IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Team Fortress 2
Team Fortress 2

Aggressor teče in strelja dokler mu ne pade žajfa iz rok.

Opis Team Fortressa 2 je del širšega članka, katerega branje je za celovito sliko jako priporočeno.


Ti dnevi so za navdušence nad grafiko v igrah presneto naporni: če časa ne zagonijo ob preizkušanju konzolnih ukazov v demu Crysisa, ga pa ob prepiranju, kako Call of Duty izgleda ogabno in kako UT3 sploh ni za nikamor. Nakar od nikoder uleti Orange Box in ne le z eno, temveč s tremi igrami pošlje vso to silno grafiko naravnost skozi okno. Posebej Team Fortress 2 da vedeti nekaj, kar smo po malem govorili že dolgo - posrečena risankavost oziroma splošna stiliziranost velja vsaj toliko kot najbolj nehuman fotorealizem. Včasih še dosti več.

Vohunova kamuflaža povzroči, da se igralci iste strani nenehno sumničavo streljajo med seboj.

Team Fortress mnogim današnjim špilavcem ne sproži solznih napadov nostalgije, a je v večigralskem svetu legenda. Bil je namreč prva uspešna večigralska popolna predelava in je oče marsikatere moštvene igre s poklici; omenimo le Enemy Territory. Po izidu daljnega leta 1996 za prvi Quake je bil uspeh TFja tolikšen, da so avtorji (Avstralci John Cook, Robin Walker in Ian Caughley) ustanovili Team Fortress Software in začeli s komercialnim razvojem igre na pogonu Quake 2. Tako je štartala epopeja prestavljanj in skokov na druge grafične motorčke, povsem primerljiva z Za

Ciljanje s snajperico je preprosto, a zaradi hitrosti likov polaganje headshotov ni banalna reč.
vednim Dukom. Na hitro so spacali prenos na Half-Life, imenovan Team Fortress Classic, na pošteno nadaljevanje smo pa čakali in čakali ter vmes še malo čakali. Se je splačalo? Prmejdun, da se je!
Tudi pod Sourcem stvari sprva niso tekle gladko, saj je zloglasni pobegli skupek kode HL2 iz leta 2003 vseboval del TF2 v klasičnem vojaškem slogu. Šele letos smo igro ob najavi Druge epizode ugledali v končni luči ... in nismo natančno vedeli, ali naj se smejemo ali nemara kaj drugega. Avtorji so namreč, z izjemo osnove devetih poklicev, vrgli v koš vso poprejšnjo vsebino in slog zasukali za 180 stopinj. Iz moderne, hladne vojaške streljanke so napravili totalno zajebantsko, mavrično barvito, v vseh pogledih pretirano radostno destrukcijo z liki, ki so pobegnili iz stripovskih bondovskih detektivk. V žanru, kjer se skušajo velika imena brzinsko prehiteti v tem, kdo bo izdal bolj resnobno, pristno, krvavo in sterilno armadno akcijščino, so prostodušno ubrali svojo pot in si upali poskusiti z odpuljenim slogom, ki ima dušo. Rezultat je neznansko simpatična igra, ki vas bo še in še metala s stola po tleh od krohota. Četudi niste nagnjeni k napadom smeha, si ne boste mogli kaj, da ob komičnem racanju in momljanju likov ust ne bi vsaj ukrivili v nasmeh.

Risankast slog je pogonu Source, ki so mu bliže oglate oblike, risan na kožo, tako da so karte fenomenalnega videza.

Team Fortress 2
založnik: Valve
objavljeno: Joker 172
november 2007

90