami ter drugimi naravnimi preprekami. Če si lastiš spodobno računalo, boš pri tem deležen vizuelne prelesti z bujnim rastjem, gromozanskimi eksplozijami, dimnimi koprenami, svetlikajočo se vodo in podporo DirectXu 11. Ta prispeva puvaški ob­čutek, čeprav kake pošastne razlike ni.

Battlefield: Bad Company 2
založnik: DICE / Electronic Arts
objavljeno: Joker 200
marec 2010

80
akcijsko in hkrati globoko večig­ralst­­vo z lepo podobo
nalezljivo odklepanje opreme, vozila, odlične karte
na­p­redna fizika, ki ni tu zaradi lepšega
novosti ne prinesejo bistvene svežine
povprečno enoig­ralstvo z umetno nespametjo
porodne težave

 
 
 
sorodni članki