IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Roboblitz
Roboblitz

Aggressor ima zobato kolo namesto srca in hidravlično kladivo v gatah.

Medtem ko konzolašem ob izbuljenem zretju v Gears of War padajo zrkla po tleh, moramo pecejaši s pipcem delati zareze na steno (ali v zapestje, če smo dovolj obupani), odštevajoč dni do izida UT2007, ko bomo naposled priče pogonu Unreal Engine 3. No, vsaj tako menijo nepoučeni, kajti tu je na videz nedolžen špilčič, ki bo bržda za vekomaj znan predvsem kot prva igra za računala na novem Epicovem čudu - Roboblitz.

Guncanje z energijskega kavlja seka, a izzivi se končajo ravno takrat, ko se dobro ogrejemo.

Ime je hecne sorte in tak pridih ima tudi špil: kot robotek Blitz smo hišnik v oddaljeni vesoljski trdnjavici, ki jo naskočijo vesoljski pirati. Na nas je, da jim z gigantskim kanonom povemo, naj se poberejo, od koder so prišli. A snovalec je utrdbo skonstruiral malo po svoje: da posadka uporabi top, mora premagati kup preprek in miselnih ugank. Morda zato, da z napravo ne bi streljale vesoljske podgane? Da nauči falote robotskih molitvic, mora zato Blitz početi vse mogoče, od enostavnega pretikanja stikal do futranja plavža z železom, usmerjanja laserskih žarkov z ogledali, uravnotežanja ploščadi ... Poleg tega so se piratje vtihotapili na postajo in se je treba vseskozi otepati malih napadajočih roboteljnov. In ne tako malih, kot so šefeti koncem vsakega od šestih poglavij. Uganke so preproste in rešitve dokaj očitne, zato resnega možganskega izziva baš ni. Izjema so šefovske stopnje, ki pa na žalost včasih trpijo za sindromom za

S kosi železa, ki jih držimo v rokah, se je moč zaščititi pred izstrelki ... ali pa šefeta enostavno usekati po goflji.
laseprivlečenosti, zato so nekateri od teh bojev zelo frustrirajoči. Tu nas rešuje robotski pomočnik, ki nam namigne rešitve, če se preveč obiramo. Blitz na poti pobira 'upgradium', s katerim nam omenjeni zobatokolesni kamerad izdela novo opremo. Nekateri onegaji so prav zabavni, recimo metalnik gravitacijskih anomalij (vržeš jo nekam in gre vse vkup) ter energijski kavelj, s katerim se zavihtimo na nedostopna mesta. Dogajanje je fizikalno gnano in v navezi z napravicami naredi ploščadni del špila prav zabaven. Strelska plat sestoji iz rešetanja roja glupih naletavajočih konzerv, ki so vsaj luštnega videza. Pa ne le sovragi: Unrealov pogon zaradi velikostnih omejitev ne pride čisto do izraza, vendar so teksture noro natančne in svetlobni efekti udarni.
Našteto iz Roboblitza stori posrečeno lahkotno zmes strelske in ploščadne akcije ter reševanja puzel. Glavni zameri sta poleg nekaterih šefovskih bojev kratkotrajnost (štiri do pet uric, večigralstva ni) in nekam neodziven nadzor nad Blitzem. Ampak za 15 dolarjev čez Paro je čisto v redu, sploh ker grem lahko zdaj naprej gnjavit urejevalnik stopenj. Unreal powah!

Roboblitz
založnik: Naked Sky / Valve
objavljeno: Joker 162
januar 2007

76