IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Star Wars Galaxies: An Empire Divided
Star Wars Galaxies: An Empire Divided

Lunija v zakotnem tatooinskem baru zalotijo med obscenim plesom s skupino wookijevskih pohotnic.

Masovno spletno večigralstvo se spreminja v ogromen posel. Napovedanih je na desetine predstavnic žanra, igričarska skupnost se veča iz dneva v dan,

Ves SWGjevski živelj se zbira v mestnih kantinah, kjer glasbeniki in plesalci zdravijo utrujenost.
založniki si manejo roke ob napovedih dobičkov v prihajajočem letu. Na žalost pa to pomeni tudi, da se v doslej precej izvirno branžo seli vse več klasičnih, iz pohlepa izvirajočih napak ostale industrije. Na policah se pojavljajo nesramne kopije obstoječih uspešnic, novosti je malo, zdaj pa je uletel še licenčni pofl. Primer je prav ena najbolj pričakovanih masovnih frpjk sploh, Star Wars Galaxies. Čeprav je razvijalska ekipa Verant, sicer zaslužna za EverQuest, zagotavljala, da ne bo šlo le za vesoljski EQ, so nam servirali prav tega - pogreto juho že videnega in preigranega, s četrt Čubake, Lukcem ter Leio in ščepcem C3POja. A pojdimo po vrsti.
Dogajanje je postavljeno v (pre)dobro znani Lucasov svet nekako po koncu četrtega filma. Uporniki so ravnokar uničili prvo Zvezdo smrti in se veselo zapijajo, vendar Imperij ranjenega ponosa pripravlja maščevanje. Napetost je na višku, priložnosti za tisoče novih pustolovcev ničkoliko. Prvi korak k vesoljni slavi je stvaritev lika. Večjih presenečenj ni - izbirate lahko med osmimi življenjskimi oblikami (wookiji, mon calamari in človečki kajpada ne manjkajo), ki se razlikujejo po ravnovesju osmih lastnosti, dočim željam po prepoznavnosti in samosvojosti zadosti impresiven urejevalnik videza. Večjega pomena je izbira poklica, ki zakoliči razvojno smer. Napadalnejši igralci bodo izbrali izvidnika, pretepača ali puškarja, dočim so dekletom in Dodotom na volj

Spopadi med igralci zaenkrat niso osmišljeni s kako razvijajočo se zgodbo, zaradi česar se jih gre udeleževati zgolj zaradi zabavnosti.
o zabavljač, dohtar ter kovač. Napredovalni sistem SWGja je zasnovan na veščinah, torej podobno kot v Morrowindu. Med rešetanjem podgan, pretepanjem čistilnih droidov, plesom in kar je podobnih aktivnosti pridobivate izkušenjske točke v teh sposobnostih, nakar jih lahko s pomočjo učiteljev nadgradite. Tako pridobite posebne udarce in zmožnosti ter odklenete sveže poti napredovanja. Zanimivost je, da morejo vlogo inštruktorja igrati tako začetniki kot izkušenejši igralci. Drevesni sistem veščin je razvejan in podroben, na višjih stopnjah pa se imate možnost posvetiti virtuoznemu obvladanju ene same poti oziroma se odločite za križanje veščin z drugimi poklici. Največja posebnost izkušenjskega sistema je jedijstvo. Slaboritneža s svetlobnim mečem ne morete ustvariti, temveč si ga je treba prigarati z dolgotrajnim igranjem. Natančnega recepta ni, najbolj zagrizeni ali srečni nabijači enostavno dobijo možnost stvaritve novega, na Silo občutljivega lika. Zaradi tegain vsled dejstva, da je jedijeva smrt dokončna in nepreklicna, so silonosci ta hip izjemno redki. To ustreza splošnemu stanju duha v okolju Vojne zvezd, vendar so avtorji že pokleknili pod navalom pritožb manj sposobnega ljudstva in nameravajo vse skupaj omiliti. Za pridobitev jedijskega mesta bo treba opravljati natanko določene naloge, smrt pa bo vzrokovala le začasni izgubi nekaterih veščin.
Kako se Galaxies igrajo? Kot se spodobi za naslov, ki so ga razvijali tako dolgo, je začetek hudo navdušujoč. Za to si v največji meri zaslužne

Bojevanje je vpričo obilja animacij in učinkov videti orenk. Poskrbite le, da imate dobro mašino.
čeljust spuščajoča okolica in ogromnost ter podrobnost vesolja. Z gotovostjo lahko rečem, da je ta svet eden najlepši, kar sem jih imel priložnost spoznati - ne glede na to, ali se potikate med stavbami Corellie, hribčki Tatooina ali plodnih poljanah Nabooja. No, užitek zahteva pentagonsko superračunalo, saj se zna akcija ob pogumnejših nastavitvah zatikati celo na najmočnejših abakih. Pohvaliti moram uporabniški vmesnik, ki je nadvse zmogljiv in prilagodljiv. Spočetka se zdi preveč podroben in zapleten, a z nekaj vaje in dvestostranskim priročnikom v roki spoznate, da je praktičen in dobro zamišljen. Boj je nadvse podoben tistemu v Dark Age of Camelot in Anarchy Online, kar pomeni, da je večinoma samodejen. Vaš lik glavnino dela opravi sam, na vas je le, da ga po lastni presoji začinite s specialkami.

Star Wars Galaxies: An Empire Divided
založnik: Verant Interactive / LucasArts
objavljeno: Joker 128
marec 2004

prelestna podoba
privlačen vojnozvezdni svet
brez pravih inovacij
ponavljajoče se igranje
manko motivacije za napredovanje