|
I of the Dragon Dodo doživi preobrazbo in si kot osmojenorepi zmaj z višav ogleda fantazijsko deželo.
Ljubitelji frpjev in fantazijskih umotvorov imamo radi zmaje. Razlogov za to je bržčas cela kopica, od tega, da so venomer nekolikanj skrivnostni in super močni, do onega, da čičajo na gori zlata ter s svojo ognjeno sapo kraljujejo tako v zraku kot na zemlji. Pravzaprav smo povsem navdušeni, če v kakem špilu srečamo gromozansko krilato zverino, še bolj pa se nam svetijo oči, kadar s tako beštijo ob boku zaigramo, kar sta nam denimo prinesla Drakan in navsezadnje Dragonriders. No, v I of the Dragon (ki je na ruskem trgu naprodaj že skorajda dve leti, prevod v nam prijaznejša besedišča pa se je malček zavlekel) naredimo zamah kril več, saj v pojavi frfotavca zaigramo.
IotD je v prvi vrsti frpjka s par strateškimi elementi, kjer izbiramo med tremi ognjenimi bitji. Prvi je še najbolj tipičen oris zmaja, kot ga poznamo iz pravljic. Ponaša se z močnim ognjenim rigom in je v vseh elementih (hitrost letenja, obnavljanje čarobne in življenjske energije, količina ognja ...) nekje v sredini, zato je verjetno najbolj zanimiva izbira za tiste, ki bi radi videli čimveč vsega. Je pa tre
Prvi zamahi s krili vlivajo dosti upanja. Zmaj je pač orenk mofo in z njim lahko kurimo gozdove, žremo živali (kako je celo dobro popapcati, ker si tako povrnemo nekaj energije) in bruhamo ogenj. Žal pa se neumnosti začnejo koj po prvem ogledu okolice in privajanju na novo vlogo. Avtorji so očitno totalno brez domišljije, saj je naš mentor taliban na leteči preprogi, dočim vseskozi pobijamo pošasti, ki so docela zgrešene in ne pašejo v tako igro. Nobenih orkov, goblinov, trolov ali podobnih fantazijskih bitij, ki bi jih morda pričakovali, pač pa se vam bodo po robu postavile čudne spužve, ki pljuvajo smrkelj, hodeče hobotnice, spake s kladivasto glavo, ki
Še so malusi. Celokupno je reč vse preveč premočrtna, ne glede na to, da so stopnje precej velike in ne bi bilo treba veliko za nekaj dinamičnosti in preobratov. Ako ste pripravljeni požreti tudi kaj takega, vas bo popolnoma dotolkel počasen ritem igranja. Da se kaj pametnega zgodi, traja čisto predolgo, akcije je odločno premalo, saj le namerimo v zlobneža in se (najlaže s spreminjanjem višine) izmikamo njegovim napadom. Občasno se zdi, da so čas igranja umetno podaljšali in na pot pometali kupe nebodijihtreba, ki jih moramo klati enega za drugim. Prav boj bi bil mnogo bolj privlačen, če bi Primal Soft nekaj dodatnih ur vložili v nadzor. Sicer se zmaja na prvi uč vodi čisto v redu, a okorelosti ni lahko uteči, tako da hitrih spustov, zažiganj in podobnih karafek ne boste izvajali. Koncem I of the Dragon pusti grenak občutek pomanjkanja domišljije, neizkoriščenih možnosti in šlamparije. Prav škoda, ker sem bil vedno prepričan, da bi v vlogi zmaja užival. |
58
![]() |
|