IGROVJE
stranka » igrovje » pc » F.E.A.R. 2: Project Origin
F.E.A.R. 2: Project Origin

Sneti žoltih spodnjic predela nov almanah pršečega svinca in paranormalne groze.

Ko sem si tistega večera, ko sem končal strahotno prvoosebno nažigačino F.E.A.R. 2, pral zobe, sem se počutil nelagodno. Ne tako, kot da mi namesto ščetke po ustih stika kocinast pajek (= čista groza), ampak kot bi mi Nekaj stalo tik za hrbtom in molče čakalo, da se obrnem. Da se zasučem in ga ... ne, jo pogledam v mrtve, črne okice, za katerimi ni ničesar razen paranormalne blaznosti.
Oh.
Živijo, Alma.

Nekateri se bodo pritoževali nad hodniki, a okolica je zdaj bolj raznovrstna, občutek pa ostaja grozen in moreče klavstrofobičen.

Rad bi ti rekel, da te je lepo videti po dolgem času, a oba veva, da nič od tega ni res. Po prvem S.T.R.A.H.U (Joker 147, 87; id na stranki 1979), katerega sučna oseba si bila, si se pojavila še v dveh dodatkih in s tem vsako leto vzdrževala napetost glede pravega nadaljevanja. Se pravi, tegale. Itak pa najina srečanja nikdar niso prijetna. Bodisi se mi hoče zmešati od čudnih podob, ki mi jih s svojimi nenavadnimi psihičnimi sposobnostmi puščaš v betici, bodisi ljudje umirajo levo in desno, ko pleševa v skrivenčenem tangu. Privlačiva se pač, pokveki, žrtvi neetičnih poskusov stvarjenja telepatsko nadzorovanih supersoldatov. Ti mučena temnolaska, prej punč­ka, zdaj ženska, ki so ji prasci zagovedni delali bogve kaj. Jaz v koži vojaškega specialca Michaela Becketa, obdarjenega s tebi podobnimi močmi, ki ga pred koncem Š.K.L.E.P.E.T.A. pošljejo zajet predsednico korporacije Armacham Geneveive Aristide, baburo z ogromno masla na glavi. Povezana sva po zaslugi nad­naravnih sil in visoke tehnologije, zato kolovratim za teboj in ti za menoj. Eden drugemu brodiva po potokih krvi, ki ostajajo za nama, iščeva krivce v firmi in toneva vse globlje v ogabnosti. Rad bi ti pomagal pri maščevanju, Alma. Resnično sočustvujem s tabo. Vendar moraš umreti. Saj to veš, kajne? Mogoče ti je to namignila jedrska eksplozija na koncu B.O.J.A.Z.­N.I..
Prihajam.

Pokol iz robotske obleke je grafično fantastičen in epsko razsuvalen, a nekam plitek in kratek. Preveč so ga oglaševali glede na končni efekt.

Najini poti se združita pol ure pred koncem enice, ko je še vse videti dokaj normalno. Enako kot brezimni 'point man' v prvencu imam nadnaravne reflekse - upočasnitev časa, ki jo sprožim s pritiskom na tipko. Tedaj se vse okrog mene premika, kot bi padlo v drevesno smolo, zaradi česar lahko sovražnike pobijem dosti laže. To kajpak ne traja večno, a sčasoma se merilnik zraven muhe znova napolni. Še dobro, kajti prav na njem sloni moje preživetje. Pinjav sicer delam s številnimi bolj ali manj futurističnimi orožji, že videnimi in novimi, od dokaj običajnih strojnic prek metalca plamenov in bazuke do snajperice, plazemskega upepelnjevalnika in izstreljevala kovinskih konic, ki ubožce učinkovito pribijajo na zidove kot plahutajoče plaš­če. Takisto imam na zalogi štiri vrste granat - navadne, elektrokutorske in ognjene ter mine, ki jih raznese, ko zaznajo bližino capina. A brez upočasnje­va­nja je zmikljive nasprotnike, ki so po vrsti zelo hitri, kar težko zadeti, z njim pa se dostikrat zdi, kot da st­re­ljam ribe v sodu, najsi bo od blizu ali od daleč. Finta je torej v gospodarnem ravnanju s slow motionom, saj ga lahko prekinem kadarkoli in ga tako hranim. Res je, pri običajnih vojakih, ki mi stojijo nasproti, še gre brez tega. A že poveljniške, bolj zaščitene verzije njih so zoprne, saj domala zahtevajo, da jih nažgem direkt v glavo, za kar je najbolj uporabno zaviranje akcije. Dotično pa je malodane obvezno pri šefih (oklepljeni robotski eksoskeleti, nadgrajeni mrtvaki, ki oživljajo trupelca) in psihotskih soldatih, ki napadajo skorajda neslišno ter jih vidim le po migetanju zraka.
Hm.

Bojevanje je bolj arkadno kot prej, podvrženo upočasnjenim jurišem, oropano nagibanja in lažje zaradi moči orožij. Lahko bi dali več šefov in izrezali rutinske situacije v slogu snajperskega branjenja sotrpina.

F.E.A.R. 2: Project Origin
založnik: Monolith / Warner Interactive
demo: natlačenka 187
objavljeno: Joker 188
marec 2009

77
sijajno vzdušje
udarna grafika in zvok
nadaljnje zgodbovno potap­ljanje v grozljivi ekspe­­­riment
samosvoj občutek
poenostavljeni boji
za­na­šanje na iste finte
mimogredno večigralstvo