IGROVJE
stranka » igrovje » pc » So Blonde
So Blonde

Če bi se baba slekla, bi LordFebo po­ka­zal več zanimanja za tole dogodivščino.

Pustolovščine so, če malo pretiravam, kot knjiga: videz ni pomemben, važna je štorija, nje podajanje in, kar se igre tiče, naša vpletenost v dogajanje. A čeprav se nad nekdanjo koli­činsko revščino že lep čas ne moremo pritoževati, je večina sodobnih avantur vsebinsko vse prej kot zadovoljivih.

Tipična lokacija, ki je večja od zaslona, zato se vali levo in desno, z mnoštvom ’vročk’, med katerimi je polovica različnih eksotičnih rožic.

Če izvzamem Farhrenheit, edino revolucijo v zvrsti, so predstavnice nevzdušne, v najboljšem primeru teatralne, in predvsem igralno omejene, premočrtne, enoumne ter zastajajoče. Medtem ko preos­tale sorte iger težijo k čim večji svobodi in več­rešljivosti, najsi gre za prvoosebne streljanke, strategije ali dirkačine (ja, celo te poznajo cepljenja poti in bližnjice), so se pustolovščine raje kot naprej premak­nile korak nazaj. Eden od ta­kih brezveznih in ukalupljenih naslovov je tudi aktualni So Blonde.
Grafike špilu ne gre oporekati, saj so oblikovalci in animatorji po zgledu Broken Sworda in Ru­nawaya stavili na risankasto svetlo pisanost, ki ob nebroju te­mačnih, resnih dogodivščin nadvse prija. Tudi to, da je glav­ni lik najstniška blondinka, po svoje pripomore k privlačnosti. A na žalost se tu simpatičnost konča, saj špil pogrne v vseh temeljnih elementih, začenši z res nedomiselno štorijo, nadaljevavši z abstraktnimi problemi in končavši s prežvečenim blontnim humorjem ter z očitnim in hkrati slabim kopiranjem Monkey Islanda. Raziskujemo namreč karibski otok, poln piratske zalege in tosortnih štosov, med ostalim pa je vključeno neposrečeno besedno sabljanje s pripovedovanjem vicov o rjavolaskah. Toda to je še najmanjši minus. Fabula je kratkomalo bedna in neprivlačna, za nameček pa je So Blonde zajebanka, kajti rdeča nit je švohotna in lokacij hudo veliko, poleg tega pa so zajetne in na vsaki je več ducatov vročih mest (na srečo jih os­vetli pritisk na preslednico). Predmetovja je temu primerno veliko. Na te temelje je nanizanih čuda nenavadnih problemov, ki so vsi po vrsti premostljivi na en način, praviloma brez logike. Enega takih sre­ča­mo kmalu po začetku, ko lahko samo s plutovinastim zamaškom (!!!) sklatimo utež (!!!) s police. Če karikiram, so rešitve take, kot če bi opico kljub zalogi banan zmamil edinole z ananasom. Ni čudno, da igranje razvodeni v neskončno postopanje po vseh predelih otoka in brezciljno preizkušanje vsega z vsem. Pri tem že tako nevzdušno avanturiziranje dodatno otežujejo neprestani večsekundni nalagalni zasloni med 'sobami'. Zemljevidka za hitro skakanje naokoli ni. Edini plus je krepka dolžina, ki pa na končno oceno ne vpliva. Je vseeno toliko bolj­š­ih, tudi starejših in zastonjskih pustolovščin, da je ubadanje s So Blonde apnenčarsko izgubljanje ča­sa. Nepriporočljivo!

Mnenja o posameznih pustolovščinah so neredko različna. A resno me zanima, kaj lahko kdorkoli Blondinki šteje v plus.

So Blonde
založnik: Wizarbox / Anakonda
objavljeno: Joker 181
avgust 2008

46

 
 
sorodni članki