IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Command & Conquer 3: Kane's Wrath
Command & Conquer 3: Kane's Wrath

Sneti si obrije glavo in se igra, da je badass z mesijanskimi popadki.

Glede na to, da je znameniti obritoglavec Kane za serijo Command & Conquer to, kar je Mario za nintendo (in nacionalko), po eni st­ra­ni ni presenečenje, da se prvi uradni dodatek za C&C3 vrti okrog njega. Obenem pa je res tu­di, da je bil v središču pozornosti že v Tiberium Wars, zaradi česar si ljubitelji GDIja in Scrinov že obupano tlačijo tiberijske paličice v naključne teles­ne orifike.

Ena od nalog podrobneje pojasni, kako je Kane onesposobil platformo z ionskim kanonom, druga, kako je padla Filadelfija, in tretja, kaj je bilo v ozadju izdajstva Killian Quatar. No, res zanimivo je edino slednje, medtem ko je ostalo flikanje lukenj, ki bo vzburilo samo turbo zagrizene pristaše Noda.

Ka­ne in Bratovščina sta torej, kej se če, v središču Kane's Wratha. Posvečena jima je vsa nova kampa­nja, ki obsega trinajst misij in zgodbovno sega od kon­ca dodatka Firestorm za Tiberium Sun do tedaj, ko Kane z genialnim planom (na misel pride Bald­rick) prikliče obiskovalce iz vesolja. Ne, kot GDI in Scrini v njej ne zaigramo niti enkrat. Da bi ohranili zlate čase full-motion videa, so posneli kupek no­vih, v krvavo rdečino odetih filmskih vmesnih sek­venc, kjer nastopa Nataša Henstridge kot poveljnica Alexa Kovacz. Natashe se bržda s postavno naklonjenostjo spomnite iz filma Species, vendar je bila tistihmal neprimerno bolj zainteresirana za igranje, saj je v Wrathu še bolj lesena kot GDIjevci v Tiberium Wars. Jah, kurc je, če ne moreš kazati jošk, da pre­us­me­riš pozornost z manka talenta. Poleg nje vi­di­mo črns­ke­ga generala in Kana, ki je videti vedno sta­rejši ter bolj blazen ... in zanimivo je, da smo pos­tav­ljeni v vlogo nadmočnega računalnika po imenu LE­GION, ki ima korenine v Cabalu s konca prve ti­berijske voj­ne. Ampak to je vse. Filmčki prinašajo malo akcije in malo impresivnosti ter so jih očitno posneli s krepko manj denarja & veselja kot one v C&C3. Enako velja za raztrgano štorijo, ki skače po pleškovi preteklosti in se trudi zafilati luknje, a razen ene konkretne pojasnitve ne doprinese veliko. Starševska drama z okor­no Alexo je recimo precej bolj smešna kot pretresljiva. Zlasti pa boste razočarani tisti, ki ste nemo obsedeli ob cliffhangerju na koncu C&C3, saj Wrath fa­bu­le ne nadaljuje niti za ped. Electronic Artova tr­di­tev “continues the story to Co­mmand & Conquer 3 and beyond” je navadna laž.

Modus global conquest v vsej svoji potezno-strateški gloriji. Posrečena izpeljanka nečesa, kar so EALA udejanjili že v BfMe2.

Ig­ralno je kampanja zajetna, saj prinaša trinajst mi­sij in s tem okrog deset ur akcije, kar je za razširitev spoš­tovanja vredna številka. Vendar ne pričakujte ena­­ke kakovosti kot v trojki. Pozna se, da je studio EA­LA z mislimi pri Red Alertu 3 in Tiberiumu, saj so naloge rutinske in zelo lahke za nekoga, ki je obrnil C&C3 na več kot easy. Karte so večinoma medle, z obilo tiberija in brez taktičnih ozkih grl ter izvirnih elementov. Počnemo vedno isto - utrdimo se, naberemo vojsko ter zgazimo nasprotnika. Umetna pamet v kampanji je preveč neškodljiva, da bi se dostojno upi­­rala, saj razen začetnih rushev na hard ne vsebuje niti trohice zvite agresivnosti. Redno pošiljanje ne­kaj enotic proti naši mogočni obrambi se pač ne kva­li­ficira za dobro UI, za nameček pa abak stagnira in ne uporablja superorožij v slogu ionskega topa. O kr­če­­vitih misijah kalibra Hrvaške iz Tiberium Wars ta­­ko ni ne duha, ne sluha. Poleg tega je dizajn nagnjen k nepoštenim presenečenjem, ki te kaznujejo, če položaja ne shranjuješ pogosto. Osvojiš vse zahtevano, nakar se od nekod vzame roj neprijateljskih le­tal, ki te zgazijo kot ščurka, ako nimaš dovolj protiz­rač­nežev. Če to veš, ni problema.

Dodatek ni samostojen, temveč za njega namestitev potrebuješ Tiberium Wars. Vsaj izven voda, kjer plujejo gusarji. Ne, vodnih enot ni.

Command & Conquer 3: Kane's Wrath
založnik: EA Los Angeles / Electronic Arts
objavljeno: Joker 177
april 2008

72
dosti vsebine
fin način global conquest
lahka, rutinska kampa­nja
nihajoče novosti
nepretresljiva štorija z lesenimi igralci