IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Brothers in Arms: Hell's Highway
Brothers in Arms: Hell's Highway

Sneti je mešanih občutkov, vendar švabo­klavš­čino naposled odobri.

Slabe slutnje glede Hell's Highway so me obdajale, odkar so špil napovedali, zlasti pa, ko sem dobil v roke škatlico s finalno igro. Na njej se namreč bohotita žig s starostno omejitvijo 15 (zadaj pa piše 'uncompromising vision of war' ... aha, ker petnajstletnikom vojno ponavadi predstaviš brez olepšav!) in logotip grupe Gearbox, ki je zadnji dober špil - dodatek Opposing Force za Half-Life - naredila pred devetimi leti. Okej, izmislili so si serijo drugosvetovnovojnih pucačin Brothers in Arms, a tako prvi del Road to Hill 30 kot dodatek Earned in Blood sta bila nemalo problematična.

Ker je pri razvoju sodeloval vsaj en abraham, ki je mesarijo Market Gardena doživel na lastni koži, je avtentično marsikaj na videzu, od uniform do orožij.

Toliko bolj sem bil zategadelj debelogled, ko je Hell's Highway v niti ne tako malo pogledih izpadel vsaj soliden. Da se osnova zgleduje po predhodnicah, ni presenečenje. Špil ostaja prvoosebna antišvabska streljanka, v kateri se v vlogi poročnika Matta Bakerja premikaš in streljaš, kot je za zvrst običajno, hkrati pa izza svojih oči poveljuješ do trem skupinicam različno oboroženih sotrpinov iz 502. polka 101. ameriške padalske divizije. Švabonarji v operaciji Market Garden, ki je tekla na Nizozemskem od 17. do 25. septembra 1944 in katere cilj je bil zagotoviti nadzor nad mostovi čez glavne reke, nudijo zagrizen odpor iz številnih zaklonov, hiš, skednjev ter jarkov. Zato se jih je treba lotiti z grobo direktno silo ali malo bolj prefinjeno. Tako, da naprotnikove enote z besnim streljanjem prisiliš, da se stisnejo v kritje, kar pokaže osiveli krog nad njihovimi glavami, nakar se premestiš v ugodnejši položaj, po možnosti tako, da jim prideš ob ranljivi bok. Če boš to storil sam ali opravilo zaupal svojim soldatom, je tvoja izbira. Ukazovanje je preprosto - pomeriš na bojišče, pritisneš in izbrana grupica se bo podala tjakaj ter od tam odprla ogenj. Ni pa gotovo, da bodo kaj zadeli, če niso v dobri poziciji, in tudi tvoja orožja so v dvigu klobuka realizmu precej nenatančna. Za razliko od prejšnjih delov poveljuješ do trem raz­lično oboroženim ekipicam (dve imata obi­čajna re­še­tala, ena mitraljez, ena bazuko) in se v slogu Gears of War pritiskaš k zidovom, vrečam s pes­kom ter drugim vsaj za silo ravnim zaklonom. Od tam nato kukaš ven, streljaš, odrejaš in se skrivaš nazaj, da se ti zdravje po halovsko samodejno obnovi. Ker orožja niso prav natančna, to, da nekomu meriš v betico, še ni zagotovilo, da ga boš zadel, kar prispeva k napetosti.

Solidno izkoriščeni Unreal Engine 3 bljuva moderno podobo, Physix pa razpad materialov. Žal je slednje hudo, na momente že kar smešno omejeno.

Brothers in Arms: Hell's Highway
založnik: Gearbox / Ubisoft
objavljeno: Joker 183
oktober 2008

71
akcijska in taktična
dobro vzdušje
pretežno solidni spopadi
zanimiva štorija z mesenimi liki
švoh umetna pamet
situacije se ponavljajo
nezloščenost
stare napake