IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Perimeter
Perimeter

Aggressor se v iskanju izvirnih strategij izgubi med vijoličnimi griči prečudnih svetov.

Ako vržemo uč na polje realnočasovnih strategij, se nam ponuja prostrano, toda monokulturno območje, kjer uspevajo pridelki bolj ali manj iste vrste, medtem ko plevel odmre v luči tržnih zahtev. Ljudem ruskega kolhoza KD-Lab je bilo

Šibkejše enote je težko opaziti in karta pri tem ni v pomoč.
enoličnosti dovolj, zato so vzredili futuristični, akcijski Perimeter in ga samozavestno poimenovali 'revolucija v žanru'. Kako prikladno.
Asociacije ob zgornji oznaki ob upoštevanju ruskega izvora igre ne potihnejo, ko poženemo kampanjo. V njej spremljamo ljudi, katerih svet se je odločil storiti samomor, zatorej v velikih potovalnih mestih, imenovanih Frame, odpotujejo v vesolje s trebuhom za novim življenjskim prostorom. Pri tem so jim v pomoč meddimenzionalna vrata dveh vrst, katerih nadzor predstavlja večino dogajanja v enoigralskih nalogah. Stvari se zapletejo, ko Exodus, kakor se projekt imenuje, razpade na več frakcij, ki si med seboj kradejo igrače in se pretepajo. Za nameček pa je tu lokalni razgrajač, skrivnostna alienska vrsta Scourge, ki najeda prav vsem.
Pričakovati je torej vrsto novih strateških prijemov in Perimeter nam postreže s tremi. Najprvo je tu terraforming, kar po domače pomeni preoblikovanje ozemlja v sebi všečen vrtiček. Temu so namenjeni majhni robotki, kopači, ki v trumah šibajo po površju in bodisi kopljejo, bodisi bruhajo tujsko grudo tja, kamor ukažemo. Postopek je preprost, saj obstajata le d

Naprednejše enote ignorirajo perimeter in če jih spustite do baze, ste pečeni.
ve vrsti ritja: ustvarjanje ničelnega nivoja za gradnjo stavb in prepadov za oviranje sovraga. Stavbe lahko zidamo le na ničelnem nivoju in če je ta poškodovan, gredo hišice urno po gobe. Med njim so prvi generatorji, ki pripevajo energijo, so obvezni za postavljanje drugih bajtic in nas obdarijo z drugo novotarijo, perimetrom. Gre za je ščit, ki uniči večino enot, vendar loka enormne količine energije. Postavitev generatorjev je zato ključna, sploh ker morajo biti povezani in lahko z njimi zajamemo sovražne stavbe. Tretja originalnost je način organizacije in ustvarjanja enot. Hišice nam pljuvajo le tri osnovne vrste njih - soldata, častnika in inženirca - ki pa se skozi nanotehnologijo združujejo v kombinacije in ustvarjajo slaboritnejše pokalice. Kadarkoli jih lahko, če imamo dovolj osnovnih sestavnih enot, ponovno sestavimo; malo čarobnega praška in že imamo iz letala podzemne kopače ali topništvo. Računalniški nasprotnik to s pridom izkorišča, kar botruje nemalo vzdušnim preobratom. Tudi sicer je silicijeva pamet dobra, saj je znala najti zdravilo za mnoge moje prijeme.

Obrambni stolpi niso baš močna zadeva in jih je treba vsaj ducat, da zadovoljivo zavarujemo domek.

Sliši se jako fino in kombinacija kopanja ter ščitov je posrečena, a človek se vseeno vpraša, kaj hudirja so betatesterjem stresali v pijačo. V prvi vrsti so vaše enote glupe kot hlod. Sovražni perimeter jih ne gane in veselo zdirjajo vanj, streljajo na stavbe, ki jih je treba zavzeti, delajo množične ritualne samomore v prepadih in po nepotrebnem jurišajo v obrambni ogenj. Na nastavitve obnašanja ali formacije pozabite, saj je igranje povsem akcijsko. S striclji lahko upravlja

V nemalo nalogah ozemlje nosi svojstven pečat in si je na njem vredno napasti oči.
mo le v skupinah, kar akcijo sicer lepo poenostavi, a obenem onemogoča kakršnokoli prerazporejanje osnovnih edinic med grupami. To je zna biti nadležno tudi zaradi nizke zgornje omejitve enot. Če zgradite kako preveč in zaradi tega v sosednji grupi ne morete ustvariti želene kombinacije, jih morate uničevati s hroščatim ukazom. Vmesnik je pregleden (čeravno bi kamera lahko imela večji hod), a manjka dodatnih ukazov, saj je nenehno prisoten občutek, da je nadzor okrnjen. Dodajte kruto neuravnotežene enote, med njimi take, ki zdemolirajo bazo prej, kot se vam v grlu naredi cmok, pa je uživancija iznenada pod vprašajem. Za nameček se naloge v kampanji zoprno ponavljajo. Na srečo je vsaj način Skirmish napet in večigralstvo zgledno.
Grafično je igra lepa, vendar je cena za luštnost previsoka, saj se dogajanje ob mnogo enotah na bojnem polju tudi na solidnem sistemu spremeni v diapozitive. Perimeter je tako še ena igra z dobro, a nedodelano zasnovo.

Perimeter
založnik: KD-Lab / Codemasters
demo: natlačenka/tlačenka 130
objavljeno: Joker 131
junij 2004

70
luštna grafika
svež veter v strateških prijemih
napadalna umetna pamet
zabite in slabo uravnotežene enote
omejen nadzor
monotona kampanja
strojna prezahtevnost