IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Infernal
Infernal

"Kar te ne ubije ? te močno boli." Case se za dobro bralstva spusti v peklenske globočine.

Vice, upravna stavba, oddelek za igrarsko sodstvo. Na nek nedoločen dan ? čas ima v Onkraju drugačen pomen kot v svetu živih, bojda je tam sopomenka za rižoto in ledvične kamne ? se zbere komisija, ki mora odločiti o usodi igre Infernal. Ta se ukvarja s tematiko oboroženega spora med demonsko in angelsko vejo Onstranstva. Vrhovni sodnik, podangel Pocrijel, je vsled kočljive vsebine v dvomih in za mnenje pobara predstavnika obeh vpletenih strani. Nebeške interese zastopa sveti Poter, demonske pa hudičev advokat Meglisto.
(Pocrijel): Gospoda, res ne vem, kaj bi. Po eni strani dileme ni. Igra je dokaj prežvečena tretjeosebna akcijska streljačina, kjer protagonist s standardnimi orožji in pridihom par nadnaravnih moči brezvestno kolje vse, kar mu stopi v vidno polje. A po drugi plati: koliko je iger z religiozno tematiko, ki tako ali drugače pripomorejo k širšemu poznavanju naše skupnosti?

Fizično mikastenje pride v poštev le, ko ti zmanjka streliva. Tega nabiraš tako, da se približaš še gorkemu teleščku pravkar ugonobljenega sovraga, pritisneš namensko tipko in ga z nesrečnika po kulerski animaciji dobesedno posesaš.

(Sv. Poter): Dragi Pocrijel, res ne vidim razloga, zakaj bi moral ta primerek dobiti nebeški rating. Igra se kot Resident Evil 4, ne? Kamera je enaka, celo postava glavnega 'junaka' Ryana Lennoxa sliči na Leonovo. Dobro, akcijski model je bolj prost in brzinski, saj lahko možiček strelja in meri med gibanjem, dela prevale in se v maniri vohunščin stisne ob stene ter druge gladke površine. Toda v splošnem - če ste RE4 poslali k hudiču, zakaj ne bi Infernala?
(Meglisto): Visočanstvo, naj se vtaknem. Težko bi igro primerjali s Capcomovo mojstrovino, kljub temu, da je nje predelava za abake izpadla tako klavrno. I, modri odposlanci sodišča, JCT imenovani, so ji v svojem uradnem glasilu Joker dali celih 75! Obrambo primernosti za nebeško okolje bi rad zvito argumentiral takole: le komu bi prijale premočrtne stopnje, ki so spričo presenetljivo spodobne grafične srčike impresivne na prvi pogled, na vsakega naslednjega pa niti malo? In nezadosten, po učinkih švohoten arzenal, ki botruje dolgočasnemu odstranjevanju butastih futurističnih menihov, katerih obrambne poteze postanejo po dveh urah igranja predvidljive kot izid dvoboja našega odposlanca Aggressorja proti svinjskemu zrezku? Nikomur, seveda. A tako kot dobro ne more obstajati brez zlega, tako kvalitete ne moreš spoznati, ne da bi izkusil obupnost. Zato predlagam, da je igra nemudoma na voljo vsem belokrilnikom.

Čepenje je izvedeno površno. Ko sovragi začnejo riniti proti tvoji poziciji in te naposled dosežejo, postane preklapljanje med običajno držo in skakanjem v zavetje sila okorno.

(Sv. Poter): Dragi Pocrijel, vidite, kam to vodi? Gospod Meglisto bi rad, da igro spremenite v demonskega trojanskega konja za vstop v nebesa! Toda vedite, da je bolj prefinjena in zapeljivo globoka, kot se zdi. Ne moremo mimo napredne mehanike svetih in prekletih prostorov, kjer prvi Lennoxu nižajo nivo magične energije, drugi pa mu zalogo polnijo. Tu so demonske sposobnosti. Močnejši strel potom ognjene roke, ki more prebiti angelske ščite. Začasno teleportiranje. Peklenski vizir, s katerim je moč pokukati v duhovno dimenzijo in na ta način poiskati smrtnikom nevidne zaloge zdravilne ter čarobne energije. Ni tako zanič, kot se zdi, le povprečna je. Zato je zgoraj ne potrebujemo. 
(Meglisto): Ah, mesier Poter, ko pa so vsi ti elementi tako blazno uporabni, mar ne? Tako kot fizika iz berila trvdke Ageia, ki poskrbi za neverjetno, fantastično in sploh nadrealistično - kotaljenje pohištva! Vau! Dalje poglejmo preproste miselne zagonetke. S teleportacijo agent skoči v drugi prostor in tam deaktivira alarm. Z demonskim vizirjem na sosednjem zidu poišče kodo, ki odklene elektronsko ključavnico na vratih. In tako dalje. Kup po svoje zanimivih idej in mehanik, izvedenih napol in slabo.
(Sv. Poter): Toda ... Ampak ... Aha! Kaj pa jaka zgodba, ki pripoveduje o spopadu nebeške in peklenske agencije? Temačni junak se proda Satanovemu konzulu na Zemlji! Notri so oboroženi menihi, ki ne spoštujejo nobene od desetih zapovedi! Moj Bog! Ni vse to več kot preveč udarno in bogoskrunsko?! Prepovejte zadevščino na podlagi fabule!

Izstrelki demonske roke so najbolj uporabni proti z \'nebeškim\' ščitom opremljenim nasprotnikom, zlasti (pol)šefom.

(Meglisto): Prosim vas, Poter, nehajte se truditi, moje odvetniške sposobnosti so nenadkriljive. V vidu novih dokazov sodišču povem, da so lahko največ, kar gre zameriti avtorjem, patetični dialogi, zanič karakterji ter bluzenje brez repa in glave. V navezi z nenavdihnjenim strelsko-pustolovskim jedrom to da pozabe vredno in zategadelj nedolžno izkušnjo, kot tako docela primerno za nebeško okolje. QED.
(Sv. Poter): Sodnik Pocrijel, rotim vas, ne poslušajte lažnivih besed tega izprijenega osebka!
(Meglisto): Lažniv? Izprijen? Jaz?! Kdo je začel inkvizicijo?!?!
(Pocrijel): Gospoda, mirno, prosim. Vidim, da zadevi ne bomo prišli do konca. Predlagam, da igro pošljemo nazaj na Zemljo modrecem v JCT in naj tam odločijo, kako in kaj. Zdaj pa mi oprostita, mudi se mi do Najvišjega. Bojda je mulc spet nekaj zakuhal. Triintrideset jih ima in ga še vedno daje puberteta.

Infernal
založnik: Metropolis Software / Playlogic
objavljeno: Joker 165
april 2007

55
čistih tekstur in ličnih efektov polna grafika
odsotnost res hudih igrokvarnih napak
strelska nenavdihnjenost
ponavljanje zagonetk
nedodelanost zgodbe
okrasna fizika
amaterski dialogi