IGROVJE
stranka » igrovje » pc » The Guild 2
The Guild 2

Yohan ugotavlja, da svoboda v srednjem veku ni nujno dobra stvar.

Naslednik igre Europa 1400: The Guild (J113, 85) je brez letnice v naslovu, četudi je dogajanje postavljeno v isti čas. Spet gre za globoko strategijo, kjer je treba voditi srednjeveško dinastijo. Pri tem ne sme manjkati romanc, izdaj, klanja, podkupovanja, čipkarjenja ...
Za igro je značilen prost frpjski pristop, kjer vsakdo vpliva na vsakogar, kjer lahko nos pomolimo v poslednjo čumnato in kjer imamo lastno ter marsikatero tuje življenje povsem v svojih rokah. Na začetku sestavimo glavno osebo, ji določimo osnovne lastnosti in poklic, kasneje rekrutiramo več pomagačev, ki jih moremo neodvisno voditi. Dogajanje teče v p

Teoretično lahko kupimo vsako stavbo ali kar celotno mesto.
rostočasovnem načinu, z možnostjo aktivnega premora. Zunaj se potikamo naokoli in preddoločamo, kako se bo lik obnašal do okoličanov (pogovor, napad, žeparjenje), medtem ko smo v stavbah z dejanji omejeni glede na njeno namembnost. Kako bomo terorizirali Evropo, pa nam zapoveduje le domišljija. Lahko ropamo popotnike, pri čemer nam življenje grenijo očividci. Lahko kmetujemo za fičnike ali trgujemo med mesti za malo večje novce, dasi smo v obeh primerih tarče nepridipravov. Bi živeli v jami kot menih? Vse je možno, čeprav slednje ni priporočljivo, ker je treba misliti na dobrobit dinastije. Zaploditi čim več potomcev, jih podpreti ter hkrati živeti polno. To pomeni, da je treba dosti vplivati na okolje, kar prinaša izkušnje, s katerimi nadgrajujemo avatarja. Nova stopnja avtomatično pomeni nadgrajene osnovne sposobnosti (moč, govorništvo, spretnost ...) in ugled. Na vsakih toliko stopenj izberemo specialnost, denimo sposobnost hitrejšega pridobivanja izkušenj, večje žepe ali specializacijo za kamasutro. Brez heca.

Vzdušje znotraj bajt je srednjeveško, a od zunaj vse naselbine spominjajo na romske tabore, ki jih je razsul tornado.

A kljub mnogim samosvojostim in podrobnostim prevladujejo temnejše plati. Včitavanja in sesuvanja je ogromno. Prenovljeni grafični srček ima resda kaj pokazati, a ga blentava kamera in nerodno vodenje dokaj iznakazita. Njihovo gibanje je itak upokojensko, da bi jim dopovedali, kaj bi radi od njih, pa terja čisto preveč energije. Ikone v vmesniku so zmedene, neenotne, potrebnega je dosti časa, da se privadiš temu sračjemu gnezdu. Manj vztrajni bodo nemara obupali že po uri besnega nič-jasno klikanja. Zato igra prvemu delu, kjer je bilo več poudarka na poslovanju in ni bil tako simovsko zafnan, ne seže niti do riti. Po drugi strani pa verjamem, da lahko kljub splošni olesenelosti The Guild 2 najde dovolj oboževalcev. Takih, ki jim po napornem delovniku še ni dovolj izzivov, nepredvidljivosti in mazohizma.

The Guild 2
založnik: JoWood
objavljeno: Joker 162
januar 2007

56