IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Far Cry 2
Far Cry 2

Pred ploditveno razpoloženim povodnim konjem si bušman Case najde zavetja med kačami klopotačami. Šakalakala! *crk*

Streljačine so zvrst, ki inovacij ne sreča pogosto. Zato je rajanje na ulicah toliko večje, ko se mukoma vendarle pojavi kak redek naslov, ki mejni količek v igralskem smislu prenese do naslednje njive. Dotični podvig je pred štirimi leti uspel Oddaljenemu skoviku. Igri nemškega Cryteka je šlo očitati marsikatero manjšo ali večjo nevš­eč­nost, ne pa tudi tega, da je v žanr klavščin vpeljal več kot le zametek peskovniškega streljanja. Le-to se je sredi ogromnega tropskega ozemlja zrcalilo prevsem v odprtem pristopu do ugonabljanja sovražnih najemni­kov in mutirancev. Far Cry 2 ga po tovrstni ambicioznosti celo prekaša ... vendar glavo na žalost pre­večkrat po nojevsko zakoplje v ekvatorski pesek.

Temna pikica nad palcem desne roke začne v bližini kovčka z diamanti hitro utripati, dioda pa trzanje upočasni in naposled neprekinjeno zasveti, ko se obrneš v smer, v kateri leži bogastvo.

Pasivna uvodna sekvenca po zgledu Half-Lifa, v kateri se na zadnjem sedežu džipa pripelješ do son­č­nega mesteca sredi izmišljene države na črnem kontinentu, ti da misliti, da si naključen plačanec z nalogo, da poišče in eliminira Šakala. Zloglasnega, malodane bajeslovnega preprodajalca orožja, ki je zaradi umazanih poslov ob samozadovoljnem sodelovanju nasprotujočih si lokalnih političnih frakcij med glavnimi krivci za vojno morijo, ki razsaja po deželi. Toda že po kaki uri ti postane jasno, da si boš vlogo protagonista neizbežno delil s širno afriško savano, ki se razprostira na kar 50 kvadratnih kilometrih. Za kar najbolj verodostojno uprizoritev

Lov za diamanti je postranske narave, vendar ga ne gre prezirati, saj so nekatere dobrote, denimo kamuflažna oblekica, drage.
no­vega okolja je kanadska pod­ruž­ni­ca Ubisofta, kjer so razvoj potomca po pobegu avtorjev izvirnika k EAju zaupali svojemu proslavljenemu internemu moštvu, skovali čisto svežo srčiko, imenovano Dunia. Naštetje vseh njenih bonbončkov bi upehalo celo Aggressorja, zato vedite le, da je pogon hudo impresiven, da nudi oko solzeče osvetljevanje in dinamično senčenje ter vsebuje kup tehničnih pritiklin, ki potencirajo slastno realistično podobo. Far Cryu 2 tako niso tuji cikel dneva in noči, sp­reminjajoča se okolica, dinamično vreme in moder­ni fizikalni zakoni, dasi je v prvem planu bujno rastje. V vetrovnem pišu migetajoče, v neskončno vidno daljavo segajoče zeleno in posušeno drevesje, podrast ter visoka trava, med katerimi se v peklenski vročini tovoriš po zaprašenih kolovozih mimo obrobne puščave, gričevij in oddaljenih gora, botrujejo milim prizorom, ki spadajo naravnost na razglednico. Dobro, odgovor na žgoče vprašanje, ali Far Cry 2 po splošni vizuelni odličnosti in sposobnosti spuščanja čeljusti prekaša Crysis, je naposled vseeno nikalen, kar je bržkone posledica vzporednega razvoja za xbox 360 ter playstation 3, sopihajočima za tanarbolj nabildanimi računali. A naslov se vsekakor rade volje pusti zapeljivo gledati, za nameček pa ga lahko brez večje muje prisiliš, da ob spodobni količini gra­fičnega pudra tekoče tiktaka na mlinčkih srednje visokega razreda.

Oglasne deske predstavljajo romarske lokacije na štirih vogalih karte. Avtobusno podjetje je očitno tik pred propadom.

Far Cry 2
založnik: Ubisoft Montreal / Ubisoft
objavljeno: Joker 184
november 2008

78
grafično vzburjajoče okolje
od­pr­tost sveta in akcijska svoboda
kopica neobičajnih mehanik
iz števila misij izvirajoča dolžina ...
... ki pa je posledica tudi ponavljajočih se opravil
zgre­šena transportna shema
mučno repetitivni cest­ni spopadi
nedokončan dizajn stvarstva