IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Switchfire
Switchfire

Aggressor dela pinjau, pa vse pada. Tudi njegove veke.

Ko te zagrabi nostalgija po starih igrah, mnogokrat zadobi obliko mavrice neštetih ekplozij, ki v norem pobliskavanju barvajo uničenje na ekran. Govorim seveda o zri-jih-od-zgoraj streljankah a la Raptor / Tyrian, kjer smo ponavadi v vlogi micenega letalca, ki pa povzroča destrukcijo naravnost kolosalnih razsežnosti. Itak: take vrste pretirana akcija je čisti užitek, ko je treba po dnevnem šihtu / študiju / zretju v strop vreči adrenalin na plot, da se moškemu, nekdaj lovcu, danes zmedencu, v eksistencialni tugi rahlo ne strga. In je razlog, da se človek k takim igram vseskozi vrača.

Ne samo, da odbleski, kot je tale na sliki, napravijo izstrelke težko vidne; na nekaj delih pade na bojišče noč in ne vidite ama nič. Prima!, bi rekli Nemci.

V Switchfire so orodja uničenja helikopter, džip in hitri čolnič. Igra je retro do te mere, da zgodbe ni - nekdo dela probleme in ga je treba iti natepst, pa potem spraševat. V nekaj vrsticah besedila se pojavljajo arabska imena, zato domnevam, da tepemo teroriste. -1 pika za originalnost, ker so teroristi passe. Zdaj je v modi globalno segrevanje. Njega je treba streljati. V štartu je treba povedati, da je to bolj igra za dva igralca - enega v helikopterju, drugega v džipu ali čolnu. Da se priti skozi solo (to bi lahko izvedel Quattro, ki ga je za dva), a se vidi, da to ni bil namen - oziroma da reč enostavno ni spolirana. S helikopterjem je namreč precej teže igrati, bolj je ranljiv in slabo zadeva talne tarče. Po drugi strani je terenec vzdržljiv in tamani vse pred sabo. Največji problem so sovražni izstrelki. Ti se delijo glede na to, ali ciljajo v zrak ali tla, vendar jih je težko ločiti, kar napravi prefinjeno izmikanje praktično nemogoče. S tem povezana je težava, da vidni efekt, ko smo zadeti, ni prav izražen. Igralno gledano hude spretnosti tu ni in če stopnje slučajno imajo večjo globino, jo hudirjevo dobro skrivajo. S stilskega vidika imamo standarden nabor zlobnih frčal, tankov in ostale ropotije, vendar bi rekel, da jo po eleganci kak Raptor vseeno nese. Enako velja za eksplozije, šmrc, in šefete, ki so nekam anemični in jih je malo različnih.
Nič, ko se v vas zbudi retro pošast, ji dajte glodat kako klasično zadevo ali nemara katero od amaterskih, zastonjskih japonskih iger tipa Warning Forever. Slednje so amaterske samo po nazivu, medtem ko je Switchfire tudi po igralnosti. Dejstvo, da je izdelek majhnega nemškega studia in stane le 12 evrov, ni opravičilo.

Plitve streljanke ni težko prepoznati. Samo izmenično se premikaš levo in desno, pa pred tabo vse krepava.

Switchfire
založnik: Pixelcage / Frogster
objavljeno: Joker 165
april 2007

57