IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Command & Conquer 3: Tiberium Wars
Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Apokalipsa 12,13: "Nato sem videl zver, ki je vstajala iz tiberija. Imela je zblojene oči in plešasto čefaro ter na njej bogokletno ime - Sneti!"

Še pomnite, tovariši, kako smo bentili nad tem, da nas izdajatelji nategujejo z lažnimi propagandnimi slikami iz iger? Odmeven članek, ki smo ga spisali vsaj pred pol ducata let, je obravnaval dejstvo, da ničprida kravatarji na škatle s špili lepijo podobice, ki naj bi bile dejanska grafika - nakar se je izkazalo, da gre za vnaprej izrisan larifari. Vzporedno objavljene slike iz založniških rok in iz samih iger niso potrebovale komentarja in so marsikomu odprle oči. Toda enak članek bi danes težko sestavil. Ne zato, ker bi bili poslovneži bolj pošteni, marveč ker je tehnologija tako napredovala, da jim v tej smeri ni treba več zavajati. Command & Conquer 3: Tiberium Wars je namreč na spodobni mašini videti tako, če ne celo bolj lušten kot predpripravljeni portreti iz Tiberian Suna. Podrobno teskturirano, razgibano površje nežno češejo podnebni učinki, od senc oblakov, ki se podijo po nevidnem nebu, prek otipljivih meglic do dežja. Sleherna vrsta okolice je jasno razločljiva in barvno kodirana: rumenjaško suhe puščavske planjave z otrplim rastjem, plodovite zeleneče ravnice, modrikasta urbana središča z raznolikimi zgradbami, neprijazno siva kamenita območja. In ko začno po njih harati enote v radoživem plesu prašnih vlečk, natančno animiranih živih in strojnih teles, veličastnih eksplozij ter podrobnih razpadanj, dodelanih sledi konvecionalnih in laserskih orožij, pa besnih pzzzzt!ov silnih električnih viharjev - tedaj veš, čemu si v računalo vložil najmanj evrskega jurčka. Ne da masovne bitke v širokozaslonskih, ultra visokih ločljivostih ter ob vseh podrobnostih ne spravijo na kolena najmočnejših abakov, v katerih švicajo geforci 8800 GTX. Morda igra od hardvera zahteva celo preveč glede na to, da je njeno merilo običajno za realnočasovne strategije, torej dosti manjše kot v švignem-do-orbite-in-nato-k-čebelici-na-deteljici Supreme Commanderju, in da je Dawn of War že pred časom dostavil več interakcije med enotami. Ampak da je C&C3 ob ustreznih nastavitvah oko solzeč, bi zanikal le največji cinik, saj je popkornovski spektakel risankastega strateškega razčefuka prepričljiv kot malokje.

Čeprav stik med enotami ni tako dodelan kot v Dawn of War in se zdi tradicionalno približevanje ter oddaljevanje pogleda po SupComu kar nekako leseno, je igra velikanska milina za okice.

Command & Conquer 3: Tiberium Wars
založnik: Electronic Arts
demo: natlačenka 164
objavljeno: Joker 165
april 2007

85
solidnost do odličnost v malodane vseh pogledih
razen v predstavitvenem smislu ni presežek