IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Bad Boys 2
Bad Boys 2

Sneti lahko končno kliče kolege nigga, ne da bi ga obtožili rasizma.

Včasih me kak založnik preseneti. Dočim sem od Bad Boys 2, zlasti potem, ko sem igral beto za xbox, pričakoval orenk licenčni apn, me je špil na PCju - kjer miška v primerjavi z džojpadom v tosortnih strelskih zadevščinah dela čudeže -prijetno presenetil. Resda ne gre za nobeno odkrivanje igričarskega svetega grala, za šepetav predmet pogovorov na taborjenju starikavih hardcore špilavcev. Sta pa druga Slaboritneža čisto zabavna nažigačina, ki na rahlo samosvoj, a vsakomur dostopen način združuje svetova običajne tretjeosebne streljanke in tračniških uspešnic tipa Virtua Cop.
No, če ste pričakovali ultimativno hollywoodsko navezo Warnerja in založnika Empire Interactive v slogu EAjevih ekstravaganc, boste razočarani. Empire ima pod palcem bolj malo, zato so si lahko privoščili pravice le za poligonsko sličnost glavnih junakov, jurišnih detektivov Mika Lowreyja (Will Smith) in Marcusa Burnetta (Martin Lawrence) iz protidrogeraškega od

Ena zelo luštnih lastnosti Bad Boys 2 je destruktabilno okolje, bodisi z eksplozijami, bodisi brez.
delka TNT. Povezava s filmom je sicer neobstoječa, zakaj štorija je drugačna, digitaliziranih posnetkov ni - animacije so narejene s srčkom in igralca, ki sta osrednjima likoma posodila glasilke, nista Smith & Lawrence. Vseeno pa je duh licence dobro zajet. Will in Martin imata resda prepoznavna vokala, ampak nadomestka v špilu nista slaba. Predvsem pa je scenarij slično neobvezen kot filmski in se zanaša na pokanje štosov med karizmatičnima detektivoma ter na strelsko in razsuvalno okrašene neprilike. Krivec je ruska mafija, ki se je razpasla po Miamiju, a zgodbičica je le izgovor za to, da delilca pravice prideta od ene lokacije do druge, vmes porazdelita pravico in s štepanjem razsutih nepremičnin delata sive lase kričočemu komandirju. Policista si drug drugega pošteno privoščita in pri tem ne štedita s političnimi nekorektnostmi a la fuck, nigger in bitch, kar je kul, saj bi bila posiljena vljudnost gotovo minus. Pravo filmsko iskrivost, zlasti iz enice, ki velja za enega vrhov buddy-buddy možpostavne komedije, je res moč pogrešiti, a licenca je glede na majhnost založnika izkoriščena presenetljivo v redu.
Kaj pa igranje? Zanj velja enako kot za licenčnost - glede na pričakovanja in zmožnost latrinskega smrdenja je daleč od zaničnosti. Poanta je kajpak v tamanjenju slabih fantov, kar počnemo bodisi ko

Prvoosebno nažigamo, ko stegnemo čefaro iz zaklona. Tu šteje natančnost, ki je uzi sicer ne nudi kaj dosti. Pada pa vseeno.
t Mike, bodisi kot Marcus. Pri tem izbira lika ni naša, marveč nas v eno od vlog avtomatično postavi špil, medtem ko nas kolega na dosti stopnjah spremlja in včasih celo koga šutne. Na prvi zadeg zrkla je BB2 precej klasična tretjeosebna nažigačina, kot smo jih videli že ničkoliko - dokler ne zapazimo enega od barvnih krogov na tleh. Ti označujejo prostore, kjer se lahko naš junak prisloni ob zid, počepne za kak sod ali velezaboj, skratka, se spravi v zaklon. Od tam nato s pritiskom na gor, levo in / ali desno preskočimo v prvo osebo in hkrati iz zaklona ter namerimo na zlobneže. S tem pak odkrijemo gonade, kar pomeni, da nas lahko barabini ranijo. Izbira, ali se bomo metali v zaklon ali preprosto dirjali naprej, nažigali in strafali, je naša, kar nudi do neke mere različni izkušnji - seveda v okviru strelske premise in nevarnosti, ki nam preži. Včasih brez skrivanja ne gre, medtem ko je ob drugih priložnostih stegovanje bučare iz zaklona kontraproduktivno. To početje spominja na uspešnice tipa Virtua Cop in Time Crisis (Operation Wolf, če ste že v domu upokojencev), kjer kanalje uletavajo po vnaprej določenih poteh, mi pa jih natančno tamanimo. Falotje so brez pameti, vendar se premikajo ravno prav tečno in so ravno prav natančni.
In prav natančnost je alfa in omega tega špila, kar mu lahko štejem zgolj v plus. Po eni strani drži, da je poškodbeni model hecen, saj lahko zlobkota petkrat počimo v prsni koš, nogo ali roko, pa ne bo niti poškodovan, kaj šele, da bi se stegnil, kot se za klavno živinče spodobi. A temu je tako zato, ker je treba za najmanjše tveganje krogle pošiljati naravnost v glavo. Tudi orožja, ki jih pobiramo kriminalcem, so uravnotežena in umerjena na ta štos.

Potezna puška je tako močna, da nebodigatreba pošlje dva metra nazaj, vendar ima počasno repetiranje, je nenatančna in nasprotniku kljub mesarjenju ne zada ran, ki bi ga onesposobile. Isto velja za u

Nasprotniki niso nobeni možganski trusti in če vas takole za zidom ne vidijo, se ne bodo postavili v pozicijo, da bi vas.
zi in kalašnikovko, ki trosita krogle kot poblaznela, kar plačamo s hitrim pojemanjem streliva in nepreciznostjo. Na moč je všečna tudi uničevabilnost okolice, saj lahko razčefukamo ama vse, od steklenic na mizah prek akvarijev do sodov in cistern z bencinom.
Bad Boys 2 bi lahko bila še boljša igra, vendar je avtorjem po vsem sodeč zmanjkalo navdiha in moči. Tako je spodrsljaj, da stopnje nimajo nadzornih točk, kar pomeni štart od začetka po slehernem krepajotu (kar na poznejših nivojih ni redkost); pogledu se zna zbloditi do te mere, da moramo iz zaklona in nazaj; vsekakor pa bi lahko bil naslov bolj razgiban, saj v bistvu le hodimo od ene skrivalne točke do druge, kukamo ven in rešetamo ali pa se gremo besnega komandosa. Lahko bi ratatatajali iz avta, čolna ali helikopterja, reševali talce, demontirali bombe, vse s pridihom Bruckheimerjevskih kotov kamere. A bržkone si želim preveč. Navsezadnje sem lahko srečen že, da BB2 ni še en licenčni apn.

Bad Boys 2
založnik: Empire
objavljeno: Joker 128
marec 2004

74
fino zajet duh licence
nagrajuje natančnost
dobro uravnotežena orožja
prijetno destruktabilna okolica
hecen poškodbeni model
lahko bi bila bolj razgibana
stopnje brez nadzornih točk
pogledu se ume sfrtajčkati