IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Company of Heroes: Tales of Valor
Company of Heroes: Tales of Valor

Aggressor

Ker je Relic s tremi dodatki za Dawn of War pokazal, da ima raje razširitve kot nadaljevanja, so se več podaljškov nadejali tudi ljubitelji Četice junakov. Četudi imamo enega, Opposing Fronts (J172, 85), že na polici. A Tales of Valor žal spet ne pomeni uslišanih želja po vključku Sovjetov in izletu v deželo, ki ni Francija, saj se spet potepamo po Normandiji. Zato je avtorjem zmanjkalo vpletenih strani, ki bi jih lahko dodali – morda Francoze, ampak se mi dozdeva, da bi šlo komu na smeh. Tako sta prisotni zgolj po dve novi enoti na vsako od štirih strani. Te so omogočene le kot zamenjave za obstoječe v večigralstvu, pa tudi njihova vloga je podobna izvirnim, zato se pristopi ne spremenijo. Panzer Elite more na primer motocikel zamenjati z amfibijskim schwimmwagnom, Američani pa lovca na tanke M10 s podobnim M18.

V tankovskih misijah se meni z globalnimi nadgradnjami prelevi v takega, ki krepi moči tigrove posadke. Hans dobi tretjo roko za urnejše polnjenje topa, ki ga spremeni v strojnico kalibra 88 mm.

Novosti v igranju so uvedene drugje: v zmožnosti, da prevzamemo nadzor nad merilnim križcem enote in sami pošiljamo granate v cilj. Podobno kot v Men of War, a brez hkratnega gibanja, kar napravi noviteto za neuporabno. Kljub temu ji je prirejena ostala vsebina, v prvi vrsti enoigralski del, ki je sestavljen iz treh kampanj. Sliši se mnogo, a vsaka žal premore samo po tri misije in vsega skupaj je konec v nekaj uricah ... čeprav bombastičnih, da je kaj. Dogajanje zažge s surovim tempom in čeprav je vsebinsko privlečeno za lase, ga ni čez užitek, ko s polno nadgrajenim tigrom v solo uprizarjaš kotalečo se smrt.
Tudi trije novi načini za v mnogotero so zanimivi. Panzerkrieg da igralcu v roke en tank in ga pošlje na lov za faloti na nasprotni strani. Assault nas posadi v hlače prašinarja, vendar herojskega, da je kaj, saj ubije sedem Švabov na en mah, tudi z eno kroglo, če je treba. Skupina takih ima nalogo uničiti nasprotno postojanko, zraven pa jo drobi računalniško voden kanonfutr. Podobno kot Defense of the Ancients, a žal sila popreproščeno. Stonewall, zadnji od novih na­či­nov, pa štiri mesnate igralce postavi nasproti šestnajstim valovom računalniške jeklene nevihte. Sliši se fajn in na spletu tudi je, a zopet je posredi en velik 'toda': za vsakega od novih načinov je na voljo bora ena karta. In tak občutek žal preveva ves Tales of Valor: je kar fajn, a za 27 ojrov ga je premalo.

Company of Heroes: Tales of Valor
založnik: THQ
objavljeno: Joker 190
maj 2009