IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Rainbow Six 3: Athena Sword
Rainbow Six 3: Athena Sword

Sneti

Nikdo ni ne pričakoval, da Ubi ne bo izdal uradnega dodatka za odlično taktično streljanko - komandovščino Rainbow Six 3: Raven Shield (kar, mimogrede, mora biti eden najbolj hecnih nazivov špila evah). Zlasti ne potem, ko so ga parkrat preložili in obljubili, da bo to najbolj huda zadeva tostran riti Jana Plestenjaka. Veličastno imenovani Athena Sword je tako končno prispel in četudi se ne izkaže za konkurenco poslednjemu namaziljenemu pojočcu, se lahko postavi kot čisto spodoben, dasiravno za drobtinico drag špas.
Prvi del razširitve je enoigralstvo. Način šteje osem misij oziroma kart, ki segajo od Italije prek Hrvaške (Dubrovnik) do Grčije, kjer se uresniči naziv. Okolje je sredozemsko in za oko precej bolj lepše ter topleje od izvirnika, kar je morda

Počasi bo treba v te špile začeti vdelovati bodisi nage babe, bodisi midžete. Samo ideja.
posledica tega, da so dotičnega izdelali v Ubijevem montrealskem studiju, Atheno pa v milanskem. Preganjamo v bistvu enake teroriste kot v Raven Shieldu, le da gre za evropske namesto južnoameriške neonacije, in štorija gotovo ni močna stran Ateninega meča. Ampak to je bilo utopično pričakovati. Po drugi strani lahko pohvalim karte, ki so po vrsti odlično narejene, ne glede na to, ali jih koristite sami ali v družbi. Umetna pamet sicer ni kaj dosti napredovala (čeravno boste najbrž debelo pogledali, ko vam bo nasprotnik po novem vrnil zadegani flashbang) in še vedno prihaja do hecnih situacij, kjer vaši kolegi ne vedo natanko, kaj bi. A v celoti vzeto je puščavniška kampanja zelo v redu. Stvaritelji so poleg klasičnih namer in ciljev vdelali tudi nekaj presenečenj, recimo pred vami bežečega talca - reši ga, kdor ga more!
In večigralstvo? Podobno brez pretresljivih presenečenj kot negrupni način, ampak dobro. Ustreznih svežih nivojev je šestnajst, od tega osmerica iz kampanje, trije klasični iz prejšnjih Mavričnih šestic in pet namenskih.

Okolica je bolj sončna in mediteranska kot doselj, kar je logično, saj so lahko avtorji stopili skozi vrata in vzdušje filtrirali skozi nos.
Enoigralske karte dogajajo tudi v protipuščavništvu; res je le, da vsled velikosti za izkoristek zahtevajo večje število igralcev. Kar se načinov tiče, Athena doprinese peterico novih, seveda zopet moštveno usmerjenih, vendar sta le dva vredna omembe. Tako imenovani lov na sovraga poteka tako, da zadetek sovražnika ne ubije, marveč ga za nekaj sekund prisili, da dvigne roke v zrak in se pri tem ne more ne premikati, ne streljati. V tem časovnem oknu je treba žrtev dohiteti in ukleniti, vendar lahko iz lisic ubeži, če jo reši sotrpin. Podjetnejšim bo verjetno bolj povšeči kamikaze. Tu en igralec nosi bombo, njegovo moštvo ga mora zaščititi, nasprotno pa ga lovi. Finta je v tem, da mora prvo moštvo, ki brani bombaša, istočasno preprečiti drugemu, da bi doseglo računalnik in tako detoniralo eksploziv. Adijo, obrambno kampiranje.
V navezi s sedmimi novimi orožji, kar da skupno več kot šestdeset krepel in med katerimi gre izpostaviti samokres beretta M93R s trostrelnim pokljajem, ter res odlično zvočno podlago, za katero so odgovorni taisti fantje kot za šundr v Matrici, je Athena Sword priporočljiv nakup za odbiteže na Raven Shield. Samo ne pričakujte neke prelomnosti, saj je pod črto vse skupaj več istega (četudi impresivnega istega), in dvajset namesto tridesetih evrov bi lahko Meč koštal. Da ne gre cekin iz te prepolne malhe za resnični boj proti terorizmu?

Rainbow Six 3: Athena Sword
založnik: Ubisoft
objavljeno: Joker 129
april 2004