IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Dawn of War 2
Dawn of War 2

Ni miru med zvezdami. Le Aggressor, njegov epski oklep in pomanjkanje spanca.

"Brezštevilni so sovražniki Imperija in neizmerni sta njihova zvitost in zloba. Toda srečati jih na domačem pragu je vselej neprijetno presenečenje. Blood Raveni smo vajeni nenehne napetosti, kajti izviramo z roba ogromnega imperialnega univerzuma in tujske grozote so tu reden gost. Vendar na to nevarnost nismo bili pripravljeni. Nemara se zdi neprijazna površina planetov podsistema Aurelia nevredna obrambe, toda v tisočletjih je izklesala mno­ži­co odpornih vojščakov, med katerimi najbolj divji postanejo naši rekruti. Blood Raveni nimamo matičnega planeta, pozabljen je bil v kaosu vojne. Naš dom so boj­ne ladje v orbitah ... in divjina, iz katere pobiramo prihodnje brate. Šibki in strahopetci bi se vprašali, čemu živeti v taki negotovosti. Toda v zavetju vere v brate in Boga-Cesarja smo prestali še vsako preizkuš­njo. Mi smo vesoljski marinci. Mi ne poznamo strahu."

Nemalo ljudi bo bentilo, da kampanja kaj prida 'strateškosti' nima. Dejansko je vse skupaj kolovratenje z gručico komandosov, ki nabirajo izkušnje in se ovešajo z zelenimi ter modrimi predmeti (nak, frjolčnih ni). Relic so tvegali in napravili nekaj zelo drugačnega od predhodnika, a vseeno – zabavnega.

"Maximus Plinius za njegovo presvetlo ekscelenco Cesarjevega (posvečeno bodi njegovo ime!) odpos­lan­ca. Gledamo zapiske brata Baltazarja iz druge čete reda Blood Ravenov. Očitno izvirajo iz časa neposredno po avrelijskem križarskem pohodu. Zanimivo."
"Kot vsako krivoverstvo se je tudi to začelo na videz nedolžno, z orkovskim vpadom na planet Calderis. Prvi je bil na prizorišču brat-stotnik Davian Thule, ki je z neupogljivim kljubovanjem zavrl naval zelenih divjakov. Njegov težki bolter je posekal tisoče gnusnih zveri in tako odločna je bila njegova nepremakljivost, da je bil po nekaj dnevih boja za več centimetrov usidran v kamnita tla! Tedaj smo prišli na pomoč in poteptali zalego z ognjem in verižnim mečem. A orki so se že razširili na sosednja planeta, Typhon in Meridian. Z matične ladje Armageddon smo bili primorani po­šiljati ekspedicije, kjerkoli se je pojavila potreba."
"Opomba: Armageddon je bil zmožen poslati enote na kateregakoli od štirinajstih področij na treh planetih, kakor je poveljnik zaukazal. Vendar je bilo surovin dovolj le za en spust na dan. Edino tedaj, če se je boj zaključil z malo izgubami in veliko pobitimi, (znak Cesarjeve brezmejne naklonjenosti!), je posadka pripravila še do dva spusta dnevno. K temu so lahko pripomogli tudi z zavarovanjem tovarn na planetih."
"Kmalu smo ugotovili, da ne gre za navadno orkovsko besnenje, temveč za zaroto zmuzljivih eldarjev, ki so bedaste brezumne zelence vodili na vrvici za svoje lastne sovražne namene. Z divjo jezo smo tujske nevernike potisnili v kot, toda tedaj se je šele pokazala prava nevarnost. Iz praznine onkraj znanega je kot strela z jasnega privršala flota tyranidov in alienski dež je zasenčil sonce ter naselil obup v srca ljudi. Gmota mesa in kisline je imela samo en namen: do golega obglodati naše svetove in za seboj pustiti življenja oropano pustinjo. Zobje in kremplji so trgali množice na kose, kislinske nevihte so spreminjale mesta v množične grobnice. Le svetišča, koder so lahko molili k Bogu-Cesarju, so zavirala nezadržen propad."

Omeniti velja, da je igro najprej treba potrditi na Steamu, nakar ji za nalinijsko igranje niti to ni všeč in zahteva še Windows Live.

"Varovanje svetišč k Cesarju (naj nas njegov sijaj obliva za vekomaj!) je bilo prav tako pomembno opravilo. Več kot jih je bilo, počasneje je napredovala tyranidska okužba, ki je planete nezadržno požirala."
"Število napadov je skokovito naraslo in ni bilo mogoče odgovoriti na vse. Vendar dvomu nismo pustili, da bi se naselil v nas, kajti dvom je pot v pogubo. S pogumom in častjo smo ojeklenili svoja srca. Milijone smo žrtvovali za to, da smo udarili po ključnih točkah. Cesarjeva naklonjenost nam je namenila tudi srečna naključja, zakaj med bitkami smo naleteli na več relikvij in posvečene kose bojne opreme, za katere se je domnevalo, da so za vekomaj izgubljeni. Pa smo jih iz­trgali iz plenilskih tujskih rok in odeli so si jih naši bratje. Bratje marinci so z vsakim bojem bolje spoznavali sovražnika in kmalu je pravičniški ogenj kuril nevernike z neznansko silo."

Dawn of War 2
založnik: Relic / THQ
objavljeno: Joker 188
marec 2009

84
izvrstno vzdušje
nepremočrtna, frpjs­ka kampanja vleče
dobri šefi
globina večigralstva
iz­delan videz
ponavljajoče se misije in omejene opcije
nadzor ga malo biksa
malo MP-kart