IGROVJE
stranka » igrovje » pc » War Front: Turning Point
War Front: Turning Point

Sneti pove: "Mrzlo pivo, prosim!" se po madžarsko reče "Egy hideg sort kerek!". Kaj pa "Jej granato, zeljar frdamani!"? Tega pa ne ve.

Pride večer, ko si med urejanjem vudu lutk kravatarjev in trebljenjem kopit udomačene lame (v njih so se prehudo nabrala čreva ugonobljenih sovražnikov) nekaj zaželim. Namreč to, da bi imeli izdelovalci iger vročo linijo, kjer bi se menili, kdaj bo kaka igra iste baže prišla na trg. Lani poleti bi recimo debata lahko tekla takole.
"Halo, Ištvan! EA tukej! Kej si mjislu kej hmal tistu igricu na trg dat, a veš tistu kopiju od Komjand end konjkerja? Pavej al umrej!"
"Jo reggelt kivonok! Sajnalom hidak ne še k smo neki zabluzili paprikaš lajdra! Viszontlatasra!"
"Ja lj če buste še mal mutil buste direkt u Tiberium Wars uletel, kar pa ne bu u rjedu za vs, ker vjemo, da nas sam kopjirate! Zdej se pa znajdte! Adiju!"

Papir - škarje - platno v živo: plamenski bunkerji so smrt za pehoto, oklepnikom pak ne pridejo najbolj do živega. In tako naprej, v večnem krogu.

In stasiti, napol legendarni Madžari iz grupe Digital Reality (Reunion, Imperium Galactica) razmislijo, pogoltnejo žakelj feferonov ter v enem mesecu izgotovijo War Front: Turning Point. Tako se rešijo finančne krize ob tem, ko bo folk na policah spomladi 2007 videl njihov špil in Tiberium Wars (kaj bo izbral, hm?), občinstvu pa v sušnem času dostavijo nov fiks akcijadne realnočasovne strategije. Vidite, kako bi razvijalski hotline rešil marsikako krizo!
Ampak take linije ni, zato se bo War Front zaletel naravnost v Tiberijske vojne. Kar je škoda, saj gre kljub kopirastičnosti za čisto posrečeno kopijo Command & Conquerja oziroma Red Alerta, ki se zgleduje še po Generalih ter Act of War. Za ozadje, glej no glej, postavi alternativno verzijo zgodovine, kjer se za usodo sveta stepejo zavezniki, Nemci in Sovjeti. Pri vseh so historična dejstva pomešana s futuristično domišljijo, kar pomen

Bombniška letala so močno orožje in lahko spustijo padobrance ali različne eksplozive, tudi jedrskega. A dobra protizračna obramba jih totalno demolira.
i, da se po istih poljanah rolajo z brzostrelkami ali raketnimi nahrbtniki opremljeni soldati, tanki in roboti, cepelini ter jedrske bombe, lovska letala & zamrzovalni goseničarji. Sem gor je nabita štorija, ki na eni strani spremlja pohod jeklenočeljustnega mačističnega Američana in njega kolegov od Londona do Kremlja, na drugi pa podoben izlet njegovega blondolasega ustreznika pri Krautih. Predstavitvenega častihlepja avtorjem ni odrekati, saj so posneli obilo profesionalnega govora ter sestavili za več kot uro animiranih sekvenc, v katerih ne manjka akcije, eksplozij und preobratov. A po drugi strani tako liki kot scenarij ne sodijo v filmsko kategorijo B, temveč C, saj igra svojih za lase privlečenosti ne obravnava hudomušno kot kak Act of War, temveč jih jemlje ravno prav resno, da izpade butasta. Ko bo boleče stereotipni Čezlužko lovil joškavo sovjetsko vohunko s supermočmi, pri čemer si bo pisec izmišljal najbolj nemogoče razloge za preživetje obeh, in ko bo hepi end pospremil holivudski poljub, se bodo nekateri sicer prizanesljivo nasmihali oziroma se celo prostodušno zabavali (pogoj za to je šest pirov v riti). Tisti z nekaj okusa pa bodo le mlatili po tipki escape, saj so Kače na letalu proti temu oskarjevski material.

Sovjetski ledenjaški oklepniki skupaj z raketnonahrbtniško pehoto in roboteji dobro ilustrirajo LOL-spoj zgodovinskega z znanstvenofantastičnim.

War Front: Turning Point
založnik: Digital Reality / Atari
demo: natlačenka 163
objavljeno: Joker 164
marec 2007

76
hitra, zabavna in razgibana
dober akcijsko-strateški sistem
solidna večigralnost z dobrimi zemljevidi
lepa zunanjost
štorija bo nekaterim dvignila ustnice ...
... večini pa vsebino želodca
plitka
podobne si strani
ni sovjetske kampanje