IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Splinter Cell: Double Agent
Splinter Cell: Double Agent

Sam je tista muha, muha brez trebuha. Kdo ga je pa videl, ko je mimo šel? Edino Sneti!

Sem tajni agent Samo Ribič. Pajek v temi, muha na zidu, vljudna uš v tvojem dlačevju. Postrv v toku, tresljavičen prašek v žarku luči, šepet med odmevi. Moderni nindža, zobatec pod posteljo ...

Nočni pogled je stalnica, dočim je elektromagnetni tu bolj zaradi lepšega oziroma kontinuitete, saj ga skorajda ne potrebujete. Škoda, da ni markantnih novih gizmov, saj so bili SCji po tej plati vedno kul.

Eh, stara plošča. Ki je na črkovni gramofon nisem položil po naključju. V mnogočem je Double Agent namreč tipična odprava kultnega Sama Fisherja, tiholazniškega in grčeglasnega člana čezlužne zbirke šaljivcev NSA, ki pač ne sme umanjkati z založnikovega seznama. Je preveliko ime in bi lahko kak evro zgrešil mošnjiček, bogpomagaj. V bistvu se zdi, da je bil projekt za Ubijevce nujen, a niso natanko vedeli, kdo bi ga udejanjil, zato so ga raztalali kar štirim svojim studiem. Enoigralski del inačice za PC in xbox 360 so sklamfali Kitajci v Šanghaju, tako kot dve leti tega dvojko, Pandora Tomorrow; proslavljena montrealska veja je imela na grbi verzije za PS2, xbox 1 ter wii; večigralstvo je nastalo v francoskem Annecyju; izzivi (challenges) pa v Milanu. Kar se Kinezov in puščavništva spod njihovih kungfujsko žuljavih prstov tiče, so na prvi zadeg očesa tokrat zabluzili. V prvi vrsti so se res orenk zgledovali po doslejšnjih Odpadniških celicah, tako da je nivo reciklaže

Pripravljanje min za teroristični napad je primer moralne izbire: lahko jo izpolnite ali jo pustite vnemar ...
precejšen. Fisher razen svojih občajnih aktivnosti, kot so šunjanje po sencah, grabljenje sovragov od zadaj in odvlek v najtemnejši predel, crkavanje virov svetlobe, izstreljevanje lepljivih kamer in elektrokuterskih nabojev ter buljenje skozi zeleni nočnogled, snema pogovore z mikrofonom, se z vrvjo spušča z visokih stavb, lazi po ventilacijskih jaških, skriva mlahava telesa, heka ključavnice, z nožem reže platna ... V mnogočem se zdi Dvojni agent obnova predhodnic - žal tudi v slabem smislu. Eden glavnih kamnov spotike serije je neživljenjskost umetne pameti in posledično mnogih situacij, česar Double Agent ne popravi. Kvečjemu nasprotno. Nekateri sovražniki Sama vidijo s petdesetih metrov v temi, drugi ga spregledajo, čeprav zrejo naravnost vanj, nemalokrat se gibljejo kot roboti, stojijo v kotih, obrnjeni proti zidovom, ne opazijo, da jim sotrpini eden za drugim izginjajo ... Take situacije te osorno opomnijo, da zgolj igraš, da nisi zares Sam Fisher t3h L33t Agent, in tovrsten izgon iz umetne resničnosti je eden najhujših grehov, kar si jih lahko privošči špil, ki temelji na vzdušju. Takisto DA ne vpelje količkaj podrobnega poškodbenega modela in ne prinese kakih impresivnih svežih onegajčkov. Nadalje s

... a to ne vpliva na razplet. Greste na misijo ali pa je igre konec. Ah, kakšen etični prepad!
e mora špilavec ukvarjati s strojno platjo, ker so za pecejevo verzijo poskrbeli dokaj uborno. Moti zoprna nezloščenost v obliki hroščev, sesipanj in mestoma z-glavo-ob-zid okorne animacije tako Sama kot nasprotnikov. Da ne omenjam hardverske neoptimiziranosti. Vklop next-gen učinkov v slogu HDR-osvetljevanja sicer botruje diapozitivom na vsem razen najmočnejših mašin, s čimer mislim na jedrske elektrarne s štirijedrniki in geforci 8800. A če je to nekako pričakovano (dasiravno grdo v vidu dejstva, da xbox 360 tako podobo poganja gladko), grajam zatik-fešto v količkaj višjih ločljivostih ob pretežno taki zunanjosti, kakršno je imel lani Chaos Theory. In za piko na i rižožerci niso mojstri pisane besede. Kjer je bila štorija v trojki uživantska, je ta bleda, z ništrcem simpatičnosti in razvoja likov ter številnimi nelogičnostmi, ob katerih bi se smejali celo okoreli ljubitelji B-akcijskih filmov. Fabula veli, da Ribič potem, ko mu umre hčer, prevzame vtihotapljenje v ameriško teroristično organizacijo z rahlo smešnim nazivom John Brown's Army - JBA (očividno gre za hude rednecke), ki je tik pred tem, da naredi vele svinjarijo. Da je središče pozornosti na Samu, je hvalevredno, toda scenarij zanimive premise ne izkoristi za drugega kot za pojanje po svetu in izpolnjevanje ukazov. Kaka ideja sem in tja razsvetli temo, a so vse preredke, dočim ne zadovolji niti več koncev.

Splinter Cell: Double Agent
založnik: Ubisoft
objavljeno: Joker 160
november 2006

81
peskovniška večrešljivost raznolikih situacij
izziv za pristaše serije in žanra
poskus krovne originalnosti
zelo dobra nepuščavniškost
kup neumnosti
dosti reciklaže, tudi napak
bleda zgodba
strojno prezahtevna