IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Puzzle Quest
Puzzle Quest

Žena, danes mam puzlo spet, daj me s šibo spravi v red! -Obupanček Sneti

Še do pred kratkim nisem bil na strani naših vrlih oblastnikov, ki razglabljajo o tem, ali bi v Kokoški veljalo uvesti dosmrtni zapor. Zdaj pa zanj kvišku molim roki, nogi, berglo, srčni spodbujevalnik, kahlo in zbrane molitve kaplana Martina Čedermaca. Navsezadnje je treba družbo nujno rešiti pred izdelovalci digitalne droge, kakršna je Puzzle Quest: Challenge of the Warlords!

Tako inačica za 360ico kot PC sta Slovencem na voljo kot dolpotegabilna špila. Prva na Xbox Live Arcade velja 15 evrov (1200 pik), drugo na Gamersgate.com digitalno tržijo za dvajsetaka. ore zgoditi.

Se strinjam, na prvi pogled je tovrstna ocena za nekaj videzno tako primitivnega nerazumljiva. Zlasti ker gre za naslov po polovični ceni, ki ga je vsaj zaenkrat moč kupiti samo na internetu. Ampak tako kot pri Conquest of the Aegean, Penumbra Overture, Defconu in podobnih špilih ne gre za zadovoljitev oči, marveč za razsveselitev špilavnega srca s premišljenim, pogumnim dizajnom. Puzzle Quest je namreč eden redkih špilov, če ne edini, ki združuje miselnico in igranje domišljijskih vlog. Če vemo, da so izdelovalci Infinite Interactive nekdanj razvijali strateško-frpjsko serijo Warlords, razumemo tako koncept kot podnaziv. Jep, svet, po katerem usmajamo, je taista Etheria kot v Warlordih, in tako kot njega dni po njem potezno vodimo junaka, ki pripada enemu od štirih poklicev (bojevnik, vitez, druid, coprnik). Na lični 2D karti izbiramo lokacije, kot so mesta, v

Če zmanjka potez, se plošča resetirata in oba igralca izgubita vso mano. Tudi to je lahko del strategije. e zgoditi.
otline, prelazi in močvirja, tam pa nas čakajo osrednji in postranski kvesti, boji, govorice v krčmi ter roba v trgovini. S spopadi nabiramo izkušnje, ki junaclju izboljšajo sposobnosti, in zlato, ki ga lahko porabimo bodisi pri mešetarjih, bodisi v citadeli. Dotično bogatimo kot v Heroes of Might & Magic in Disciples - gradimo stavbe, ki nam dajejo nove veščine, recimo sposobnost kovanja orožij ter urjenja jahalne živadi, vlagamo cekin v nove uroke in podobno. Celo druščino imamo, in sicer v obliki spremljevalcev, ki nam darujejo bonuse. Na poti ne manjka ne običajnih beštijic za nabiranje EXP, ne malo močnejših gnusob, ne šefovskih kreatur v slogu ogrov, lichev ter zmajev. Zdaj nas grdavži presenetijo naključno, naslednji boj si izberemo sami, ko jih srečamo večkrat, pa si jih lahko podredimo in jih, če rešimo logično uganko, izkoristimo za ježo, kar omogoči izogibanje naključnim bojem. Kasneje v kampanji oblegamo mesta in dobivamo cekin od podanikov. Vse skupaj je odeto v prostodušno zgodbico o bujenju Neugodja, odžebrano skozi stripovske sekvence, v katerih mangasti liki v oblačke pošiljajo ne ravno velike količine teksta. Klišeji so nanizani huje kot v romanu D&D, čeprav je res, da pripovedko ravno zato, ker se ne pretvarja, da je nekaj več, in se celo dela norca iz same sebe, obdaja davninski čar. Med drugim tudi zaradi izredne srednjeveške muzike.

Na računalu je moč igrati samo z miško ali joypadom, tipkovnica kot standardna naprava pa začuda ni podprta.

Puzzle Quest
založnik: Infinite / D3 Publisher
demo: natlačenka 172
objavljeno: Joker 172
november 2007

88
gripozno nalezljiva
genialna naveza miselnice s frpjko
(vse)mrežna večigralnost
ogromno igranja za majhen denar
proti koncu kampanje nekam lahka
multiplayer je narejen okorno
požre ves čas za delo, sprostitev in kopulacijo