IGROVJE
stranka » igrovje » pc » TMNT
TMNT

Če bi bile vse igre take, bi jim Sneti rade volje govoril igričice.

Saj ste vedeli. Kljub drobčkanemu upanju, da bo licenca nindžarskih želvakov zaživela v solidnem špilu. Kljub dejstvu, da bi si Teenage Mutant Ninja Turtles po nizu največ povprečnih in najmanj grozovitih digitalnih verzij res zaslužili nekaj, ki ne bi bilo podobno skozlani pici. Kljub menjavi založnika, saj se je licenca od Konamija preselila k Ubisoftu. Kljub vpoklicu skupine Ubisoft Montreal, katere ime stoji za mojstrovinami, kot sta Splinter Cell in Prince of Persia. Vsemu temu navzlic ste vedeli, da bo TMNT dobila 17.

Ko nivo opraviš, ga lahko ponavljaš za časovni rekord. Odklenejo se tudi kratke stopnje za izziv, medtem ko z dobrimi časi in pobiranji kovancev nabiraš oklepe za kupovanje kvazi dobrot: sekvenc, risb, alternativnih orožij ...

Da je zadeva po rodu združek platformščine in tepežkarice, ne preseneča. Z enim od želvakov - včasih jih lahko sproti menjavamo, drugič ne - po šestnajstih nivojih gibčno skačemo kot naspidirana Lara Croft, ko na jasno označene prostore uletijo sovragi, pa jim preštejemo rebra z drkanjem dveh knofov za udarec z orožjem ter nogo. Izvedemo lahko še specialko in žvajz s prijateljčkom. Pri ploščadenju nam kamera dinamično sledi in ustvarja iluzijo, da se nekaj dogaja. A le tri možganske celice so potrebne, da po dveh od skupno, ajde, šestih ur ugotovimo, da je to tako daleč od resnice kot Turbo Angels od skladateljstva komorne glasbe. Zbirka nivojev je kup enoličnih, do neskončnosti razpotegnjenih, boleče nenavdihnjenih poligonov za rutinsko skakanje, ki so videti in se igrajo tako, kot bi jih nekdo naredil med jutranjim sranjem, preden je odšel v pravo službo delat Assassin's Creed. Tečeš naprej, stiskaš knof in želvak se malodane samodejno vihti med vedno enakimi stolpnicami, podzemnimi jaški in džungelskimi luknjami. Če ti zmanjka energije, lahko kadarkoli oživiš, nadzorne točke pa so goste kot želvji rumenjak. Še daleč bolj ajnfoh je bojevanje z debilnimi, vedno enakimi nasprotniki (par verzij temnih nindž, ulični razbojniki, soldati). Uletavajo v majhnih skupinah, postavajo naokoli, kot bi iskali navdiha, in se včasih malo premaknejo ter naključno žvajznejo, znebiš pa se jih s knofodrkom, ki prispeva h kakim trem različnim kombinacijam. Čist obup, celo bolj kot oni v prejšnji TMNT-katastrofi (J126, 20).

Kaj tako zlobno naprednega, kot je način za dva, kakršnega ima Lego Star Wars 2, ni prišlo v poštev.

Drži, da so Teenage Mutant Ninja Turtles namenjene mulčadi. A prav tako je deci namenjena izrisanka. Čemu je potem ta naphana z domislicami, akcijo ter komedijanstvom, igričica pa z nepopisno dolgočasnimi stopnjami in invalidnimi boji. Tak je pač ta svet, kjer so licenčni špili obravnavani kot nujno zlo za postranski zaslužek. Ampak saj ste vedeli tudi to.

TMNT
založnik: Ubisoft
demo: natlačenka 164
objavljeno: Joker 165
april 2007

17

sorodni članki